*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Mulla ei tunnu vauvan liikkeet ihan päivittäin, mut kai ne sieltä sitten pikku hiljaa alkaa enemmän tuntumaan. Maha on nyt näyttänyt kasvavan, tosin silloin kun on seisaaltaan ei tuota kumpua erota noista mun läskimakkaroista, mut makuulla huomaa hyvinkin.
 
Tökkii! nämä työt nimittäin, ja tuo dippatyö kans. :x Pitäis vaan pusertaa molempia tässä tänään, onneks ei ole palavereita tälle päivälle.
Viime yökin meni keikkuessa kun tyttö piti kamalaa meteliä ja mies kuorsas kuin korsteeni. Ens yöksi pistän molemmat nukkumaan jonnekin muualle, mä haluan unta!! Grrh.

Mun maha on kyllä pullistunut ja varsinkin tuosa rintojen alta se on pompollaan, vaikka sytkylä taas on vielä aika alhaalla. kai se kohtu työntää tuota masua tonne ylös tms. Ja liikkeet tuntuu sillon tällön, mutta ei mitenkään säännöllisesti.

Jep, viikon päästä on neuvola ja kuukauden päästä rakenneultra. Nyt mä rupeen töihin, kyllä tämä tästä taas lähtee liikkeelle...

runttis ja sytkylä 16+4
 
Huomenta tai jotain sinnesuuntaan =)

n11na hyvä värivalinta :D Tilasin babybabyonlinen vikat applet jotka oli varastossa! Hyvä tuuri!

Mulla on selvä masu vaikka läskiä onkin, ei voi enää erehtyä et olisin vaan lihonnu :heart:
Liikeet tuntuu ajoittain, joskin mulla tuo rupsu lentelee niin en ihan 100 varmaksi mene sanoo mikä on suolen liikettä ja mikä vauvan... :headwall: Muutama selvä muksaus tuntunu ja se että toukka vaihtanu asentoa...

ei vois vähempää taaskaan innostaa olla töissä :headwall:
 
heips taas :)

Sukupuolen kysymisestä Tekis vähän mieli kysyä, mutta meillä jo lukee lapussa, että eivät kerro. :/ Aikaisemmin en oo koskaan halunnutkaan tietää vaan loppuun asti on pysynyt jännitys. Tosin kyllä ois keltään tuolla tavallisessa ultrassa näkynytkään, kun niin jalat ristissä ovat olleet. :D
Vähän ollaan sitä 4d ultraakin mietitty kyllä, että pitäiskös sekin kokea, kun tää tosi isolla varmuudella on viimeinen raskaus. Jotenkin haikeeta ajatella tuotakin :| No mut pitää vaan aatella niin, että eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tullessaan tuo. :whistle:

Nimistä Pientä fiksausta vaille valmiina molemmille. :D

Mulla on tää maha aika lättänä näin aamupäivästä, mutta illalla tuntuu aina paisuvan. Liikkeitä yritän rauhoittua kuulostelemaan aina iltaisin ja eilen ehkä jotain muljahteluja olikin. :heart: Kun nää päivät on niin hulinaa aina, niin on kiva sitte illalla antaa sintillekin sitä huomiota. :D

jahas...se alkais kohta olemaan jo ruoka-aika. :p

Katjuska ja sintti 16+4 :heart:
 
Jospa minäkin veikkaisin ,että tyttö olisi tulossa .. jotenkin alitajuntaisesti tulee sanottua meidän neiti .. tosin ei oo silti oikein mikään olo .. ja toisaalta ehkä sen takia kans , kun toivoisi että saisi tuo mieskin pojan ja kun nuo 3 viimeisintä on ollut tyttöjä , eka oli poika .. ja toisaalta taas tytölle on kaikki , mut pojalle ei enään mitään ....

neitim
 
Sokeriarvot erinomaiset! Jeij! Vähän jännitti kun tuota painoa on kuitenkin PALJON! :) Tosin painokin ekasta neuvolakäynnistä tippunut 5kg! :) Kyllä oli neuvolatäti tyytyväinen!

Mulla kuului sydänäänet nyt jo ihan tuosta navan alta. Aika paljon noussut kun kaks viikkoa sitte oli viel ihan tuol häpyluun tuntumassa. :)

Mitä työtä Jonnuli tekee? Itekin toivoisin jo et pääsis lomalle pikkuhiljaa kun tuo monen tunnin seisominen alkaa toden teolla ottaa selän päälle. Ihan kramppaa välillä selässä ja yöllä särkee sitten myös lantio. Ei kiva. :(

rv 14+2
 
Hienoa Jonnuli että sykkeet löytyi :hug:

Sukupuoli kysytään(jos siis tälläkin kertaa näkyy) mutta pidetään omana tietona :D

Liikkeet tuntuu nyt ihan päivittäin,mukavaa :heart:

Mulla paino nousee...... :| En tiedä tietty virallisia lukuja kun nla vasta huhtikuussa,mut oma olo on kuin valaalla.Vatsaa ei vieläkään näy,ainakaan kukaan ei oo huomannut ja aika vartalonmyötäisiä vaatteita käytän ja oon aika pienikokoinen muutenkin,et masu näkyy kyllä herkästi kun on näkyäkseen =)

Mulla myös tuo tyttö olo koska tyttöjä on eniten perheessä,ensin 3 tyttöä sitten 2 poikaa ja 2 tyttöä,niin eikö siihen sopis sitten se kolmas tyttö?On niinku 3+2+3....
Pojat kyllä toivoo poikaa,että saadaan sille sitten ostettua kolmas x-boxin ohjain :LOL:
 
Me9jaBonus, Suppiksen sydänääniä varmaan tarkotit, hih..mutta halit kelpaa aina B)

Chevanne
, oon itellalla viikonloppujakajana (sanomalehtiä lähinnä), mutta ei muuta ku saigonia hakeen jos tuntuu ilkeeltä..mä jouduin kuuma jyväpussi selässä istuun/makaan muutaman illan töiden jälkeen ja tulin siihen tulokseen jotta passaa ittensä kiusaaminen. kotona saa olla niinkö lystää ja voi levätä ku siltä tuntuu..

Mulla ei oo sen koommin tyttö- taikka poikaoloa...kaikki kolme ed. raskautta on ollu erilaisia, parissa maha levenny ja yheltä oikee kunnon poikapallomasu, sykkeet toisilla 130-140 ja yhdellä 150-160 ja tyttöjä kaikki :saint: Joten en pysty veikkaileen mitään..poikahan ois upea yllätys mutta en siihen usko kun on kolme typykkää ennestäänl :heart:

Mutta nyt lisään puita uuniin ja ottaan kinkkukiusaus sähköuunista :p
 
Aikoihin en ole täällä ehtinyt käymään, joten en ole ihan kärryillä mistä täällä on ollut puhetta. Tulin vain nopsaan ilmottautumaan, että hengissä ollaan.

Ihanaa, että moni tuntee jo liikkeitä. Täälläkin tuntuu liikkeitä lähes päivittäin. Useimmiten kevyitä hipaisuja, mutta pari voimakkaampaa muksausta tai muljahdustakin on tuntunut. Sydänääniä ollaan kuunneltu kotidoplerilla useamman kerran viikossa. Varsinkin mies tykkää kuunnella, kun liikkeet eivät tunnu vielä ulospäin.

Pahoinvointi on alkanut vihdoin hellittää otettaan eikä krapulaolokaan ole vaivannut pariin iltaan lainkaan. Toivottavasti pysyykin poissa. Monesti on vaan käynyt niin, että juuri kun olen päässyt kehumaan, onkin sitten oksu taas lentänyt. Huomenna olisi sitten 3. neuvolakäynti edessä.

Sipsunen & Nalle 17+2 :heart:
 
hei, mites täällä liikkujat, joko tarkkailette sykkeitä ettei nousis 150 yläpuolelle. Mulle on sanottu että rv 26 eteenpäin niitä pitäisi vahtia mutta ei vielä? En oo ite vielä huomiota kiinnittänyt ja hyvälle on tuntunut.

n11na ja tiitti 17+5
 
Matilda84 mulla on kyllä syke mittari ja 45min zumbassa keskisyke on 156 ja korkein 180... Ajattelin, että menen neuvolan ohjeiden mukaan, että puolesta välistä alkaa tarkkailla sykkeitä. Sitä mieltä oli myös personal trainer ystäväni.
 
Täällä on piinailu vihdoin ohi.
Tänään tuli viimein postissa kauan kaivattu istukkanäytteen tulos Naistenklinikalta.
Eli tervettä poikavauvaa täällä sitten odotellaan. =) =) =)
Neitim Jos viitsit etusivulle päivittää mulle sit ton poikalupauksen.

Vaikka kaikki on nyt todettu vauvalla normaaliksi, niin menen silti vielä rakenneultraan tuonne Naistenklinikan sikiötutkimusyksikköön.
Synnytys sitten alkuperäisten suunnitelmien mukaan kuitenkin Kätilöopistolla.
Niin ja toi rakenneultra mulla olis 25.3. eli ei siihenkään enää oo ku kolmisen viikkoa, niin se aika juoksee!

Ens viikon maanantaina olis sitte seuraava neuvolakäynti. Toinen laatuaan siis vasta tässä raskaudessa. Ja vihdoin pääsee kuulemaan sydänäänetkin. Vaikka oon useammassa ultrassakin jo käyny, niin kertaakaan en oo saanu sydänääniä vielä kuunnella.

Nyt kun vauvan terveys on vihdoin varmistunu, niin voin tulla tästä raskaudestakin "kaapista ulos". :LOL:
Eli lauantaina esikoisen 1vee synttäreillä paljastan asian niille sukulaisille ja kavereille, jotka ei vielä tiedä. Tai voi olla et mun maha paljastaa ihan kertomattakin. :kieh:
Sit sen jälkeen liityn teidän mukaan myös fb-ryhmään ja muutenkin facebookin kautta varmaan paljastan raskauden lopuillekin tutuille.
Ihanaa vihdoin päästä kertomaan kaikille!

Hendu ja toukka 16+3
 
Huiih!
varattiin matka budabestiin ...sittenkin.. kun jo kerran se peruttiin ennen varausmaksuja.. :ashamed: nyt se on sitten jo kokonaan maksettukin niin toivottavasti päästään matkalle.
eli matka olisi 5.-8.4.10 huippua päästään oikeen miehen kanssa kaksistaan :heart: kun vanhempani tulevat tuona viikkona tänne meille poikia katsomaan.

HENDU Siis ihana uutinen :heart: ONNEA, tänään sinä varmaan olet leijunut ilmassa. ihanaa..

 
morjens!

täällä kans masu on pelottavan hyvin esillä, ei peitä enää takkikaan kauppareissulla :D

liikkeitä on ehkä tuntunut ehkä ei. ensin on varma kun muljahtaa ja hetken päästä jo epäilen, että suoletko ne vaan hyppii ja pomppii =)

aamulla kävin verikokeissa, olin tekemisissä vesirokkoisen kanssa kolme pv sitten ja en ole itse ssairastanut sitä. huoli on kyllä kova, jos sen nyt sairastan niin vammautuuko masuasukki :'(
viikon verran pitää vielä viettää unettomia öitä, löytyikö verestäni vasta-aineita vai aloitetaanko lääkitys, jolla lievennetään vesirokon oireita. dääm!

Sinimarja ja Ipana 15+5
 
hendu onnea!! :flower: :flower: :heart: =)

ens viikolla olis neuvola, ja varmaan saa infoo mihin alkaa soitteleen r-ultra-aikaa :D

Aika menny niiiiin nopeeta!!! jos vertaa ensimmäiseen raskauteen :eek: Puolessa välissä kohta puolin...huh,huh!! :)
 
Moikkelis!

Mullakaan ei taho enää toppatakki peittää tätä mahaa. Mahtuukohan mulla mikään kevät-takeistani ees päälle :whistle:

Täälläkin on liikkeitä tuntunut aina välillä. Suloisia pieniä tökkäyksiä.

Painoa on tullut oman vaakan mukaan noin 3kg plussauksesta. Ei paha, koska välillä mun ruokahalu oli ihan mahoton :snotty:

Perjantaina ois seuraava neuvola-aika ja 29.3 rakenneultra. Sukupuolta kysytään ja luulen että mies ei osaa pitä sitä omana tietonaan, että ehkä me molempien vanhemmille kerrotaan.

Sande + kolmas toukka 16+3
 
Hendulle onnea!

Mulla on housuongelma! Tai ei olis muuten, mut sit ku pakkaset loppuu, ei oo sopivia ulkohousuja töihin. Tuulipuvun/sadepuvun housuissa ei oo vetskaria, millä sais masulle lisätilaa, joten on varmaan pakko käydä ostamassa jotkut halpispökät jostain. Ärsyttävää, ku olis ihan hyvät housut, mut pitää ostaa uudet muutaman viikon takia..

Ei mulla muuta, öitä ;)
Kepsukka ja masukki 20+5
 
Ihanaa,pieni poika!Onnea Hendu :heart:

Mulla menee edelleen omat housut ja kaikki????????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Missä mun vauvavatsa on,onko sielä ketään???????
Sykkeiden perusteellä kyllä ja liikkeiden :heart:

Huomanna poksuu viikot =)
Me9jaBonus 16+6
 

Yhteistyössä