FB-ryhmään liittyminen taitaa näkyä kavereiden etusivulla osalla porukasta (oliskohan omista asetuksista kiinni?!) mutta omassa profiilissa ei näy mitään. Mun liittyminen ei ilmeisesti näkynyt kavereiden seinällä (parilta kysyin, eikä muiltakaan ole tullut onnitteluja tai ihmettelyjä), mutta kun kirjoitin esittelyn niin se tuli kyllä kaikille näkyviin... Poistin siis esittelyn samantien. Eipä tarvi kirjoitella FB-ryhmään ennen kuin kaikki jo muutenkin tietää vauvelista...
Käytiin poitsun kanssa tänään neuvolapsykologilla pojan käytöksen takia. Kauheeta kiroilua ja vastaanväittämistä (5-vee) sekä muita tarhasta opittuja anna-mun-kaikki-kestää -järjettömyyksiä joita mä en nyt tällä hetkellä jaksais yhtään kuunnella. Jotain konsteja psyko kertoi mitä vois kokeilla kotona ja seuraava käynti on toukokuun alussa. Nyt kun jaksais vaan olla tiukka. Aina.
Mä oon ottanut ihan rennosti tänään, lueskellut lehtiä (mistä niitä tulee, vaikken tilaa mitään?!). Piti siivota, mutta kerkee sitä myöhemminkin. Meillä on piiiitkiä villakoiria nurkissa, mutta antaa olla
Yritän nyt tän lepokuukauden aikana saada jonkin järkevän rytmin itselleni, käydä mm. joka ikinen päivä kävelyllä, kiva nyt kun on valoisaa ja kevätkin pikkuhiljaa tulossa. Tekee meikäläiselle hyvää kun saa itsensä liikkeelle ja happea elimistöön. Mulla jäi kaikki harrastukset syksyllä sen keuhkotaudin takia, nyt pitäis löytää joku mammajumppa. Viime raskauden aikana kävin
mammajoogassa, mikä oli osittain hyvä, mutta liitoskipujen takia alkoi loppua kohti olemaan turhan paljon liikkeitä mitkä piti jättää väliin. Samasta syystä asennon vaihtaminen ja lattialta pystyyn vääntäytyminen vähän väliä oli niin tuskallista, että... No, kävely nyt ainakin on ihan ok liikuntaa. Huomasin muuten että noi mun toiset mammahousut ei tue mahaa riittävästi ja niissä tulee heti alamaha kipeeks kun vähänkin liikkuu.
Joku antoi
Ipanainen -verkkokaupan linkin imetysliivejä varten. On muuten kauniita ja fiksun hintaisia imetysliivejä siellä
Pitänee tilata parit ja testata istuuko malli.
Onko kukaan
ommellut mammavaatteita itse? Mistä kaavat? Mä tarttisin juhlamekon häihin, ja mietin että voishan sitä kaivaa pitkästä aikaa saumurin varastosta.
Sammeli & Kirsikka 18+6