onskut kivoista ultrakuulumisista ja paranemisia sairastupiin :wave: :hug:
Kivunlievityksistä
esikoisesta olin
ammeessa ja aukes vauhdilla, vesi oli mun mielestä vaan turhan kuumaa siihen puuhaan..

Kakkosesta en ammeeseen päässyt ja oonkin jo kerran kirjoitelut, että mies muisteli sen olleen se joku pöpö, mistä täällä oli kans jo puhetta, mutta saattaapi olla, etten pääsy siks ku vedet oli menny
Ekan synnytin periaatteessa
ilokaasulla, kun kohdunkaulaa ei ollut jäljellä kun alle sentti, kun se puudutus vielä laitettiin. Vähän oli jouduttu tsemppaan suppareita tipan avulla.
Ilokaasu ahdistava kokemus. Se muovitötsä naamalla meinaan. En mä mitn auvoisaa oloa siitä saanut. Toisaalta, en tiedä mimmonen olo olis ollut ilman sitä..
Kakkosen kans tukeuduin
kohdunkaulapuudutukseen. Ja hyvin meni. Oltiin sairaalass jotain kolmisen tuntia ja tutkimusten ja eka puudutuksen jälkeen pelailtiin korttia. Sit rupes tuntuun jo supparit kovemmilta ja pyysin toista kierrosta. Sitä ei annettu, vaan alettiin synnyttään...
Kohdunkaulapuudutus on siis toivelistalla taas.
Epiduraalia EN halua, mulla on vaan niin kovat ennakkoluulot sitä kohtaan. Ekan aikoihin se olis sitonut sänkyyn, ei kai enää..(?)
Mutta Kukaan ei ronki enää ikinä mun selkää (otettu selkäydinnestettä, hyi hjälvete!!)
Spinaali menee sit siinä myös
Aquarakkuloista oon kuullut sen verran kurjia, ettei taida olla mun juttu...
Tohon
TENSsiin täytyykin nyt (kohta/joskus) perehtyä.
toiveikkaana (ja tyhmänä) luulee, että kun viimeks oli helppo, niin nyt tulis taas... :ashamed:
Me 19+0 POKS ja POKS :heart: