Työpäivän keskeltä..
Mä olen yrittänyt saada varattua itselleni neuvolaan aikaa jo monta päivää ja tänäänkin meni päin pehvaa. Mä en ymmärrä jos on puhelinaika ja silloin soittaa, niin puhelu soi hetken sitten menee vastaajaan ja siinä sanotaan, että saat tädin kiinni parhaiten puhelinaikana. Että mennee hjärmot.. =) No huomenna mä hälyytän vaikka koko neuvolan lävitse, että saan itselleni ajan. Sitten eilen kun soitin, niin sillä tädillä oli siellä potilas, eikä vastannut taaskaan puhelimeen..
Joku kirjoitteli, että saa mietiskellä vuokra-asioissa jotakin sotkua. Täälläkin mietiskellään, hieman erilaista vain. Meillä kävi niin, että posti järjesti stressattavaa ihan urakalla. Jostain syystä viime lokakuussa ja siitä eteenpäin osa meidän posteista on kadonnut. Mitään ei ole tullut perille ja nyt sitten olen soitellut ja selvitellyt kaiken maailman perintätoimistoja lävitse, että ei mikään lasku menisi ulosottoon saakka. Hitto mikä rumba ja mä olen itkenyt ja stressannut, vaikka se ei mitään autakaan. Isäntä yrittää sanoa, että "kaikki järjestyy ja ei tuo murehteminen auta mitään", siihen minä oikein hormuuni vimmoissani huudan takaisin, että saa sitä itkeä jos haluaa.. Niin saakin.. :kieh:
Nyt olen siirtynyt syömättömyydestä tuolle jatkuvan syömisen moodille. Koko ajan menisi jotain alas. Ja tänään piti töissä saada SubWay patonki, sitten työkaveri kuskiksi ja patonkia hakemaan.. Oli hyvää..
Mutta hajut etoo ihan älyttömästi, ihan mikä tahansa hajuvesi jne saattaa aiheuttaa hirveen yökkimispuuskan.. Öllöttäää..
Ja jos ei syö, niin paha olo on taattu..
Galluppiin: Kihloissa ollaan nyt ja naimisiin piti elokuussa mennä, mutta päätettiin, että siirretään juhlat vuodella eteenpäin. Mulla itselläni on vain sellainen pakkomielle, että haluan olla naimisissa ennen ötökän tuloa, niin sitten maistraattiin menemme kesällä käväisemään. Isäntä vain yrittää nyt vonkata, että eikös sitä voitaisi sitten mennä samantien käymään siellä, mutta mie en kyllä anna periksi nyt, kesällä sitten.. :saint:
Sellaista tänne tälläerää..
Hanskuli ja ötökkä 8+3 (HUOMATKAA nyt myös plussat mukana --> ylpeä..)