mammavaatteet ei luultavasti tule vielä pitkään aikaan olemaan käytössä
Paitsi jos maha kasvaa ihan eri tahtiin ku esikoisesta. Mulla on olemassa yhdet oikeat mammahousut ja sit muutamia paitoja. No itseasiassa niitä paitoja oon käyttäny ku ne on muutenki kivat, mut ei tosiaan vielä tarttis. Ihan normi farkut on jalassa ja riippuu päivästä tarviinko vyönki vai en.
Minttumaaria mulle neuvolassa sanottiin et vauvan syke nousee heti kun vauva liikkuu, eli jos siellä on ollu tosi aktiivinen vauva masussa, niin ihan normaali on toi 170 syke. Ja kaipa se voi muutenkin olla normaali, yksilöitähän me ollaan
Tuuulis soita ihmeessä neuvolaan jos mietityttää. Mä en osaa noista arvoista kyllä sanoa mitään, mutta luulis että sulle olis sanottu jos niissä olis jotain mätää?
Jonetta en tiedä mikä lasketaan pieneksi ikäeroksi, mutta meille tulee vajaa 1v10kk ja mulle se vaikuttaa suht pieneltä
Mut toki aatteet olis varmaan erit jos olis vain 1v ikäeroa. Kuitenkin tollainen vajaa parivuotias osaa jo aika paljon kaikkea tehdä itse. Nyt juuri opetellaan itse syömistä ja hyvin se sujuu jo. Toisaalta välillä mietin, että saakohan esikoinen olla tarpeeksi kauan stara... Ja tulee haikea mieli kun mietin että hän joutuu jakamaan äidin sitten. Mutta kaikesta selvitään. Ja myöhemmin on hyvä kun on kaveri, jos siis sisarussuhde on hyvä. Sitäkin mietin paljon että miten siihen voisi itse vaikuttaa että sisaruksista tulisi läheiset. Mulla on itsellä vajaa 2v vanhempi isoveli ja no, ollaan väleissä mut ei hyvissä. Asiallisissa. Ei olla koskaan tultu toimeen. Mut mun 6v nuorempi sisko on sittaas aivan ihana
Ja ollaan tosi läheiset.
Rakenneulta on tossa maaliskuun alussa. Ei se vielä jännitä, mutta hassua on kun tässä välissä ei ole mitään. Masun kasvattelua vain
Monet on käyny neuvolalääkärissä, mut täällä on kai sellainen vasta joskus viikolla 30! Jos nyt yhtään oikein muistan. Katselin muuten eilen kalenteria ja huomasin että oon viikolla 35+1 kun on kaverin häät joissa oon kaasona
Aikamoinen maha varmaan on sitten jo
Ruokaa tekemään --->
hemari 14+6 (huomenna poksuu, jee!)