Hehee... mä luulen hepetius että voipi olla että poika tekee tuloaan. .. mistä sitä ikinä tietää. Mut jos makeus ällöttää niin vois äkkiseltään veikata. .. mä vedin tänään parit suklaakonvehtit naamaan töissä nii heti alko ällöttää. Samoin huomasin että hernekeitto ei sovi lainkaan mulle nyt raskausaikana. Se siis myöskin pois ruokalistalta, vaikka hernarista tykkäänki.. ja vielä ihan sikana!!!Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:Ei tarvii kuin viinirypäleitä nähdä niin mulla alkaa vellooo :$ En tajua,ne on tällä hetkellä ne pahimmat ja varsinkin jos ne on salaaatissa.Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:Edda Hyvin paljon mahdollista. Ite oon aika itkupilli muutenkin, joten.... mutta hormoonit ku jyllää nii johan ikkustetaa millon mistäki.
Mulla on pahoinvointia tähän mennessä ollu vaan iltasin mutta oksentelua ei oo vielä ollu. Voi johtua viikoistaki. Joidenkin laskujen mukaan tänään olis 6+2, joidenki taas tasa 6. Tasan kahden viikon päästä ultrassa sitte saapi kuulla että mitkäs viikot ne sitte onkaan.
Onkos kellää mitkää tietyt ruoat aiheuttanu pahaa oloa? Huomasin eilen että kebabista tuli todella huono olo mitä ei oo ennen tapahtunu. Samoin karkki ei maistu, eikä limut... ja jätskiä söin tossa tänään niin alko sekin oksettaa. Hmm... kieliikö tää nyt siitä että tyttö saattais olla tuloillaan?
Eikös jos tekee mieli makeaa tulee tyttö ja jos suolaista tulee poika ? vai miten se meni
Juu, sillee mäkin oon kuullu et se menis... välillä tekee enempi mieli suolasta ja välillä taas tekee kyl mieli makeeta.. et luotan siihen että tää sukupuolitouhu vaan muokkautuu tässä matkan varrella. Kiitos muuten Jos MäOisinSä vastauksesta. :heart: :hug:
Mä oisin kans tätä mieltä..meillä on kaks tyttöä ja molemmilta on kyllä makeat herkut maistunu.. Nyt en voi edes aamulla ottaa jugurttia ku ällöttää sen makeus..?!?mitähän se tarkottaa