*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Huomenta!
Hendulle aluksi isot halaukset ja onnittelut :hug:
Me ollaan lähdössä tänään mökkeileen.. vuokrattiin iso, hyvinvarusteltu mökki meille yhdeks yöks, tarkotus olis käydä kylpylässä, paistella makkaraa ja kaikkea mukavaa :) vielä muutama päivä tätä talvilomaa jäljellä niin on ihana tehdä jotai rentouttavaa perheen kanssa.. ja meillä ku ei varaa oo mihinkään ulkomaanreissuihin ku molemmat opiskelee.
Täällä ei edelleenkään tunnu liikkeitä, ihan silloin tällöin vaan..
:eek: Maha kyl on jo iso ja pinkeä vauvamasu =)
Rakenneultraan vielä tasan 11 yötä.. ei malta odottaa.. eli se on siis 15.3.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!!

-Jonetta ja Peukku 18+6-
 
Mä oon pari kolme viikkoa kulkenut näillä yksillä housuilla, en enää tiedä meniskö edes farkut jalkaan tai kai ne jalkaan menee mut kiinni. Tarvis kanssa käydä katsomassa hieman paremman malliset housut itselleni, jos vaikka tänään kävis ainakin katsomassa vaikka ei sit ihan vielä ostaiskaan. Mulla kans nätti vauvamasu kadoksissa... Lisäks vaikka noita pieniä liikkeitä jo tuntuu niin epävarmuus siitä onko masussa ketään. No onneks ens viikolla on neuvola ni pääsee kuuntelemaan sydänääniä.

Maijamehi ja Toukka rv 18+4
 
Hendulle paljon onnitteluja ihanasta uutisesta :heart: :flower:

Ja Sinimarjalle toivotaan, ettei rokko iske :hug:

Tänne ei mitään ihmeellistä... menee nyt jotenki hitaasti nää viikot tällä hetkellä, kun alkuun ne tuntui vilistävän. :kieh: Niin haluis taas päästä pientä kurkkimaan. :heart:

Katjuska ja sintti 16+5 :heart:
 
Matilda84
Hendulle isot onnittelut iloisista uutisista :heart:

Housuista Mä oon käyttänyt nyt vaan mamma farkkuja / pellavahousuja joissa levee stretsinauha vyötäröllä. Kokeilin eilen piruuttani niitä farkkuja jotka oli ne vikat farkut jotka meni jalkaan hetki sitten, ei mee enään nappi kiiinni.Muuten ne kyllä istu hyvin jalkaan =)
Mulla on nyt 2 mammafarkut,yhdet strets/farkkulegginsit ja noita pellavahousuja. Enköhän mä niillä pärjää tän kylmän ajan.Kesällä voi sitten liikuskella legareilla ja mekoilla/tunikoilla =)
 
teen päivitykset etusivulle , kunhan mun kone taas lopettaa ton maanantai fiiliksen , eli ei jostain syystä löydä taas nettiä , vaikka kaikki asetukset on ok .. mutta välillä se pelleilee omiaan ... Nyt oon miehen koneella ...

Hendulle Onnea hyvistä tuloksista istukkanäytteestä ! Jospa nyt voisit jo sinäkin nauttia täysin rinnoin odotuksesta ! :)

neitim

 
Huomenta päivää! Mä oon jo haalinut ison kasan mammavaatteita kaupoista ja kirppareilta ja ne on jo kovassa käytössä. Toppatakin kanssa alkaa myös pikkuhiljaa tekee ahdasta ja kevääksi on pakko ostaa joku uusi kevättakki.

Mulla on ens viikolla neuvola ja hirvittää taas punnitus. Ja vähän alle kahden viikon päästä on vihoinkin kauan odotettu rakenneultra. Vointi on muuten ollut nyt hyvä. Töissä vaan yleensä niska ja selkä vähän jumittuu istumisesta ja välillä on päänsärkyä. Nyt tämä kevät on muutenkin töissä aika työntäyteistä aikaa, että saa nähdä miten jaksaa sitten tiivistä työtahtia.

Kupuksen päiväkodissa alkoi hoitajat tänä aamuna utelee, kun olivat kuopukselta kuulleet että meille tulee vauva. Taitaa kyllä muutenkin jo kaikki tutut ja tuntemattomatkin tietää tulevasta perheenlisäyksestä. Mutta hyvä tietty niin, niin ei tarvi sitten kenenkään ihmetellä.

Hyvää torstai päivää!
Sintyli rv 18+2
 
Heissan!

Hendulle iiisot onnittelut hyvistä tuloksista, ja pääsitpä jännäämästä kumpi tulee =) :hug:
Sinimarjalle vastustuskykyä rokkoja vastaan =)

Tänne ei tänään ihmeitä, iltasin mun vatsa on tosi kipeä (siis jotenkin kauttaaltaan), johtuuko tästä istumisesta vai mistä... mutta toivottavasti ei ole pysyvää/pahenevaa...
Hurjaa, että nämä viikot menee tämmöstä vauhtia - siis huomenna on taas jo perjantai! Huh. No, toisaalta talviloma lähenee ja reissu sitä myötä, ja heti reissusta kotiuduttua onkin se rakenneultra. Eli varsin tapahtumarikas loma tiedossa =)

Jep, nyt ei muuta tällä erää, pitää jatkaa töitä ja ei vois vähempää kiinnostaa... no, muutama kuukausi enää, pian on kesä ja päästään vapaille =)

runttis ja sytkytlä 16+6
 
Hendu onnea!

Mulla on kans välillä sellanen olo, että onko tuolla vatsassa enää ketään?! Sykkeet kuuluu dopplerilla mutta liikeitä en oo vielä tuntenu eikä vattakaan oo kauheesti kasvanu... :/

n11na ja tiitti 17+6
 
Matilda84
Meillä lapset on jo kertoneet kaikille tarhassa että meille tulee vauva, eilenkin tarhatädit pihalla hakiessani lapsia ihasteli kun on niiiin ihanan pyöreä maha joka tulee takin alta :D Takit alkaa tosissaan jäädä hitusen pieniks, tollaset lyhyemmät mallit B)
 
Moro taas pitkästä aikaa =) Käyn kyllä aina lukemassa juttujanne, mutta olen laiska kirjottamaan :ashamed:

Nytkin lähinnä halusin kommentoida n11nalle ja muillekin ketkä ei vielä liikkeitä tunne, että en myöskään minä oo tuntenut vielä mitään ja nyt rv 18+1. Esikoisesta tunsin jotain rv 21-22, mulla siis kohtu tosi takana ja ainakin esikoisesta oli istukka edessä, nyt ei kyllä muistaakseni ole. Siltikään en vielä liikkeitä tunne. Toivottavasti vähän helpotti n11nan oloa, että meitä muitakin löytyy ja silti kaikki on hyvin. Eilen meinaan just kävin neuvolassa ja sykkeet kuului :heart:
 
iippanen kyllä se aina helpottaa omaa oloa kun kuulee, että on muitakin. Mulla on kans kohtu takana. Istukan sijaintia en tiedä ku ei lääkäri sitä sillon np-ultrassa sanonu. Viime viikolla ne neuvolassa kyllä sano, että voi mennä vielä parikin viikkoo ennenko liikkeet alkaa tuntumaan... eli odotellaan... sitä kun vielä ei ole tehty :LOL:
 
Mulla on kanssa kohtu takana, mut pientä liikehdintää oon kyl tuntenu (tai sit oon vaan tosi hyvin kuvitellu)
Istukan sijainnista mulla sano lääkäri et vissiin vasta rakenneultrassa varmistuu missä on, mut en sitten tiedä onko näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:
iippanen kyllä se aina helpottaa omaa oloa kun kuulee, että on muitakin. Mulla on kans kohtu takana. Istukan sijaintia en tiedä ku ei lääkäri sitä sillon np-ultrassa sanonu. Viime viikolla ne neuvolassa kyllä sano, että voi mennä vielä parikin viikkoo ennenko liikkeet alkaa tuntumaan... eli odotellaan... sitä kun vielä ei ole tehty :LOL:

Joo, kyllähän tää on tätä odottamista koko ajan :LOL: Täällä kanssa niitä liikkeitä odottelen kovasti ja samoin rakenneultraa. Onhan se aina mukavampaa kun pystyy kuullostelemaan vauvan vointia liikkeiden kautta, nyt kun ei voi muuta kuin neuvolassa käydä kerran kuussa toteamassa että kaikki hyvin. Tosin sitten kun ne liikkeet tuntuu niin aivan varmasti jossain vaiheessa huolestuu siitä, kun se vauva ei koko ajan siellä myllerräkään, näin oli ainakin esikoisesta =)
 
Hendulle onnea ihanista tuloksista ja poikalupauksesta!! :heart: :flower: :hug:

Huokaisen helpotuksesta.. tiistaina olin neuvolassa, eikä pisussa enään ollu proteiinit plussalla, joskin verenpaineet oli sillon koholla edelleen. Olis se ollutki aika epätodennäköistä et jo näillä viikoilla olis tullu raskausmyrkytystä.. Sykkeet kuului hienosti + 160 :heart: Sf-mitta kans otettiin ja oli 13cm.
Supistuksista neuvolatäti sanoi, et jos ei levolla mene ohi niin sitte näytille päivystykseen taas, mut välttämättä ei kuulemma oo vaarallisia supistuksia vaikka onki ollu ihan kunnolla kipeenä alamaha ja -selkä.
Liikkeitä tuntuu ihanasti, ja ne on nyt viimepäivinä voimistunut :) just äskenkin toinen möyrys kovasti.

Nyt oon täällä kans flunssassa, päänsärkyä ollut n. viikon ajan, ja tänäaamuna nousi lämpö (vain 37.6, mutta mulla vetää olo heti huonoksi pieniki lämmönnousu) ja kurkku kipee ja nokka vuotaa. Atsiiuuuuh :snotty: sain sairaslomaa tän ja huomisen. Vienyt tää jatkuva päänsärky ja öisin valvoskelu jo valmiiksi voimia, niin nyt tää pikku flunssa saa olon aika kamalaksi. Niin, ja tänään työterveydessä se hoitaja mittas mun verenpaineet, ei ollut yhtään koholla; 110/75, jee!

Sinimarjalle :hug: ja toivottavasti ei ole tarttunut vesirokko suhun!

Mitähän muuta sitä piti.. eipä tuu tukkoiseen päähän mieleen nyt muuta. Mukavaa päivää vaan kaikille masunkasvattelijoille :heart:

Taidampas itekki lisätä tähän loppuun tän päivän masukuvasen.



mmiilia ja hubbis 16+3
 
Viikoknlopun hesarissa tai missä nyt olikaan oli samaa juttua.. ja uusimmass fitissä oli juttu kuin perhe oli menettänyt lapsen 5 kk iässä, tuntematon sairaus oli ollut, eikä ollut päässyt kotiin se lapsi koskaan. Itku tulee vieläkin kun ajattelee sitä. Huh.

Mulla ei oikeasti ole mitään ihmeellistä asiaa tässä, kunhan lorvin netissä :D :D
 
Hmm.. tilasin amazonista käytetyn kirjan dippatyötä varten, saahan nähdä milloin tulee, meilissä tuli että eta olisi ensi viikon aikana.. :whistle: En ole aiemmin käytettyjä juttuja tilannutkaan, mutta nyt säästin 45 euroa tuolla tapaa niin toivotaan että kävi hyvin ja sieltä tulee se mitä pitääkin :D
 
Mulla pakarasärky vain pahenee. Itku ei oo kovin kaukana. :'(
Lisäksi esikoinen kipeänä, joten ei oo fiilikset kovin katossa.
Harjoittelu menee päin persettä, kun joudun olemaan koko ajan sieltä pois.
Ei varmaan tartte valmistua keväällä.... :headwall:
 
Hendulle ilohali :hug:

Suppisko oli ollut itämaisesa tanssissa? Mä oli viime raskautta ennen ja sen aikana ja nyt haaveilin tas kevään/kesän kurssista

Mammahousuja
ilman en enää liiku ja kai niitä mammakalsareita tarvis hakee, kun kinnaa kurjasti noi tavalliset.

Liikkeitä tuntuu aikas harvakseltaan, mutta kumminkin. Viimeks luennolla.. Naamalle levis sellanen typerä hymy.. :)

Omaan napaan ei muuta ku koulua koulua koulua tää viikko

Me 15+5
 

Yhteistyössä