moi
joo
Selmiina, raskausoireet tuli ja meni esikon raskaudessa...välillä viikko ilman, sitten taas viikko oireilla
Punakaneli, mulla vielä kahvi maistuu, mut oonkin vielä tosi alussa. Mutta ummetus meinaa
vaivata :ashamed:
runttipulla, täällä kans nakit on pop ja nam
vai on maksamakkara saanut vapautuksen
ohhoh. kotimaiset tuorejuustot ja auran oon tiennykki et niitä tohtii popsia, mutta graavilohenkin vapautus oli uutta!
noh sehän on mukavaa ettei enää tarvi varoo syömisiään....
oma napa:
eilen oli kunnon menkkamaiset jomotukset vatsassa ja selässä. tuskaisa olo, mut lopulta illalla saunassa helpotti. toivottavasti siellä kaikki on hyvin. aamulla herään, niin eka ajatus on onko oireet tallella. kyllä, matkalla kohti kahvinkeitintä rinnat hölskyvät kipeänä ja alamasussa on tasaisesti koko ajan jomotus =) mukavaa kun masussa koko ajan tuntuu se jomotus, niin tietää et jotain siellä tapahtuu ihan oikeasti :heart:
tänään olin aamulla TAAS niin kamalan väsynyt ja esikko jäi viemättä eskariin :ashamed: kyllä ne tätit mahtaa spekuloida kahvipöydässä et mikä ihmeen kaamosmasennus tuon tenavan äidillä on...lapsi jää välillä pois päiväksi tai tulee sitten myöhässä kouluun :ashamed: noloa.....
nyt popsimaan jotan suuhuni ja jouluostoksille!
:wave: Sinimarja ja Ipana 4+5 :xmas: