Elokuiset 2010 joulukuussa

mä pyysin salasanan tänään ja jahka sen saan, niin taistelen taatusti monen muun tavoin sisäänpääsystä :D :headwall: :headwall:

Parvorokosta vielä: Raskas lapsityöläinen ja lapsen pk:ssa oleva parvo riitti mun omalääkärin kirjoittamaan lähetteen. Voi olla hätävarjelun liiottelua tmv, mutta jospa sit sais mielenrauhan.
(tai sit menettää sen...)
 
En minäkään pääse vaikka ihan kopsasisn sen salasanan siihen. Ei edes ilmota että olis jotenkin väärä salasana tms.. ei vaan tapahdu mitään :( ja kuitenkin olen toisessa kerhossa jo mukana niin kai jotenkin osaan käyttää jo tuota vempelettä...

Jep, tunnin päästä pitäis lähteä kotiin siivoomaan ja oli tarkotus lähteä jumboon mutta taidetaankin käydä vain lähikaupassa - kuka enää uskaltaa noissa kauppakeskuksissa käydä kun kaikenmaailman hörhöt on liikkeellä :eek:




Kuitenkin, oikein mukavaa Uutta vuotta 2010, se onkin sitten meidän tulevien vauvojen nimikoovuosi!

:heart: :heart: :heart: :heart:

runttis ja sytkylä 7+1
 
Ei se ole hätävarjelun liioittelua...:) Ihan ohjeissakin kehoitetaan ottamaan esimerkiksi päiväkodin työntekijöiltä heti raskauden alussa nuo parvo vasta-aineet. Täällä meillä mainitsin vain terkkarille asiasta niin hän laittoi lähetteen, ei tarvinnut perusteitakaan sen kummemmin.
 
Katriinalle77 onnittelut tuplista, ja Korvapuustille hyvistä uutisista :hug: , oliko jollekin tullut huonojakin uutisia heille myös :hug: .

Tekstiä tosiaan tulee niin paljon, että aina ei ehi melkein lukea kaikkea ja sitten kun on lukenut, unohtaa nimerkit, kelle piti kommentoida.

Ainahan sitä puhutaan että raskauden myötä menee muisti...niin täälläkin jo esikon kohdalla eikä ole kyllä palautunutkaan entiselleen. Johtunee suureksi osaksi myös siitä, että esikko ollut melkoisen huono nukkuja ja on sitä edelleen aika usein.

Aiemmin tuli kommentoitua, ettei oireita paljoakaan ole...nyt on kyllä tarpeeksi etovaa oloa ja väsyttää aivan älyttömästi...vai olenkohan jo aiemmin laittanut tästä :ashamed: ei sitä muista enää omiakaan juttuja...

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Edda kyllä minä oon siihen oikeaan ryhmään koittanu mennä ja kirjottanu isolla sen salasanan.. oon kokeillu kaikki maailman vaihtoehdot, isolla, pienellä, ilman sitä ns. kirjotusvirhettä mutta ei vaan toimi.. mullakaan ei ilmoita mitään väärästä salasanasta, siihen vaan tulee se sama ikkuna...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Copper:
Edda kyllä minä oon siihen oikeaan ryhmään koittanu mennä ja kirjottanu isolla sen salasanan.. oon kokeillu kaikki maailman vaihtoehdot, isolla, pienellä, ilman sitä ns. kirjotusvirhettä mutta ei vaan toimi.. mullakaan ei ilmoita mitään väärästä salasanasta, siihen vaan tulee se sama ikkuna...
peesi :)
 
Kotiuduttiin gynen polilta juuri.

Kyseessä oli ilmeisesti kaksois-tuulimunaraskaus. Alkioita ei edelleenkään näkynyt.Tänään otettiin vielä hcg ja lauantaina menen illaksi osastolle uutta verikoetta ja lääkitystä varten.Lääkäri halus vielä varmistuksen varmistuksen koska pussukoiden koko oli hieman muuttunut. Mietti vielä kohdun ulkoisenkin mahdollisuutta johon en kyllä itse usko tippaakaan.

Maanantaina sit uudelleen sairaalaan lääkkeellistä tyhjennystä varten.

Onneks oon jo käsitelly tätä asiaa melkein kaks viikkoa päässäni, niin ei tunnu niin murskaavalta tuomiolta... :(

Onnellista Uutta Vuotta kaikille masukkaille!
 
Noopu :hug: Ei se auta vaikka olisitkin asiaa 2 viikkoa pohtinut , silti se tulee kuin isku vasten kasvoja , vaikka asiaa onkin voinut "sulatella" kauemmin ... :hug:

korvapuusti Tuskinpa se keskustelu täällä kokonaan loppuu vaikka osa kirjoittelisikin myös tuolla kerhon puolella .. itsekin koitin kerhoon päästä sisään monen muun lailla , eikä pääse , ei sitten vaikka koittaisi kopioida salasanan tms. ja kyllästyin jo edes koittamaan , kuitenkin tykkään täällä kirjoitella , eikä mun jutut oo niin salaisia , etteikö niitä muutkin saisi lukea , olisi ollut mukavaa vain päästä lukemaan muidenkin täällä kirjoittelevien mm. synnytyskokemuksia joita ei yleiseen kirjoita ... Mut ei pääse sisään niin ei :headwall:

salaisuuksienkammio oletko varma ettei viikkoja ole enemmän , kun vaikka hyvä doppleri olisikin niin tuo sydämen sykkeen löytyminen ja kuuleminen on aika tuuripeliä vielä viikolla 8+ ... Viikolla 7+5 ei kuulunut itsellä muuta kuin istukan viuhke ja oma syke ... nyt löysin sykkeen , tuurilla ja vain hetkittäin 8+3 ,kaverilla yli 9 viikkoa ja kuului todella hennosti ja lyhyeen ... Kun ensimmäistä kertaa kuulee sen sydämen sykkeen niin sen jälkeen on hakeminen helpompaa , sen tunnistaa varmasti ... aiemmin olisin voinut luulla istukan viuhkettakin sydänääneksi :ashamed:

ON Vuoden viimeinen päivä , huomenna siirrytäänkin sitten uuteen vuoteen ! Kävin tänään siellä ultrassa , jossa menkoista laskettuna voisi olla jo viikko 12 , mutta omien laskelmien mukaan olisi nyt 8+5 , eli la 7.8.10 . Ultraaja kurkkasi , että hieman on pienen lainen , että nyt tulee kyllä takapakkia . Sanoin , että omien laskelmien mukaan olisi nyt vähintään 8+5 ja samassa kätilö sai mittaamisen valmiiksi ja naurahti , kato , juu saman saan 8+5 !!! Antoi uuden ajan ja sanoi että tuo la nyt kyllä siirtyy ,mutta eihän se mua harmittanut kun tiesin että mennään luultavasti vasta näillä viikolla , mutta että laskukaavio osui tismalleen samaan , siis päivälleen ! Saatiin kotiin mukaan rääpäleestä yksi kuvakin ja tosiaan uusi aika 3 viikon päähän ja silloin menenkin lääkärille , kun saa samalla kysyä noista sokereista . sanoi että lääkäri ottaa sitten niihin kantaa ja että mittailee nyt vaan niitä sokereita siihen asti ..
Huoh . näkyi siellä ultrassa kuitenkin pieni oikeassa paikassa oikeilla viikoilla/päivillä ja sydämen syke ja hentoinen pieni liikekin
:heart:

neitim
 
Alkuperäinen kirjoittaja korvapuusti:
siis jatkuuko täällä keskustelu vai siirtyykö kaikki sinne kerho puolelle?
mä ihmettelin/-en tätä samaa. (Kerran jo siitä kirjotinkin, mutta poistin sen)
Että onko siis tää puoli tarkotus ajaa alas ja siirtyä kerhoon (mutta ilmeisesti ei) ja/tai jääkö jotkut vaan kerhon puolelle, eikä näy ja käy täällä.
Tai käydäänkö tuplakeskusteluja kahtaalla ja toimiiko se oikeesti, siis jaksaako väki?
Onko siellä kerhossa ulkoasu tällanen ketjumainen kuin täällä vai onko siellä joitain muita ominaisuuksia?

M ja Rusina 6+4

Noopulle voimahali :hug: ja jaksuja
 
Viime raskaudessakin oli kerho puoli ja tää norm keskustelupuoli .. aika vähän siellä kerhossa loppuviimeksi keskustelu liikkui nja enemmän keskustelua oli täällä norm puolella ... Olisin tosiaan itsekin mennyt kerhoon sisälle että olisin saanut lukea sen/ne mm.synnytyskertomukset yms. mutta ei olisi taskoitustakaan siirtyä kokonaan kerhoon ja kun ei toi kirjautuminen edes onnistu niin jää koko kerhotoiminta testaamatta :LOL: :saint:
Kyllä tää normi keskustelupuoli on kuitenkin se paras ja monipuolisin sekä useammat voi käydä kommentoimassa ja kertomassa omia kokemuksiaan ja tuntojaan ja omiin epäilyihin ja oloihin saa tätä kautta paljon varmemmin aina vastauksen ... Mä ainakin jään tänne roikkumaan ainakin elokuuhun asti :D B)

neitim
 
Noopu :hug: :hug:

Minähän heti ryntäsin kokeileen doppleria mutta en saanut kuin istukan viuhkeen kuulumaan. Mut viikkoja niin vähän etten hätäile vielä sykkeen kans. Kyllä siellä taitaa joku olla :heart:

Kerho vs. keskustelupuoli , mä enempi varmaan kirjoittelen tänne. Vähän on tullut kerhon puolella käytyä vaikka pääsen sinne sisään. Mutta onhan se siitä kiva kun voi vähän enemmän paljastella siellä :D

Sokruja oon tänään mittaillu ja hyvät on olleet. Mutta tuskin ne näin alkuraskaudessa vielä heitteleekään vaikka rd oliskin. Väsyttää mutta pitää nyt tunti valvoa että saa mitattua vielä iltapalan jälkeisen arvon.

Kaikille hyvää uutta vuotta 2010!

MiljaK ja salaisuus 7+4
 
Kerhosta:Kyllä mä tällä puolen pysyn ja kirjoittelen,kerhopuolelle ehkä voisin "vapaammin"kirjoitella mutta jos pysyy hiljaisena niin enempi tänne....

Mutta nyt vois sanoa "nähdään ensivuonna" :D Uusilla jutuilla ja se on hei meidän vuosi,tänään hetken voimme sanoa että ensi vuonna syntyy vauva,huomenna jo tänävuonna :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Mä ainakin jään tänne roikkumaan ainakin elokuuhun asti :D B)
kuulostaa hyvältä. Mä suunnittelin samaa
:D


Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat
Oikein oikein oikein ihanaa ja parasta tulevaa vuotta :heart: :heart: :heart:


Nähdään ensi vuonna

 
Täällä uusi ilmoittautuu mukaan! :wave:
Olen kyllä täällä roikkunut ja kaikki viestit lukenut siitä lähtien kun plussasin 8.12. Kolmatta odottelen ja 28 päivän kierron mukaan la aika olis 19.8, mulla tosin viimeaikoina ollut lyhyempi kierto. Synnärinä PKKS. Eka neuvola 7.1 ja ultra sovitaan siitä varmaan viikon päästä (täällä tehdään varhaisultra neuvolassa jotain 9. -10. raskausviikolla).

:hug: Halaus keskenmenon kokeneille! Itsellä kokemus km:sta viime keväältä (rv 8+4). Nyt kuitenkin suht luottavaisin mielen, kun on oireita, toisin kuin viime kevään epäonnisessa raskaudessa.


Kerhosta:
Olen kirjautunut sinnekin jo ajat sitten, vaikka en ole siellä vielä esittäytynytkään. Äsken kun kävin siellä, niin se herjasi mullekin: salasana-ikkuna ponnahti aina vaan uudestaan esiin. Mutta kun kokeilin silti vaan klikata keskustelu-otsikkoa, niin kaikki jutut tuli näkyviin, eli olinkin jo sisällä! Kokeilkaahan samalla tavalla! :attn:

Hyvää alkanutta vuotta 2010 ja onnellista odotusta kaikille mahakkaille! :heart:

Wanamo (6+2)

 
Hyvää uutta vuotta kaikille
ja noopulle paaaljon :hug: tosi surullista... Otan osaa.

Itse olen niin laiska, että en ole hakenut kerhotunnuksia, kun kuulostaa niiiiin vaikeelta. Mielestäni täällä on ollut kiva kuulla kokemuksia ja mahdollisuus kommentoida jos haluaa.

Meillä oli rankkaa uus vuos, kun etsittiin ilotulitteita pelästynyttä koiraa klo 22- 3 lähimetsiköistä. Onneksi kömpi kotiin, kun pauke hiljeni...

Olis kyllä niiiiin kiva, että enimmät keskustelut tapahtuu täällä foorumilla, elkääpä karatko muualle :hug: :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä