kirjoittelempa minäkin pikaisee tässä, sori jos kirjoitus virheitä tulee,esikko on sylissä ni suattaa innostua vähän painelee nappeja..
mulla alko eilen pieni verinen vuoto,tosin seksin jälkee...
no minähän sit kuuntelin vaan sykkeitä ja sieltä ne löyty eilen ja tänää joten nou hätää.. mies mulle kyllä kommentoikin et olisko vaan jotai sellaista ku ei kuulemma paikat ole ihan entisee tapaa kosteat..
et jos limakalvot olis ärtyny tai jottai.. onks teillä muilla ollu näin..?? no vuoto sit loppuikin jo et en siitä ni jaksa huolestua..
sillai ei ole kokemusta ku esikon aikana mulla ei tehny mieli ei sit tippaakaa..
en ois voinu kuvitellakaa hararstavani yhtikäs mittää... oliskohan 10viikoilel asti ollu viriiliä toimintaa makkarissa ja sit joskus 15rv harrasteltii ja siihen jäi...
no mut takas asiaa,siis nyt o ihan eriasia tekee kyllä mieli mut paikat ei o samaa mieltä... :/ josko se tästä..
muute täälläki kaik ok, pullistutaa ja sillai.. ens torstaita odotellessa,olis se np-ultra sillo..
sukkaparille miljonasti haleja ja jaksamisia.. :hug: itellä useampi km takana ja tiiän mitä se on.. kiva et sulla on sillai positiivinen mieli, se auttaa paljon..
mut josko tästä liukenis siivoilee sit, mies o auto remontissa (vaihteeks!!) ja vois keksiä jotai kivaa hyvää murkinaa...
peikko ja sintti 11+1