*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Olen jo aiemminkin maininnut tyttöolostani. Se on ihmeen vahva. Tuonkin listan perusteella selvä tyttö olisi tulossa. Poika otetaan vastaan yhtä rakkaana, hassu vaan tämä tunne tytöstä! :) Tytölle olisi itseasiassa nimikin valmiina.. :D
 
Nimistä.. meillä taitaa olla nimi valmiina sekä tytölle että pojalle. Tietysti sen sit näkee et vaihtuuko ku vauva syntyy.

Mulla oli eka sellainen olo et tyttö olis tulossa ja nyt oon melkeinpä varma et toinen poika (niin tai kolmas, miehellä ja mulla molemmilla ennestään poika edellisestä suhteesta).

Maijamehi ja Toukka rv 18+1
 
Onpas tänne tullu taas paljon tekstiä...
Lämmin osanotto Martta78:lle ja Copperille, toivon teille paljon voimia surun läpikäymiseen :hug:

Mulla on aika vahva tyttöolo, vaikka ekaa odotankin joten ei oo vertailukohdetta. Kiinalaisen kalenterin ja Me9jabonuksen listan mukaan tunne pitäis paikkansa, ja n11nan mainitsemat "oireet" pätee myös allekirjoittaneeseen.. Rakenneultra vasta 6.4., hirveen kaukaiselta tuntuu vielä. Yhtä odotusta odotuksen perään tää raskausaika tuntuu olevan!

Kiloja on tullu mun mielestä vähän liian nopeeseen tahtiin lisää, n. 4kg, pitää varmaan alkaa vähän skarppaamaan ruokavalion kanssa, kun tuntuu suklaa, karkit ym. herkut maistuvan turhan paljon...

Mukavaa maaliskuuta kaikille!
Mappis ja mahatyyppi 16+4
 
Jee...sainpas minäkin varattuu tänään ton rakenneultra-ajan =) Mut saa kans odottaa viel kuukauden ennen kuin sinne pääsee eli 1.4 vasta. Millä sitä niin kauan jaksaa odotella. :kieh:

Tyttö ois tulossa sekä kiinalaisen, että tuon toisen testin mukaan. mut en kuitenkaan uskalla luottaa siihen, kun on noi kaks poikaa tossa. :whistle:
Tää raskauskin on kyllä ollut ihan erilainen kuin noista pojista, mutta katsellaan nyt.
Esikoista kun odotin, niin odotin koko ajan tyttöä ja tyttö tuli, mutta luulen, että se oli enemmänkin vaan toive, joka sattui toteutumaan eikä vaisto. :D
Pojista ei mun mielestä ollut selkeetä oloa...ehkä toisesta vähän osasin poikaa aatella edellisen raskauden perusteella.
Nyt on välillä ollut olo, että tyttö tulee, mutta sit kuitenkin tulee olo, että onkin poika, joten ihan pihalla oon mun vaistoni kanssa. :LOL:
Rakas tulee olemaan joka tapauksessa, oli sitte kumpi vaan. :heart:

Tänään toi selkä kenkkuillu...toivottavsti ei nyt vaan ala taas nää vaivat. :/

Katjuska ja sintti 16+2 :heart:
 
Pikainen hei uuteen pinoon :wave:

jäänyt taas vaihteeksi kirjoittelut :ashamed: tuntuu et työt vie kaikki mehut, ja nyt kun muutenkin ollut kaikenlaista niin ei paljoo ylimääräisiä juttuja jaksa, kun pitää pojallekkin riittää aika.

copperille myös suuret osanotot ja voimahalit :hug: :hug:

Mulla nyt ollut paljon supistuksia, kipeitäkin ihan. Pe-iltana olin päivystyksessä, kohdunsuulla onneks kaikki hyvin, mut rauhassa pitäs ottaa. Lisäks verenpaineet vähän noususuunnassa, pissassa proteiinia ja kamalaa päänsärkyä monen päivän ajan :( vielä ei kyllä tarttisi mitään raskausmyrkytystä tulla... esikoisesta mulla oli se, mut oireilut alko vasta n. rv 35.
No, huomenna neuvola, näkee onko edelleen proteiinia pisussa ja muutenkin saa vähän jutella et miten täs kannattaisi tehdä. Töissä haluisin ainakin jatkaa niin kauan ku vaan mahdollista, mut vauva menee tietty ihan etusijalle.
Lisäksi vielä semmonen tosi ärsyttävä vaiva, häntäluu on ihan kamalan kipeä, välillä melkein itku kurkussa saa noustu istumasta tai mennä istumaan.
Voi kun olis ihanaa voida oikein hyvin ja hehkeästi raskausajan.. :snotty:

Mut nyt ei jaksa/kerkeä tämän enempää. Mukavaa maaliskuun alkua kaikille :heart:

mmiilia & hubbis POKS 16+0 :heart:
 
Mulla ei mitään vahvaa tyttö/poikaoloa oo, mutta jotenki tuntuu että tyttö kuitenki ois tulossa. Mutta toisaalta ei kuitenkaan varmaksi osaa sanoo. No, kahen viikon päästä on rakenneultra niin jospa siellä selviäis. Toisaalta haluaisin toisen pojan, mutta jos tyttö tulee, niin ihan yhtä rakas tulee olemaan :)

Nimiä ei olla vielä mietitty, kattoo sitten ultran jälkeen että kummalle sitä kannattaa ruveta miettiin. Esikon kohalla ei tytön nimiä etes mietitty, ku varmaksi tiiettiin että poika tulee. Tosin eipä hän saanu sitä nimeä minkä olin jo päättäny valmiiksi :D

Marlin ja papu 17+6
 
.. semmosta vielä, et kun ootte jutellu jostain facebook ryhmästä niin mikäs se juttu on? mä oon kans fb:ssä ja olisin tosi halukas liittymään sinne jos vaan sopii? :)

ja vielä tyttö/poikaoloista mulla oli esikoisesta ihan täysin selkeä tyttöolo, en ees miettinyt et meille tulis poika, mutta niimpä vaan tuli :D nyt mulla on ollu aluksi tyttöolo, koska oireet paljo vahvemmat ja erilaiset mitä pojasta oli, mutta sit kun yks yö näin unta, et vauvan jalka tuli mun masun läpi, niin aamulla kun heräsin, tuli ihan selkee olo et se jalka oli poikavauvan, heh :)
mut mä ne näihin oloihin oikein luota, ku viimeksiki meni metsään :p
 
Voimia suuren surun kohdanneille :hug: :hug: ei tiedä mitä sanoa...

paljon on taas tekstiä tänne tullut :) pitää lueskella rauhassa. haluisin kans siihen facebook-ryhmään ja laitinkin pyynnön...mut en tiiä sit meniks oikein se homma :LOL:

nyt pitää kohta painua nukkumaan ja palailla taas tänne reippaampana lukemaan ajatuksianne. voimia ja tsemppiä kaikille alkaneeseen viikkoon! :heart:

elovena79 & masuasukki 15 + 4
 
tyttö/poika-oloista ... Mulla on ollut ekasta vahva intuitio että on poika , poika tuli , tokasta että tyttö ja tyttö tuli sekä kolmannesta että tyttö tulee ja tyttö tuli .. mutta neljännestä olin ihan varma että poika tulee ja tulikin tyttö (joka nähtiin jo 20 viikon ultrassa ) . Nyt ei oo sitten ollut oikein mitään oloa , tai no toisaalta että poika olis tulossa ja kun kaverin kanssa ollaan saatu saman verran lapsia suht. saman ikäisiä ja samaa sukupuolta , sille on nyt tulossa poika , mutta jotenkin toi edellinen ihan metsään veikkaus sai miettimään , että mahtaako ollakaan näin ...
Toisaalta nää pahoinvoinnit (niiden pienuus) ja tää olo veikkaisi nyt kuitenkin tyttöä ...
Katsotaan jos saisi osviittaa kuun lopussa ultrassa tai sitten että miltä alkaa tuntumaan myöhemmin .. Itseasiassa tossa edellisessä raskaudessa olin puolivälin tuntemusten perusteella ihan varma jo itsekin että tyttö tulee , kun oli niin samanlainen tyttöinen möyrintä ...mut toisaalta silloiin tiesi jo että tyttö tulossa .. huoh ... :D

neitim
 
Kuinka moni muuten aikoo selvittää ultrassa kumpi on tulossa? Me ei miehen kanssa haluta tietää et kumpi on tulossa, halutaan säilyttää jännitys loppuun asti.

Reilu viikko ja sit olis neuvola, ultra on sit vasta kolmen viikon päästä. Tuntuu et aika menee taas hitaasti..

Maijamehi ja Toukka rv 18+2
 
Huomenia!

Mulla alko eilen julmettu hammassärky ja soitin äsken särkyajan. Onneks pääsen jo nyt aamupäivällä, saa paikata kun ihan varmasti on kunnon reikä eikä mikään lohkeama. Kamalaa tämä hammassärky, tuntuu että koko pää on ihan jumissa.. No, muutama tunti ja sit helpottaa. Toivottavasti raskaana saa ottaa puudutuksen, muuten se sattuu ihan sikana se poraaminen...nimim. pieni hammaslääkäripelkoinen täällä huutelee... :ashamed:

Jep, mutta nyt otan aamukahvit tai teet ja kirjottelen tuota dippaa taas vähän kun tälle päivälle suunnittelin vain tuota dippatyötä.

Mullakaan ei mikään olo ole että kumpi olis tulossa, mutta jotenkin olen ajatellut tämän olevan tyttö kun kerran ekakin oli (onpa hyvä logiikka :LOL: :LOL: ) Mutta sama tuo, kumpi tulee kunhan loppuun asti vain päästään. Voi kun vaan olisi yhtä hyväntuulinen ja hyväuninen tapaus kuin on esikoinenkin =)
=)
runttis ja sytkylä 16+4 :heart:
 
Huomenta!

POKS 18+0 ja enää 2 viikkoa puoleen väliin,hui!

Mulla OLI tyttöolo mutta enää en tiedä kumpi olo tässä on. Masustakaan ei voi sanoa vielä mitään,että minkämuotonen se on kun ei se ole muutaku vähän turvonneen näkönen :/ Luulin jo yhteen väliin,että se alkoi kasvaa mut nyt se on taas ihan pikkunen. Vaan kylläpä tuosta masusta ehtii vielä tuskailla kesällä,että ei haittaa :)

Maijamehi: Mulla rakenneultra 22.3 ja kyllä mä ajattelin kysyä kumpi tulossa,eihän se välttämättä näy :)

Muutamia nimiä olen listannut paperille sekä tyttöjä,että poikia mutta en tiedä yhtään minkä nimen laittaa,vaikeeta on kyllä päättää. Tyttö ois helpompi mutta pojalle ei ole oikein löytynyt nimeä vielä... ja toi tytön nimikin vielä hakusessa.

Tuon listan mukaan jonka joku laitto tänne niin oireita on kummastakin,ettei siitäkään ollu apua :D

Jospa sitä lähtis tekeen kotitöitä.

sirri81 ja masuasukki 18+0
 
Korkkaanpas tämän pinon, tai en kyllä muista joko oon korkannut...

Me kyllä miehen kanssa kysytään nyt kumpi tulee, viimeksi jännättiin loppuun saakka.. Vähän on kyllä tyttö olo, raskaus ollu niin samanlainen kuin viimeksi.

Ihanaa kun välillä ihan selvästi tuntuu kuinka vauva potkii mahassa... Tällä viikolla alkoikin 16+ viikko.

Olikohan täällä nimistäkin ollu puhetta... meillä taitaa nyt olla molemmille tytölle sekä pojalle nimiehdotukset valmiina, mutta ei niitä olla lukkoon vielä lyöty. Pojalle tulis miehen ehdottama nimi ja tyttö kastettaisiin poisnukkuneen mummoni mukaan, jos se miehelle sopii :heart:

Tänään taas rankka päivä tulossa, kun aloitetaan hautajaisjärjestelyt. Hohhoi...

Mutta elämä jatkuu, pitää yrittää pysyä positiivisena :heart: Ja ihan kohtahan me kaikki ollaan jo raskauden puolivälissä :heart:
 
Sukupuolta aion kysyä rakenneultrassa, joka on jo ens viikolla! Tosin mulla on moni tuttu käyny kyseisellä lääkärillä ultrassa, eikä hän kuulemma kerro sukupuolta, mut ainahan voi yrittää :snotty: Jos ei rakenneultrassa saa selville, niin varmaan käyn sitten 4D:ssä kuten esikoisestakin :) Mulla oli esikoisesta vahva poikaolo ihan alusta asti ja poika tuli. Nyt on tyttöolo, mut ei kyl kovin vahva sellainen :LOL: Luulen tuon tyttöolon johtuvan siitä, kun tää raskaus ollu täysin erilainen kuin esikosta, niin sitä jotenki alitajuisesti ajattelee, että eri sukupuolta :xmas: Saa nyt nähä kumpi tulee, eipä tuo niin väliä, molemmissa sukupuolissa omat plussansa :) Mulla on koko aamun ollu kuvottava olo, en nyt tiiä onko raskauspahoinvointia vai mahatautia vai jotain muuta :x Nimet meillä on valmiina sekä tytölle, että pojalle.

miinuliinu 18+6
 
terkut neuvolasta
Syke rapia 150 ja niin hellyttävää kuunneltavaa! :heart:
Hemppa laskenut 20 pykälää. Ei ihme, että on huimaavakin ja väsy olo.. Multivitassa on lisärautaa, joten jospa lähtis kohta nousuun tai ei ainakaan laskis enää..

Rakenneultra on huhtikuun alkupuolella ja kysytään sukupuolta, jos vaan suostuu sitä näyttämään.. ;)
Oonkin jo aiemmin kirjoittanut, kuinka mulla on tyttötoive, joka saattaa sekoittua tyttöoloks.
Ekasestakin olin tekemässä tyttöä, poika tuli. Tokasta tein taas tyttöä, tyttö tuli.. :D Jotenkin nyt alussa oli poikaolo ja nyt se nostaa taas päätään.. Saas nähdä


Kysyin neuvolan tätiltä mikä on täällä kanta sisarusten mukaanottamiseen ja kuulemma EI. Vähän harmittaa, kun tuo on jo yli 5 ja osais taatusti olla koskematta nippleihin ja juoksemata ympäriinsä.. :|
No, jos mennään 4D, niin sinne sit mukaan.
Saapi kurkata kanssa, kun jo niin kovin suukottaa ja halaa masua ja on ylpeänä tulevasta isosiskoisuudestaan :heart: =)

Oon oksentanut tänään enemmän ku alkuraskaudessa yhteensä ... Joko oksu jäi aamulla päälle tai sit mahatauti aloittaa meidän pesueen kaatamisen minusta :x

Me 15+3
 
NeitiKat tilasitko vaunut vai ne sportit? Kerro sit et tuliko perille :D

Täällä olen kans kuullu, että neuvolalääkäri ei välttämättä kerro sukupuolta. Kysyin asiasta neuvolassa ja täti sano, että kertoo jos varmaksi näkee. Me ollaan kuiteski menossa 4d ultraan et siellä sit näkee sukupuolen viimeistään.

Aamupäivän zumba takana ja teki aikast kutaa kyllä
:D


n11na ja tiitti 17+4
 
n11na sportit tilasin tuli maksaa kaikkineen 540? sisaristuimineen+cocoon+makuupussi+tuplasadesuoja+single sadesuoja...ja sit ne lähetyskulut... joten ihan eri hinnoissa mennään kuin jos olis täältä kotomaasta hankkinu =)
 

Yhteistyössä