Alkuperäinen kirjoittaja Tirliina33v:
Täällä arvuutellaan että koska lumet keväällä sulaa niin että mies saa moottoripyörän ulos. Ja mitkä viikot itsellä ja ennenkaikkea että uskaltaako kyytiin mennä vielä? (tai mahtuuko..). Onko kellään kokemuksia?
Viimeks la joulukuussa, ajeltiin vielä syyskuussa
Tosin vaan lyhyitä matkoja kaupungin sisällä ja liepeillä.
Enemmän mua pelotti hypätä kyytiin seuraavana kesänä. "mitäs jos jotain tapahtuu, kuka pitää pienestä huolta"-ajatus ei hellittänyt kun yhteen minireissuun.
Tervetuloa
Murske :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:
Ihana maha Matildalla.
Itekki haaveilin tuommosesta tasasesta pallosta, mutta ku tätä ylimäärästä löytyy, niin eipä se mahakaan sitten oo tuommonen tasanen :/ Nyt taas ahistaa ku on tämmönen plösö. Mulla lähti laihutus hyvään vauhtiin ennen raskautta, mutta nyt sitten pitää oottaa ainaki sinne kesään ennen ku voi etes haaveilla painon puotuksesta.
Mulla toi ylimääränen on pakkautunut tonne ylös ns. tasaseks raskausmahaks, vaikkei kohtu ees ylty lähellekään niin ylös vielä...
(mun profliisissa kuva 12+jotain viikolta....)
Mä tiputin kesän alusta joulukuulle painoa sen 16kg ja olin tosi tarkka syömisistä ja koitin liikkua säännöllisesti vaikeimpinakin viikkoina.
Aluks mua hirvittikin miten suhtaudun vaa´an nouseviin numeroihin ja melkein löytyneen vyötärön jälleenkatoamiseen.. Tovi siinä meni, sitä sulatellessa..
Täytyy silti tunnustaa, että kyllä mnua vieläkin kirpasee, kun vaaka keikkuu uuden kiloluvun rajoilla ja sit ku se viimein sen ylittää.. Kaks kiloo on nyt tullut painoa, mutta oon syönyt ihan koko ajan (ja kaikkee)
Viime raskaudessa painoa tuli vaan sen 3-4 kiloa, mutta sillon olin paljon tiukempi herkkujen suhteen.
Samoin liikuin joka päivä, vaikka sit vaan kilsan kävelylenkin, mutta kuitenkin. Nyt kun olo alkaa olla jo himpun parempi ja reippaampi (kiitos myös lisäraudalle..), vois yrittää taas reipastella säännöllisesti.
Me 16+1
*muoks* mulla on myös
istukka etuseinässä ja ne liikkeet tuntu nimenomaan tuolla sivuilla ja sivujen kautta. Istukan paikka ranottiin nt-ultrass