Elokuiset 2010 joulukuussa

Onnea ultraan Enkeliäiti[/i]!!

Ja onnea myös NeitiKat :D

En oo oikeen saanu mitään aikaseksi... pyykkikone laulanu, vähän imuroinu ja sulatin pakkasen.. phuuh... kohta onneks tyttö hakeen tarhasta ja sitten alkaakin joululoma :wave:
 
Enkelinäidille onnea ultraan :flower:

Kat :hug:

Mä tässä varastan työnantajalta ja istun netissä työaikaan :ashamed: Vaan kun on hiljaista :whistle:

Galluppia :D

Moniko meinaa selvittää tulevan vauvan sukupuolen?
 
Me ollaan aina kysytty rakenneultrassa ja käyty viel 4d ultrassa ja mä ehkä haluaisin kerrankin säilyttää salaisuutena mutta mies haluaa että kysytään ja kai mäkin lopulta haluan siitä ottaa selvän :ashamed: Jotenkin kuitenkin vauva personoituu kun tietää kumpaa tuloillaan :heart: :D
 
Gallup: Aion kysyä sukupuolesta rakenneultrassa. Viimeksi löytyi haarojen välistä killukkeet ja nyt toivotaan ettei löytyisi :LOL: Jos siellä ei asia selviä, niin ei aiota mennä mihinkään ylimääräiseen ultraan.

Huomenna aamulla on ultra, jänskättää...

Melita ja nöyhtä (mies sai päättää lempinimen :ashamed: )
 
Mä en maltais millään edes odottaa että saisin tietää kumpi sieltä on tulossa :p Eli kyllä selvitämme vauvan sukupuolen.

Eikös jotenkin niin "sanota", että poikasiittiöt uivat tyttösiittiöitä nopeammin, mutta tyttösiittiöt ovat kestävämpiä. :LOL: Tiedä sitten miten pitää paikkansa... meillä peittoa heiluteltiin 2 päivää ennen ovulaatiota. Mukava kyllä kuulla kumpi sieltä sitten on tulossa. Molemmat ovat yhtä tervetulleita!
 
Meillä on vähän hankalaa noista siittiöiden käyttäymisestä päätellä yhtään mitään. Ovulaation aika ei ole tiedossa, mutta arvioituun aikaan peitto taisi heilua joka päivä ja välillä useamman kerran päivässä. Toivottavasti siellä oli sopivaan aikaan muutama tyttösiittiö odottelemassa valmiina =)

Melita ja nöyhtä

 
Tänne tulee niin paljon tekstiä joka päivä, ettei millään meinaa ehtiä lukea kaikkea. Mutta onhan se tosi kiva lueskella toisten kokemuksista ja tuntemuksista niin huomaa, ettei ole ihan yksin ajatustensa kanssa.

Tänään olis aika varhaisultraan. Jännittää ja pelottaakin, mutta pakko vaan tolkuttaa itselleen, että kaikki on hyvin. Kolmen tunnin päästä ollaan jo paaaljon viisaampia asian suhteen...

 
Onnea ultraan meneville!!!
Mulla on vielä kolme viikkoa aikaa ennen varhaisultraa, silloin on rv7+2 ja vähän nikotteli vastaanottovirkailija kun soitin ja halusin noin aikaisin siihen ultraan. Hän olisi suositellut vasta siitä viikon päähän.
Sukupuolesta olen molemmilla aikaisemmilla kerroilla kysynyt rakenneultrissa mut koskaan en oo tullut sen viisaammaksi siellä kun ovat yleensä vastanneet et fiftififti ja tyttö on molemmilla kerroilla tullut. Mutta haluan tietää kyllä etukäteen jos joku vaan kertoo. Kuopuksesta sain kyllä 100%varman tiedon kun oltiin lapsivesipunktiossa ja saatiin kromosomitulokset.

Apua! :/ Kertokaahan, onko teillä ollut alkuraskaudessa vatsanseudulla kipuja? Mulla on tänään sattunut (vihlonut) välillä oikean munasarjan kohdasta. Äsken kun menin makuuasentoon niin ei vihlonut ollenkaan mut heeti kun nousin niin vihlasi. Siis kyse ei ole mistään kovasta vihlaisust mutta kuitenkin sellaisesta että sen tuntee. Oikeastaan jos paikallani istun tässä niin ei vihlaise mutta jos liikautan itseäni niin vihlaisee hetkellisesti. Ja tätä on ollut vain tänään iltapäivästä. Ja rv 4+2.
 
hepetius, pidän sitten peukkuja että on poika. :D ja aivan varmasti kelle tahansa vauva on yhtä rakas, oli se kumpaa sukupuolta tahansa. mutta aina saa toivoa.. :) mä en itse tiedä kumman haluaisin, mieli muuttuu joka päivä.. vaikka kivoja poikien nimiä keksin paljon enemmän, tyttöjen nimistä tulee aina mieleen joku kummin kaiman äidin serkku joka on niiiiiiin ärsyttävä ihminen.. ;) :LOL: Tai sitten on sellaisia nimiä, jotka ei sovi meidän sukunimeen, mutta joista tykkäisin kovasti. Joten ehkä nyt toivon poikaa. :) Mut mä oon raskaana, mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä vaikka joka hetki! ;) :LOL: :LOL:

Niin ja terveiset vaan täältä sohvalta, vieressä kunnon karkkisäkki.. :D

Gallupiin vastaan kyllä! Toivon, että vauveli paljastaa sukupuolensa ultrassa, koska sitten on helpompi ostaa vaatteet sun muut (vaikkei varmastikaan vaaleanpunainen/-sininen -värilinjaa noudateta) ja jotenkin kuvittelen, että vauva personoituu paremmin kun tietää sukupuolen - niin kuin evi-ta tuolla jo mainitsikin..

siili ja toukka rv 5+0
 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Edda Hyvin paljon mahdollista. ;) Ite oon aika itkupilli muutenkin, joten.... mutta hormoonit ku jyllää nii johan ikkustetaa millon mistäki. ;)

Mulla on pahoinvointia tähän mennessä ollu vaan iltasin mutta oksentelua ei oo vielä ollu. Voi johtua viikoistaki. Joidenkin laskujen mukaan tänään olis 6+2, joidenki taas tasa 6. Tasan kahden viikon päästä ultrassa sitte saapi kuulla että mitkäs viikot ne sitte onkaan.

Onkos kellää mitkää tietyt ruoat aiheuttanu pahaa oloa? Huomasin eilen että kebabista tuli todella huono olo mitä ei oo ennen tapahtunu. Samoin karkki ei maistu, eikä limut... ja jätskiä söin tossa tänään niin alko sekin oksettaa. Hmm... kieliikö tää nyt siitä että tyttö saattais olla tuloillaan? :LOL:
Ei tarvii kuin viinirypäleitä nähdä niin mulla alkaa vellooo :$ En tajua,ne on tällä hetkellä ne pahimmat ja varsinkin jos ne on salaaatissa.
Eikös jos tekee mieli makeaa tulee tyttö ja jos suolaista tulee poika ? vai miten se meni :D

Juu, sillee mäkin oon kuullu et se menis... välillä tekee enempi mieli suolasta ja välillä taas tekee kyl mieli makeeta.. et luotan siihen että tää sukupuolitouhu vaan muokkautuu tässä matkan varrella. :D Kiitos muuten Jos MäOisinSä vastauksesta. :heart: :hug:

Mä oisin kans tätä mieltä..meillä on kaks tyttöä ja molemmilta on kyllä makeat herkut maistunu.. :D Nyt en voi edes aamulla ottaa jugurttia ku ällöttää sen makeus..?!?mitähän se tarkottaa ;)
Hehee... mä luulen hepetius että voipi olla että poika tekee tuloaan. ;) .. mistä sitä ikinä tietää. :D Mut jos makeus ällöttää niin vois äkkiseltään veikata. ;) .. mä vedin tänään parit suklaakonvehtit naamaan töissä nii heti alko ällöttää. Samoin huomasin että hernekeitto ei sovi lainkaan mulle nyt raskausaikana. Se siis myöskin pois ruokalistalta, vaikka hernarista tykkäänki.. ja vielä ihan sikana!!! :D


Siilinen Eilinen oli todellinen hormoonihirviöpäivä :LOL: Musta jotenki tuntu että mä en saanu täällä pinossa minkäänmoista kaikua mun kirjotuksille ja kysymyksille.. mä eka kirjotinkin tänne semmosen viestin, jonka sitten poistin (LUE: et ole tulossa hulluksi ;) ) kun en halunnu tuottaa kellekään mielipahaa sen viestin ansiosta... siispä hengittelin syvään ja rauhotuin. ;) ... Ja mitä nimiin tulee.. mun mielestä tyttöjen nimiä on tosi vaikee miettiä.. mut pojista tulee hirmu paljon. Me voidaan rakas siilinen sopia että saatais molemmat pojat, koska mä tahtoisin ekana pojan. Ois nii kiva ku poika ois isoveli. :) Ehkä siks kun mullakin on isoveli. :)
 
erka, mulla on kans noita vihlaisuja, tosin ei munasarjojen kohdalla vaan melkein nivusissa (ehkä?, niitä on jotenkin vaikea paikallistaa nyt kun niitä ei just tällä hetkellä ole) ja ne on välillä aika koviakin. oon kuvitellut niiden olevan vaan niitä repäisykipuja..
 
Sartsa, taas me ollaan täällä samaan aikaan!! :D

Täällä pinossa on niin paljon kirjoittajia, että ehkäpä välillä on vähän vaikea poimia kaikkien viesteistä niitä kysymyksiä ja tärkeimpiä juttuja, saati että ehtii ja jaksaa kaikille jotain vastata.. Me ollaan totuttu liian ihanaan pinoon tuolla vauvakuume-puolella! :D (eikä tää todellakaan ollut nyt loukkaus tätä pinoa tai ketään kirjoittajaa kohtaan!!! :) )
 
Mitäköhän ultrassa käyneille kuuluu?

Sukupuoli kysyttiin esikoista odottaessa. Varmaan nytkin. Mutta jos ei selviä rakenneultrassa niin ei sen takia mennä esim. 4D-ultraan.
Viimeks siis tiedettiin odottavamme poikaa ja kaikki epäilivät tyttöä. Maha oli ihan "poikamaha", mutta ilmeisesti muut olisivat toivoneet tyttöä. Tuli vähäsen sellainen olo, ettei poika ollut toivottu suvussa :| Meille on tervetullut kumpi vain :heart: Voin jo kuvitella kuinka alkaa höpötys "toivottavasti saatte nyt tytön" kunhan kerrotaan tästä raskaudesta. Ehkä sitä äitinä on vaan niin herkillä näistä asioista.

Graavilohi minunkin tietääkseni edelleen kiellettyjen listalla...
 
Argh! Juuri kun kerkesin mainitsemaan, että pahoinvointi on kadonnut -se palasi. Ei ole tarvinnut oksennella toistaiseksi, mutta se on kyllä siinä ja siinä lentääkö laatta vai ei! No toisaalta se voi olla hyvä merkki. Tiistaita (ultraa) odotellessa.... :)
 

Yhteistyössä