Ihana lueskella hyvistä ultrakuulumisista ja katsella kuvia. "Enää" viikko omaan np-ultraan. Kyllä odottavan aika on pitkä. Kovasti jo jännittää tuleva, mutta kuiteskin olen ollu positiivisella mielellä lähes koko ajan.
Pahoinvointi on aika lailla hävinnyt ihan yhtäkkiä..tissit edelleen tosi kipeet, joten kaikki oireet ei sentäs ole hävinnyt. Pakko kertoa nolo juttu, mut on mun mielestä niin hauska näin jälkeenpäin
Mies halus eilen vähän hellyyttä ja alko hyväileen mua rinnoista..ja kun tissit on kipeät ihan kokonaisvaltaisesti niin mulla tuli itku, kun mies näykäsi mua nännistä
Kävi niin kipeetä, etten tienny miten päin olisin ollu. Nyt naurattaa ihan pirusti koko juttu, mut sillä hetkellä tosiaan ihan vuolaasti itkin..Kyllä oli mies hiljasta poikaa ja ihan säälittävä, kun mä siinä vaan vollotin ja toinen oli ihan hekumoissa
Mulla iski joku iskiaksen tyyppinen hermojuttu pari päivää sitten vasempaan alaselkään. Veti pakaran ihan kireeks enkä pystyny hetkeen käveleen. Tänään taas lenkillä pakara meni aivan jumiin ja säteili tosi kipeesti. Saas nähä pitääkö lähteä sen takia lääkäriin. Töissä joudun kuitenkin nosteleen paljon lapsia, et se tuskin ainakaan asiaa helpottaa.
Tällästa omaa tarinaa tällä kertaa.
Terkuin Rimprenssa ja Leppis 10+1