Pikainen hei uuteen pinoon :wave:
jäänyt taas vaihteeksi kirjoittelut :ashamed: tuntuu et työt vie kaikki mehut, ja nyt kun muutenkin ollut kaikenlaista niin ei paljoo ylimääräisiä juttuja jaksa, kun pitää pojallekkin riittää aika.
copperille myös suuret osanotot ja voimahalit :hug: :hug:
Mulla nyt ollut paljon supistuksia, kipeitäkin ihan. Pe-iltana olin päivystyksessä, kohdunsuulla onneks kaikki hyvin, mut rauhassa pitäs ottaa. Lisäks verenpaineet vähän noususuunnassa, pissassa proteiinia ja kamalaa päänsärkyä monen päivän ajan
vielä ei kyllä tarttisi mitään raskausmyrkytystä tulla... esikoisesta mulla oli se, mut oireilut alko vasta n. rv 35.
No, huomenna neuvola, näkee onko edelleen proteiinia pisussa ja muutenkin saa vähän jutella et miten täs kannattaisi tehdä. Töissä haluisin ainakin jatkaa niin kauan ku vaan mahdollista, mut vauva menee tietty ihan etusijalle.
Lisäksi vielä semmonen tosi ärsyttävä vaiva, häntäluu on ihan kamalan kipeä, välillä melkein itku kurkussa saa noustu istumasta tai mennä istumaan.
Voi kun olis ihanaa voida oikein hyvin ja hehkeästi raskausajan.. :snotty:
Mut nyt ei jaksa/kerkeä tämän enempää. Mukavaa maaliskuun alkua kaikille :heart:
mmiilia & hubbis POKS 16+0 :heart: