Oi
sukkamonsteri, tekstisi kuulosti ihan kuin minun suustani olisi tullut
yhtä häkeltynyt ensimmäisen ultran jälkeen, joka minulla oli siis maanantaina.
Elokuussa se mualima tosiaan saattaapi mullistua, ihan uskomatonta :heart:
ja meistä tulee äitejä, toisista toiselle tai kolmannelle, toisista ensimmäiselle. Apua
Tässä jo väkisin on alkanut katsella alueen perhepäivähoitajien ilmoituksia ja helpottavalta tuntuu, kun jo ihan naapurissa on ainakin kolme ja muutaman km sisällä todella useita !
Ei sillä, että töihin palaisin ainakaan 1,5vuoteen, ellei ihan pakkorako tulisi. Ihanaa aikaa tiedossa <3
Minulla on vielä monia koitoksia edessä, ennen omaa "autuutta", sillä kasvatan pienimuotoisesti koiria, yhtä tiettyä rotua ja minun yksi nartuistani on paraikaa kantavana. Pentujen pitäisi putkahtaa maailmaan maaliskuun puolen välin jälkeen ja siitähän se reilu kahdeksan viikon rutistus taas alkaa.. Neuvolassakin terkka nauroi, kun kysyi onko minulla mitään pelkoja synnytykseen tai muuhun liittyen ja minä vaan papatan koiristani, että pelkään enemmän sen puolesta ja se on nyt se nro. 1 tässä hetkessä
sitten vasta mietitään omaa napaa kun kaikki on onnellisesti takanapäin. Semmosta siis tänne !
Minulla on ihme repäisykipuja ollut alavatsassa nyt muutamia päiviä. Ihan yhtäkkiä vihlaisee, tuntuu vähän sellaisilta menkkakivuilta, mutta ei kuitenkaan. Pelon sekaisin tuntein aina vessassa kurkkaa housuihin ja pönttöön, ettei vaan mitään vuotoa tulisi.. Ei ole tullut onneks ja neuvolastakin sain lähetteen labraan vti:n varalta ja testit oli puhtaat.. Ehkä se kohtu vaan tosiaan kasvaa ja aiheuttaa kipuja.
LadyMoon 12+5 <3