Moi kaikille :wave: Ehdin taas monen päivän tauon jälkeen piipahtamaan tänne, oli taas tullut niin paljon juttua, että ei muista varmasti suurinta osaa kommentoida.
Vilmav2 Ihana kuulla noin hyviä uutisia, kiva kun pääsit palaamaan takaisin tänne =)
Työgalluppiin vastaan, että mulla on työpaikka olemassa yhdessä suuryrityksessä talousosastolla (toimistotöitä ). Nyt oon keväästä 2005 alkaen ollut vuorotellen äitiys- ja hoitovapailla ja varmaan aion olla kotona vielä siihen asti kunnes tämä tuleva vauva on 3-vuotias
Käytiin eilen kylässä mun vanhempien luona ekaa kertaa sen kerran jälkeen, kun paljastin raskausuutisen. Kyllä mun äiti oli jo ihan iloisella mielellä asiasta, kai se ilmoitus vauvasta vain oli sille niin shokki, ettei osannut aluksi iloita.
Mä olin ajatellut kertoa vauvasta muille sukulaisille vasta rv 12 ultran jälkeen, mutta saatiin tällä viikolla tietää, että mun paapalla on keuhkosyöpä levinnyt pahasti jo päähän asti, niin kerroin uutiset isovanhemmillekin jo. Ei ainakaan jäänyt kertomatta, ennen kuin paapan elämä päättyy. Ei varmaan ole enää paljon elinaikaa hänellä
Kerroin myös kaikille mun sisaruksille ja he olivat onneksi iloisella mielellä :heart:
Mulla oli torstaina
eka neuvola. Tunnin verran meni aikaa kun täyteltiin niitä perustietoja ja kyselyjä. Seuraavan ajan sain 12.2, jolloin on sitten lääkäri myös.
Meidänkin kunta tarjoaa uutena asiana nykyään ultrat rv 12 ja 20. Aiemmin oli vain rv 20 ultra. Sinne täytyy itse varata aika ja ajattelin maanantaina soitella
Labraankin täytyy käydä viemässä virtsanäyte ja verikokeissa myös käydä.
Paljonko teillä muilla on ollut hemoglobiini ekassa neuvolassa? Mulla mitattiin se sormenpäästä ja oli 157. Se täti puhui, että on hieman liian korkea ja voi olla että lääkäri lähettää johonkin perusverenkuva tutkimukseen. Säikähdin vähän, mutta luin netistä että se voi olla normaaliakin, että toisilla on korkea hemoglobiini aina, tai jos on vaikka juonut liian vähän, niin voi nousta väliaikaisesti. Voi olla myös jotain sairautta kyseessä. Ajattelin pyytää että mittaavat uudelleen ens kerralla ja jos tarvetta niin tutkittas lisää :/
Neuvolassa oli taas muuten tätikin vaihtunut. Joka raskaudessa ollut eri täti, vaikka on lapset on -05 -07 ja -09 vuosilta. Usein vaihtuvat kyllä nuo tädit. Onneksi tää uusi vaikutti kuitenkin ihan mukavalta =)
Mä lähden nyt saunomaan. Hikosin tänään niin kovasti kun kävin pitkällä lenkillä pojan kanssa
RangaTanga 8+6 :heart: