*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

mammavaatteista vielä.. muutaman mammapaidan oon ostanut jokin aika sit h&m:ltä, ja hetki sitten huusin huutonetistä äitiysvaatepaketin, siinä oli tosi kattavasti kyl paitoja, tunikoita, mekkoja, hameita ja housuja, sekä 2 masutuubia ja ä-legginsit. Eniten käytössä on siitä paketista tulleet kahdet mama liciousin farkut. Ei kyllä tuu tavallisia housuja todellakaa enää käytettyä, paitsi tietenki jotain collareita/jumppahousuja ym. venyviä.
 
Täälä odotellaan kans liikkeitä sekä masun kasvua. Onneksi on toi doppleri niin saa ainaski sydänäänet kuunneltua,että tietää jonkun olevan masussa :)

Neuvolaan ja ultraankin on vielä aivan liian kauan aikaa :(
Mulla menee vieläkin omat housut jalkaan mutta vähän on alkanu napit kiristää,mammahousut ois aivan liian isoja vielä. Pitää kait ostaa jotku välimallihousut...

Huomenna lähdetään reissuun lappiin käymään vanhempien luona ja pojan kans viivytäänkin sielä pari viikkoa. Sittepä se ois r-ultra ku tullaan takasin,jos sielä sais sen ajan kulumaan vähän paremmin kuin aina täälä kotona.

Eipä tässä kummosempia tällä kertaa.

sirri81 ja masuasukki 18+2
 
Lyhyesti omaa napaa:
Täällä on tänä iltana taas oksu lentänyt parin päivän tauon jälkeen. Aamulla oli neuvola ja verenpaine (alapaine lähinnä ) oli taas koholla, joten sitä seuraillaan taas päivittäisillä kotimittauksilla.

Vatsakin oli terkan mielestä aikamoisen iso, mutta voi johtua myös ruumiinrakenteesta. Ja onhan se kait isohko, kun joillain ei juuri näy edes näillä viikoilla ja mulla on tälläinen möhis... Harmittaa kun nyt tuntuu, että häpeän sitä mistä ensin olin ylpeä.

Jokatapauksessa sokerirasitus saattaa olla edessä, mikäli kasvu/ turvotus/mikälie ei tasoitu. Siitä ei kuulemma kuitenkaan pidä nyt huolestua yhtään. Verenpaine jos ei tasoitu, niin sitten konsultoidaan sen suhteen lääkäriä ensikerralla :/

Sydänäänet kuului hyvin ja sieltä mistä pitääkin, eli aika alhaalta. Kohdun korkeinkohtakin oli siellä missä pitääkin. Eli jotain hyvääkin sentään :)


Sipsunen & Nalle 17+4 :heart:
 
AnQ
Hohhoijaa, mie odotan milloin tää loputon unentarve väistyy, alko plussasta ja vielä jatkuuuu |O

Mammavaatteita
ei vielä ole tarvinnut, pari pitkää neulepaitaa on kyllä käytössä, jotka on siis ihan "virallisia" äitiysvaatteita. Ne on kyl sellasia, joita vois käyttää muutenkin. Masutuubia oon vähän mallaillut, mutta on vielä turhan iso - parin kuukauden päästä alkaa olla ajankohtainen. Oon aina tykännyt tollasista mustista, jämäköistä strech-housuista (ne on aina välillä muodissa ja katoaa ihan kokonaan, oon koittanut niitä haalia) ja ne menee vielä ihan tosi hyvin. En tiedä selviänkö niillä loppuun asti, esikoiselta ei ole oikein mitään äitiysvaatteita tallella.

Täällä on alkanut lonkkakivut ujosti vaivailemaan, mielenkiinnolla odotan milloin lähtee taas kävelykyky. Kivaa. Enkä ymmärrä miksi ihmeessä se just tässä vaiheessa iskee, viimeeksi loppuajasta ei ollut mitään. Är, ehkä pitää mennä peiton alle..

AnQ + myyssäri 16+1
 
Eipä täälläkään pahemmin ole vielä mammavaatteita tarvittu. Omat housut kiristää vyötäröltä sen verran, että vaihdoin vanhoihin isompiin housuihin. Onneksi en heittänyt vanhoja vaatteita pois, kun laihduin -10kg. Nyt niistä on enemmän kuin hyötyä :) Muutaman mammapaidan olen ostanut. Paidat ovat kireitä rintojen alta ja muuten vartalonmyötäistä venyvää kangasta. Eli nämäkin menevät pitkälti raskauden alusta loppuun.

Sannuli ja vaavi 16+0
 
Huomenta !
Täällä herätty jo ennen viittä |O
Neiti on tällä viikolla päättänyt että herätään ajoissa ... toivottavasti on vaan hampaita tulossa tms , kun todellakin huutaa eikä toi huuto ees lopu heti kun noustaan vaan tänäänkin huusi varmaan 10 min vielä vaikka heräsi jo ja vaihdettiin vaippakin !!!!
Nyt nukuttaa :kieh:

neitim
 
Huomenia!
Tänne ei mitään ihmeitä edelleenkään, onneksi on perjantai ja viikonloppu edessä. mammavaatteista farkut mulla käytössä, paitoihin siirryn vasta keväämmällä, kun antaahan nuo paidat aina vähän myöten. Kevättakkikin mulla on semmonen a-linjainen, niin oletan että siinä painellaan koko tämä raskaus.

Ei muuta kuin töihin ja hyvää viikonloppua arvon naiset :hug: :wave:

runttis ja sytkylä 17+0 (huh, kohta on jo puoliväli!)
 
Jos nyt edes yhden viestin ehtis kirjottamaan tänkin kuun ketjuun...

Täällä sitä sikaflunssa rokotetta edellisessä ketjussa pähkäilin ja lopulta päätin käydä hakemassa sen. Siitä on nyt reilu viikko aikaa ja tänään pikkusen sydänäänet kuulu ihan normaalisti. Joten ilmeisesti se rokote ei sittenkään tehny sille mitään... Nyt on jo oikeestaan ihan hyvä mieli siitä, et tuli haettuu se, vaikka todella epäileväinen olinkin sen suhteen. Ymmärrän kyllä ihan täysin niitä, jotka ei sitä hae.

Mistä ihmeestä te löydätte niitä mammavaatteita? Varsinkin jotain siistimpiä sellasia? Kun viikon päästä pitäis mennä rippijuhliin eikä mulla oo tietenkään mitään päälle pantavaa. H&M:stä ostin farkut ja muutaman paidan, mut sielläkään ei ollu yksiikään mustia housuja, joita olisin voinu ees ajatella ostavani. Netistäkään en oikeen löytäny mitään ja nyt alkaa olla jo vähän myöhästä tilatakaan sieltä. No ehkä mä vielä jotain keksin...


annala ja "Väke" 18+3
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja annala:
Jos nyt edes yhden viestin ehtis kirjottamaan tänkin kuun ketjuun...

Täällä sitä sikaflunssa rokotetta edellisessä ketjussa pähkäilin ja lopulta päätin käydä hakemassa sen. Siitä on nyt reilu viikko aikaa ja tänään pikkusen sydänäänet kuulu ihan normaalisti. Joten ilmeisesti se rokote ei sittenkään tehny sille mitään... Nyt on jo oikeestaan ihan hyvä mieli siitä, et tuli haettuu se, vaikka todella epäileväinen olinkin sen suhteen. Ymmärrän kyllä ihan täysin niitä, jotka ei sitä hae.

Mistä ihmeestä te löydätte niitä mammavaatteita? Varsinkin jotain siistimpiä sellasia? Kun viikon päästä pitäis mennä rippijuhliin eikä mulla oo tietenkään mitään päälle pantavaa. H&M:stä ostin farkut ja muutaman paidan, mut sielläkään ei ollu yksiikään mustia housuja, joita olisin voinu ees ajatella ostavani. Netistäkään en oikeen löytäny mitään ja nyt alkaa olla jo vähän myöhästä tilatakaan sieltä. No ehkä mä vielä jotain keksin...


annala ja "Väke" 18+3

Joissain Veromodissa myydään äitiysvaatteita,sekä nelly.com siellä on nättejä mamma vaatteita.
 
Äippävaatteista vielä.. itse ihmettelen, miks tällaisille ylipainoisille ei oikeen tunnu löytyvän kauheesti äippävaatteita. Olishan se ollu kiva ku olis odotuksen alussa ollut normaalipainoinen ni nyt olis helppo katsella äippävaatteita. Saahan niitä tietysti netistä tilattua, mut olis mukavampi ku sais heti sovittaa päällensä.
Eipä tää nyt tietysti sinääsä haittaa ku en tällä hetkellä oo töissä missään toimistossa, mut olis ihan kiva ku löytäis edes yhdet siistit vaatteet, ku asioille tarvii lähteä.

Maijamehi ja Toukka rv 18+5
 
Hellou Mamat!

Mammavaatteista niin itse löysin firman joka tekee PIENIÄ (koosta 32) ISOJA (olisko ollu60) mammavaatteita, heillä netti myynti sekä kerran kuussa varastomyynti! Vaatteet hinnakkaita mutta käsintehtyjä ja itse ainakin todella tyytyväinen näihin housuihin mitä ostin... Löysin varastomyynnistä huokeammalla hinnalla =) (ja siis kokoa 46-48 olen, ainakin vielä) Ei löytynyt mullekkaan mistään muualta vaatteita ja halusin myös päästä kokeilee enkä tilata netistä kokeilematta...
Eli missymom oli firma...

hitsin ahtaajien lakko! prkl mun vaunut on lähteny enkkulasta Suomea kohta mut saa nähä kauan kestää ennen kun ne saan :headwall:

Ei tässä muuta, kuin IHANA AURINKO! :wave:
 

Yhteistyössä