Tänään tulee täyteen tasan 20 viikkoa orotusta. :heart:
Täällä ihanan rauhallista nuorin nukkuu ja isompi on hakemassa isän kanssa traktorin peräkärryjä, että saaraan ruveta nakkeleen vintistä tavaroita pois. Saa sitten ruveta rakentaan.
Kukas kyseli vaunulan vaunuista? No kuitenkin paljon ainakin täällä niitä näkyy (onhan liike lähellä.) ja mun kaverilla on sellaset ja tykännyt on. Korkeus erosta en tiedä kuinka se on.
Siellä myös
sitteri joka saman tyylinen, kuin babybjörnin halvemmalla vaan. Ite kans ettinyt saman tyylistä, mutta ei halua maksaa ittiänsä kipiäksi. Tuo sitten osui
silmään....tässä linkkiä. http://vaunula.fi/ora_babysitter_formula.htm
Meillä tuo vanhin poika syntynyt 31.8, että kaks elokuista sitten perheessä. Rupesin mielen kiinnolla kattoon horoskooppia, että jos tulokas tulee yhtään oikiaan aikaan niin tulee leijona ja tuo vanhin on neitsyt.
Mulla kans siitä "pelko" etten nää, kun tuo esikoonen aloittaa koulun. Mutta ei saa ruveta murehtimaan sitä.
Vanhin on syntynyt 37+1 kiireellisellä sektiolla raskausmyrkytyksen takia. Kakkonen on syntynyt 40+1 käynnistyksellä, kun oli ollut jo monta aikaa kipeitä supistuksia jotka aina loppui päiväksi ja yöt kiusas. Ilokaasulla menin tosi pitkään ja sitten epiduaraali. Ponnistus vaihe oli 18 minuuttia. Koko kesto on n. 9.30 tuntia. Sen ainoastaan muista pahalla, kun koko tuon yhreksän tuntia piti maata sängys, kun vauvaa tarkkailtiin. Hyvä asian takia olin sänkyyn köytettynä, mutta nyt toivon, ettei tarvi käynnistellä tai leikata. Vaikka kummastakaan ei oo pahaa sanomista. Leikkausestakin toivuin tosi hyvin. HB laski ekan aikana 72 ja toisen aikana 83. Tyhmänä sitten en ottanut lisäverta kummallakaan, kun oon niin piikki vastainen, etten halunnut ylimääräisiä piikkejä. Jos nyt laskee noin paljon niin otan suosiolla, niin nousee yleiskunto nopiempaa.
Voikun on sama pää kesät talvet.....en muista mitä ootte kirjoittelleet. Tälläkin hetkellä mulla on mun uuret ja ainoat äitiyshousut millä kehtais ihmisten ilmoille lähtiä karoksis. Sen muistan, että pesuun oon laittanut. Mutta vastaan vaan ei oo tullu. :kieh:
Kuinkas teillä tuo hellytelly puoli? Musta tuntuu, että itellä on jopa on aikoja jo että tekee mieli. Tähän asti menty, niin ettei yhtään huvita. Miehen onneksi parempaan suuntaan menos.

:heart:
Perjantaina töis kans supisteli ja lujaa. Nyt sitten pelotta, kun jo kolmas tulos saako nuo ei kipiät supistukset alapääs jotain aikaiseksi. Pitää soitella neuvolaan jos rupiaa usiammin tuleen.
Tuohon laulu asiaan en osaa sanoa mitään. Mä laulelen pitkin päivää kaikenlaisia lauluja. Ostin kans sen bolan ja nyt heiluu tuos vattan päällä ja nuorimmaanen tulee välillä anna mäkin kuuntelen ja sitten sille pitää helisyttää. :heart: Mulla kans tää bola on aivan uus tuttavuus.
Elli Ja Öttis 20+0 :heart: