ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

tällä on tylsää täällä ni tulimpa lueskelee ja ajattelin kirjoitella..

esikko nukku ku unelma taas viime yön, ihanaa sai nukkua rauhassa.. en tiiä mikä äiti on in kausi sillä on kun pitää olla hänen sänky ihan kii meidän sängyssä et nukkuu rauhassa.. jos siirrän pinniksen meidän sängyn jalkopäähän ni hirvee huuto yöllä ku herää.. nyt ku o siinä vieressä ni ei hänee tarvii ni ko etes koskaa ku herää hän jatkaa ite uniaan... kummia juttuja... :LOL:

eipä sit tullu lotosta 5miljoonaa eilen.. ei tullu yhtikäs mittää.. :( kai se o kokeiltava vaan uusiks ens viikolla..

mä olen yritäny pikku hiljaa katella netissä noita tuplavaunuja.. mut en oikin taho löytää.. emmaljunga ja brio lähinnä kiinnostaa.. ku haluan et on se 4pyörää ja isoja pyöriä et pääsee tuolla etteen päinkin.. kovasti oon miettinny et myisinkö nuo esikon vaunut nyt sit pois vaiko en.. saisinhan mää tietty toisen sit yksinää niissä ulos unille mut siinäpä se käyttö taitas ollakin.. :/ ei ketää kiinnostas täällä Brion wawe yhdistelmät, olleet käytössä nyt tammikuussa vuoden ja takuuta jälellä vissii 2vuotta vielä.. nuo on kyllä tosi hyvässä kunnossa,et sen puoloee kannattaisi varmaa nyt myydä ne.. jos jota kuta kiinnostaa ni ilmoittakaa.. eli heitto aisalliset, kovalla kantokopalla, alla siis se ratas osa sit, ilmakenno pyörillä jne jne.. yritän netistä katella linkin missä näkis sen värin ja laittelen sit tänne...

siänäsä tässä kyllä on hyvä puoli se et en o kerenny esikon vauva tavaraa vielä hävittää hirmusti pois.. joitain pieniä poika vauvan vaatteita hävitin ja turvakaukalon, mut kaik muu o varastossa.. et hankintoja ei onneks paljon ole, muutamia vaatteita pitää hankkia ja sit se kaukalo ja tuplat.. :) ja sit tietty jos täällä tyttö majailee masussa ni joutuu tytön vaatteita ruveta kahtelee... :LOL:

siinäpä noita mietteitä taasen.. oikein mukavaa sunnuntaita kaikille mammoille ja masukeille... :heart: :wave:

peikko ja sinttura 11+2
 
tuplista Miehen siskolla ois myynnissä tuplat. Mut niissä on pienet renkaat ja muutenki raskaat työnnettävät, mut eikö tuplat aina oo, vai johtuuko ihan vaan siitä jos on pienet renkaat...? Ite meinasin et ostaisin ne mut päädyin et en ostakaan. Pärjään mä kai nuilla yksillä yhdistelmävaunuilla ja toiset on parvekevaunuina.

Eilisiltana sain jälleen tuntea ihanat vauvan liikkeet :heart: Kattelin telkkaria ni yhtäkkiä alko semmonen hypistely tuolla masussa :D Ja ihan selviä pieniä potkuja :) Aivan ihana tuntea ne taas :heart: =)

Argh, sais tää nuha lähtee jo pois... koko ajan nenä vuotaa ja aivastuttaa... plaah!

Nyt kotitöihin...

mertsu 11+1
 
Sunnuntaita kaikille :)

Oltiin eilen miehen ja parin työkaverin kanssa laulamassa karaokea ja oli kyllä hauskaa :) Välillä tosin rassaa se, et joutuu katteleen kännisiä örveltäjiä, kun on ite selvinpäin.

Onneks meillä on mies tullut järkiinsä seksin suhteen, eikä enää pelkää sen vahingottavan vauvaa. Minäkin oon tyytyväisempi, kun saan muutaman kerran viikossa seksiä :D

Menee tää viikonloppu kyllä liian nopeesti, kun oli eilinenkin töitä. No ens viikolla sit tiedossa pidempi viikonloppu kun on perjantaikin vapaata.

outiko 14+4
 
Moikka!

Tänne ei mitään ihmeellistä. Aamulla kuuntelin toisen kerran dopplerilla sydänääniä. Ja siellähän se juna puksutteli. =) Yritin laskea sykettä. Se vaan on niin nopea, etten meinannut ehtiä niin nopsaan laskea. Sain jotain 150.

Mä oon tuossa vaunuasiassa tullut siihen tulokseen, että hommataan Emmaljuhga Cangaroot, jos ei nyt mitään uutta ja mullistavaa tapahdu. Pitäis olla kevyet ja saadaan koppa lainaan kaverilta. Säästää siinäkin pari sataa.

Jeps. Taidanpa keittää aamukahvit.

Mandy ja nappula 13+6
 
Musta tuntuu, että en edes tajua kun vauva alkaa monottamaan mua sillei, että pitäis tuntea jotain. En osaa yhtään ajatella, et ei tässä nyt niin älyttömän kauan siihenkään ole. Vaikka veikkaan kyllä, että mennään sinne likemmäs 20 vko, koska on ensimmäinen.
 
Juu, en minäkään mitään potkuja vielä oo tuntenu ja luulen myöskin että menee lähemmäs 20 viikkoa ennenku mitään oikeesti tuntee. Mahassa nyt muutenkin tuntuu niin paljon kaikenlaista, että herkästi sitä sitten luulee niitä vauvan liikkeiksi :D

Oon nukkunut tänään ihan kauheesti. Heräsin kymmenen aikaan ja sitten nukuin päiväunet klo 12-15. Mies suunnilleen pakotti mut ylös :D Ihan hyvä niin, koska oisin nukkunut varmaan iltaan saakka. Niin hyvät unenlahjat on.

Eilen oli ihanaa, kun työkaverit kertoi, miten ne on keskenään puhuneet siitä miten hyvä äiti musta tulee. Oon kuulema ihan "äitityyppiä". Herkisti mieltä.

Tilattiin miehen kanssa kotiin ruokaa, kun ei jaksanut lähtee mihinkään syömään eikä jääkaapistakaan löydy mitään. Otin ihan perus kebabbia sitten vaan.

outiko 14+4 ( liitteenä taas uusi masukuva tältä päivältä..kauhee möhkö)

 
AAM
Hellou :wave:

AM täällä morjenstelemassa "pikkukakkosodottajista"...

Asiani on tämä : toivoisimme lisää rupattelijoita keskuuteemme, niin monta onnellista jakautunutta on jo jättänyt klaanimme ja liittynyt vauvaantuneisiin joten nyt lisää jengiä jakamaan tuntoja pikkukakkosien odotuksista.. jos kiinnostaa niin erittäin lämmin teeeeervetuloa alati vähenevään joukkoomme :)

Onnellista odotusta muutoin kaikille elokuun leijonapentujen äiskäliineille !
over and out !
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1228618,775
 
Finneistä: Mulla ei oo teininäkään kauheesti finnejä ollu, mutta pillereiden lopettamisen jälkeen niitä alkoi tulla kasvoihin. Raskauden aikana on finnit vaan lisääntyny ja levinny niskaan ja selkäänkin. Niskassa ja selässä ei oo ikinä ennen ollut finnejä. Nyt on myös rintojen välissä/yläpuolella näppylää... Yäk. Kaverikin kauhisteli, että sullahan on melkein akne... :( Kävin ennen raskautta lääkärillä ja mainitsin myös ihon huonontumisesta ja se suositteli mulle silloin hoidoksi raskautta. Ei oikein auttanu. Pitäisköhän mennä valittamaan sille lääkärille ettei hoito tepsi? ;)

Huomenna, tai siis tänään olis np-ultra. Koko päivän pyöriny kaikkea mielessä siihen liittyen.... Onko siellä ketään? Entä jos siellä onkin monta? Vastaako sikiö viikkoja? jne. Tähän mennessä on tullu kaikenlaisia kauhukuvia tyyliin kaksipäisestä vauvasta ja kolmosraskaudesta.... :) Äitikin yritti mua lohduttaa jo, että suurin osa raskauksista menee kuitenkin ihan hyvin.

Vielä olisi muutama tunti aikaa nukkua ennen herätystä. Neuvola on jo klo 8 ja ultra sen jälkeen... Saankohan unta tänä yönä ollenkaan. Oon ollu viime yöt töissä ja nyt on vaikeuksia kääntää taas rytmiä normaaliin...

Hankinnoista: Oon ostellu silloin tällöin vauvanvaatteita (poikien) jo vuosia ennen raskautta. Kesällä saamani keskenmenon jälkeen en ole juuri tehnyt vielä hankintoja. H&M:n alesta tarttui kuitenkin mukaan yhdet viiden euron harmaat poikien housut ja harmaa nallehaalari (joka ei muuten ollut edes tarjouksessa). :)

Jos huomenna ultrassa on kaikki hyvin niin ehkä annan itselleni jo luvan uskoa tähän raskauteen ja shoppailla lisää vauvajuttuja...

Illusia + "Emppu" 12+3
 

Yhteistyössä