kirjoitellaas taas välillä ku esikko on unilla eikä jaksa tehä yhtää mittää..
mulla alkanu ihme etova ällötys,ihan uutta ei esikosta ollu olleskaa tälläsitä.. oksennus ei tuu mut siis ei pysty mitää oikein syömää ku eka tekee mieli ja ku alat syömää ni tyylii saa yökkäillä ku ei ollukaa hyvää.. :x toivottavasti menee ohi yhtä nopeeta ku tulikin..
meillä on kerrottu parille kaverille ja sit kummankin exälle.. mun ex miäs otti asian ihan hienosti ja toivotteli onneakin jopa jne mut mut toisen puoliskon exä ei sit iha ni innoissaa asiasta ollukaa..
oli antanu kommenttia et tyylii toivottavasti mikää ei mee hyvi odotuksessa ja toivottavasti se vauva kuolee jne..
ihan kiva akka..
mä e paljon jaksa moisesta pyryharakasta välittää...
miehen äiti tietää asiasta ja siinä ne sit olkin.. mä tiedän akns et mun puolelta ei kovin innokas vastaanotto tule raskaus uutiselle koska on ni lyhyt aika keretty yhdessä olee ja toi esikko on kuiteski aika pieni vielä ni ni.. no ottavat asian miten ottaa,esikostakin ne oli näreissää ens alkuu mut nyt se o maailman tärkein pakkaus rakkaus niille..
muille kerrotaa tosiaa sit vasta rv12 jälkee eli mun porukoille jne kaverit saa asian huomata sit itse..
kenelläs muulla täällä oli
pieni ikäero lapsilla??? meillä ku se on jos loppuua sti päästää ni 1v ja 9-10kk suunnillee.. mä oon kovasti pohtinu kaikkia pärjäämis asioita,vaunut menee uusiks, auton takapenkki täynnä turvaistuimia jne..
ajattelin alku kesästä ruveta tuota esikkoa opettaa kuivaks, nyt osaa hienosti tehdä kyllä jo pottaan tarpeensa jos tarpeeks ahkeraa muistaa sen kiikuttaa sinne, mut eihäns e vielä ni ko tajua koko homman pointtia..
mulla ollu ihme paineen tunnetta alamasussa tosiaa,en oikein tiiä pitäiskö siitä olla huolissaa vaiko ei.. :/ nyt tosin mulla vissii sellaienn aika et menkkojen pitäis olla et voiskohan johtua siittä.. en muista yhtää miten esikosta oli,siitä kuitenki lyhyt aika ku sitä on odottanu mut silti ne asiat vaan unohtuu.. :/
vinkkinä esikkoa odottaville kannattaa pitää pientä raskaus päiväkirjaa,koska ne asiat unohtuu OIKEESTI tosi nopeeta mäkin olin varma etten unoha mitää koskaa odotuksesta et sen verran helvetillinen se oli mut kappas vaan, eipä ne niinkää muistu mielee enää..
noo tiistaina olis eka virallinen neuvola sit, ilmeisesti myös ultraavat sillo taas.. maanataina meen kuuntelee reumalääkärini saarnaa,ku mulla oli ennen raskautta sellaiset lääkkeet käytössä minkä aikana ei sais raskautua mut mut, näin nyt kävi.. lääkäri ei ollu kovin innoissaa, pelkäävät vissii et sairaus aktivoituu taas, ku oli vissii joku 20% mahd et se pahenee raskauden aikana, esikosta kaikki oireet hävis ja tulivat kahta kauheempina takas ku imettäminen loppu..
siinähän sitä juttua taas olikin,toivottavasti joku jaksaa lukevaki...
peikko ja asukki 8+1 :heart: