Onnitteluja taas ultrassa käyneille :heart: :flower:
Minä ootan, että tää syntyis niin kuin muutkin kolme eli rv 39+1

En varmaan pysy pöksyissä enää tuon jälkeen, kun aina ovat pikkuiset silloin syntyneet. Mutta oon juu varautunut siihenkin, että tää kaveri tekee poikkeuksen

Mulla on aina aikaisemmin myös siirtynyt tuo laskettuaika np-ultrassa eteenpäin, mutta tää kaveri olikin pari päivää isompi kuin mitä viikkoja piti olla, niin voi myös siks tulla nyt muutoksia kans.
Carenan tuplista Meillä ainakin ajaneet hyvin asiansa. Ainoot miinukset annan sille osalle jossa lapsen jalat on, kun meillä se on päässyt pojan potkiessa repeytymään vähän ja sitte se jarruhomma kun on kävellessä nostettuna ylös, niin se on löystynyt ja tippuu välillä alas sinne räpättämään. Mies sen kerran sai kyllä kiristettyä, niin ja sadesuojaa ei ainakaan aiemmin tuohon malliin ollut, mutta jos ei sitä koppaosaa siihen osta joka meillä on, niin sitte kuulemma pitäis brion suoja sopia jotenkin tuohonkin. mulla kaks erillistä suojaa, jotka ei oikein kunnolla noihin sovi.
Se koppa on aika kapea, mutta meni meillä mukavasti just talviajan, kun poika syyskuussa syntyi.
Ja voi olla, että nekin taas on vähän muuttuneetkin, kun itse ostin nuo 2008 kesällä.
Mä näin yks yö unta, että meille syntyi poika. Tosin asia tarkistettiin vasta sitte, kun lapselle oli jo vaatteetkin laitettu päälle, niin sitte vasta kaikille tuli mieleen, että hei kumpikos tää nyt sitte mahtaa olla.
Katjuska ja sintti 19+5 :heart: