ultraäänien kuulemisesta itse uskon, että masuasukit voi ne hyvinkin kuulla sillä kuulen itsekin, jos on ultraäänilaite kasvoilla (esim. kasvojen puhdistus ultraäänellä), se ääni on aika kamala, korkea vinkuna, sen tavallaan tuntee kun se liikkuu päässä. ultraäänihän liikkuu aineessa. itse kuulin sen erilaisena, ei sillain "korvan ulkopuolelta" vaan sisällä päässä...en tiedä sitten oliko laitteessa ko. kerralla jotain vikaa, mutta hoitaja ei kuullut ääntä. toisaalta kuulen muutenkin herkemmin korkeat äänet, kuulen mm. hiirenkarkoittimet (sellaset, jotka pitää korkeeta naksuntaa, jonka hiiret kokee epämukavana ja jota ihmisen ei pitäis erottaa), ja myös joskus kuulen pistorasioiden sirinän.
miuski mulla vihlo eilen kans mahasta aika kipeesti, soitin neuvolaan ja siellä oli joku tympeä sijainen. ihmetteli vaan, että miksei oo aiemmin vihlonu kun on kuulemma ihan normaaleja kohdun kasvukipuja. no tänään ei oo vihlonu, joten toivottavasti olivat noita normaaleja kipuja ja jäi vaan häiritseen sen sijaisen kommentti "kumma kun ei oo aiemmin ollu" - oisko pitäny? onko se nyt epänormaalia, että ei ole aiemmin ollu?
mammy meidän tulokkaastakin tietää vaan yksi mun kaveri ja miehen työkaverit, välillä tosiaan turvotus sitä luokkaa, että kumma jos ei omat työkaverit kohta arvaa. lisäksi kun olen siellä koko ajan syömässä ja ravaan vessassa
viikon päästä on ultra ja sitten aiotaan kertoa yleisesti, mutta ei ennen sitä kun ei tiedetä onko kaikki hyvin. tuosta kuvasta ehkä kyllä arvaisi, itse olen piilottanut mahan löysän mallisilla paidoilla, omat farkut vielä menee jalkaan paitsi istuessa pitää nappi avata. inhoan shoppailua talvella niin se mammavaateostoksille lähteminen tuntuu kamalalta, ainakin tässä olotilassa. en voi kuvitellakaan miten rupeaisi ahdistamaan toppavaatteissa lämpimässä kaupassa...