Elokuiset 2010 joulukuussa

Sokruli :hug:

n11na ja dreamer78 Onnea!! :heart:

Sitten omaan napaan..kävin myös tänään ultrassa, jossa ei oikeastaan näkyny vielä mitään..eli viikot ehkä jossain neljän paikkeilla.kahen viikon päähän sain uuden ajan ja labrassa kävin nyt myös ja siitä uusinta perjantaina. Näin seurataan että miten tuon raskaushormonin määrä lisääntyy että onko kyseessä normaali raskaus. Kovia vatsakipuja kun on ajoittain ollut..saattai viitata kohdunulkopuoliseen raskauteen..nyt vaan odotellaan ja eletään päivä kerrallaan. Munasarjoista löyty aika kysta..seki voi olla kipeenä..mutta katsellaan!

Peitto on ainaki täällä heilunu entiseen tahtiin
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:
Sokruli :hug:

n11na ja dreamer78 Onnea!! :heart:

Sitten omaan napaan..kävin myös tänään ultrassa, jossa ei oikeastaan näkyny vielä mitään..eli viikot ehkä jossain neljän paikkeilla.kahen viikon päähän sain uuden ajan ja labrassa kävin nyt myös ja siitä uusinta perjantaina. Näin seurataan että miten tuon raskaushormonin määrä lisääntyy että onko kyseessä normaali raskaus. Kovia vatsakipuja kun on ajoittain ollut..saattai viitata kohdunulkopuoliseen raskauteen..nyt vaan odotellaan ja eletään päivä kerrallaan. Munasarjoista löyty aika kysta..seki voi olla kipeenä..mutta katsellaan!

Peitto on ainaki täällä heilunu entiseen tahtiin
;)
Minkä kokonen kysta sulta löyty? Mä kävin keväällä kans ultrassa kun raskautuminen ei onnistunu, niin mun toisessa munasarjassa oli myös muistaakseni 4cm kysta. Muistan, että tuolloin oli kyseinen munasarja aina oviksen/menkkojen aikaan tosi kipee. En sitte tiedä vaikuttiko raskautumiseen, mutta kontrolliultrassa oli sitte kadonnu.
 
Sartsa83
Siili Oot niin hassu :heart: :D :hug: Tehää sitte nii, että siä teet sen tytön niin miän teen sen pojan. ;) :p Niin ja masun turvotus ookoo.. mulla on ollu sitä plussaamisesta saakka. :) Voi siilinen.. :heart:

n11na ja dreamer Kiva kuulla hyviä uutisia. :) :heart:
 
Noopu
Mulla oli kans halkasija n.4cm. se lääkäriki sano et on iso ja oikeen pomppaa esiin sieltä..ja sit sano et voi vaikuttaa raskautumiseen ja muutenki menkkojen tuloon. :(
Ja mulla on kans aina toisinaan ollu semmosia järkyttäviä mahakipukohtauksia mutta en oo aatellu et se siitä johtuis,enemmin oon aina aatellu et saa nähä puhkeeko umppis :ashamed: kai ne seuraa sitä..
 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Edda Hyvin paljon mahdollista. ;) Ite oon aika itkupilli muutenkin, joten.... mutta hormoonit ku jyllää nii johan ikkustetaa millon mistäki. ;)

Mulla on pahoinvointia tähän mennessä ollu vaan iltasin mutta oksentelua ei oo vielä ollu. Voi johtua viikoistaki. Joidenkin laskujen mukaan tänään olis 6+2, joidenki taas tasa 6. Tasan kahden viikon päästä ultrassa sitte saapi kuulla että mitkäs viikot ne sitte onkaan.

Onkos kellää mitkää tietyt ruoat aiheuttanu pahaa oloa? Huomasin eilen että kebabista tuli todella huono olo mitä ei oo ennen tapahtunu. Samoin karkki ei maistu, eikä limut... ja jätskiä söin tossa tänään niin alko sekin oksettaa. Hmm... kieliikö tää nyt siitä että tyttö saattais olla tuloillaan? :LOL:
Ei tarvii kuin viinirypäleitä nähdä niin mulla alkaa vellooo :$ En tajua,ne on tällä hetkellä ne pahimmat ja varsinkin jos ne on salaaatissa.
Eikös jos tekee mieli makeaa tulee tyttö ja jos suolaista tulee poika ? vai miten se meni :D

Juu, sillee mäkin oon kuullu et se menis... välillä tekee enempi mieli suolasta ja välillä taas tekee kyl mieli makeeta.. et luotan siihen että tää sukupuolitouhu vaan muokkautuu tässä matkan varrella. :D Kiitos muuten Jos MäOisinSä vastauksesta. :heart: :hug:
 
Voi Sartsukka :hug:, mitä on tapahtunut kun on huono päivä? :/ Vai onko vaan hormonikiukkua? ;) Me ollaan tänään mietitty vauvojen nimiä (vähän aikaista joo..) ja ei keksitä kauheasti kivoja tyttöjen nimiä (paitsi Sartsa-nimi tietysti ;) ) joten voidaanko sopia että kummallekin tulee poika? :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Edda Hyvin paljon mahdollista. ;) Ite oon aika itkupilli muutenkin, joten.... mutta hormoonit ku jyllää nii johan ikkustetaa millon mistäki. ;)

Mulla on pahoinvointia tähän mennessä ollu vaan iltasin mutta oksentelua ei oo vielä ollu. Voi johtua viikoistaki. Joidenkin laskujen mukaan tänään olis 6+2, joidenki taas tasa 6. Tasan kahden viikon päästä ultrassa sitte saapi kuulla että mitkäs viikot ne sitte onkaan.

Onkos kellää mitkää tietyt ruoat aiheuttanu pahaa oloa? Huomasin eilen että kebabista tuli todella huono olo mitä ei oo ennen tapahtunu. Samoin karkki ei maistu, eikä limut... ja jätskiä söin tossa tänään niin alko sekin oksettaa. Hmm... kieliikö tää nyt siitä että tyttö saattais olla tuloillaan? :LOL:
Ei tarvii kuin viinirypäleitä nähdä niin mulla alkaa vellooo :$ En tajua,ne on tällä hetkellä ne pahimmat ja varsinkin jos ne on salaaatissa.
Eikös jos tekee mieli makeaa tulee tyttö ja jos suolaista tulee poika ? vai miten se meni :D

Juu, sillee mäkin oon kuullu et se menis... välillä tekee enempi mieli suolasta ja välillä taas tekee kyl mieli makeeta.. et luotan siihen että tää sukupuolitouhu vaan muokkautuu tässä matkan varrella. :D Kiitos muuten Jos MäOisinSä vastauksesta. :heart: :hug:

Mä oisin kans tätä mieltä..meillä on kaks tyttöä ja molemmilta on kyllä makeat herkut maistunu.. :D Nyt en voi edes aamulla ottaa jugurttia ku ällöttää sen makeus..?!?mitähän se tarkottaa ;)
 
Hih, hepetius, joko ois pojan vuoro? :D

Mun ei oo tehnyt mieli suolaista, mutta toisaalta ei oo kyllä tehnyt myöskään niin paljon mieli makeeta kuin yleensä.. Mitäs se tarkoittaa?! :D

Sartsa vielä, poistitko sä jonkun viestisi äsken vai olenko mä tulossa hulluksi?! :D
 
Kävin tänään lääkärissä joka lähetti mut Naikkarille, epäili kohdun ulkopuolista raskautta... tai siis pikemminkin halusi sulkea sen pois. Syynä tähän se, että välillä sattuu oikealle puolelle ja vatsan päältä painettaessa SATTUI ihan perk... Noh, Naikkarilla ensin hoitsulle, sitten labraan ja sitten odottelinkin lääkäriä 2+ tuntia vaikei ainakaan odotustilassa ollut ketään muuta potilasta. Lääkäri ultrasi ja sintti on oikeassa paikassa!!! Pituutta huimat 6,9mm ja sydänkin pompotteli iloisesti. Sintti vastasi viikkoja 6+4 mikä heittää arviosta vähäsen (tänään olis pitäny olla 7+1). Anyway, kipuilun syy sitten mitä todennäkösimmin on lihasperäistä koska munasarja(t) oli ihan ok.

Ai niin, sain Naikkarilta ultrakuvan mukaan ja kun tulin kotiin, postin seassa oli np- ja rakenneultra-ajat.
 
Ihan alkuunsa Sokrulille kovasti voimia! :hug: Ketjua avatessa pelko ikävistä uutisista heräsi, kun niin monta sivua muutamassa päivässä kertynyt.. Koitahan jaksaa!

Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Mitäs kuuluu ilman la:ta oleville :
kepsukka , sukulaku , iippanen , Millalilla ja sintti

neitim
Tänään neuvolassa, määritti la:n testintekopäivän mukaan -> 1.8. jonka voi listaankin laittaa, muutetaan sit jos ultrassa muuttuu..

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mies olis kovin innokas sänkypuuhiin mut oon kieltäytynyt "kunniasta". Mites muut...jatkuuko peitonheiluttelut ihan tavalliseen tahtiin nyt? Mietin vaan että voiko siitä olla jotain haittaa näin ihan alkuraskaudessa??? :whistle:
Allekirjoittanut nauttii kysesisestä puuhastelusta normaalia enempi raskausaikana. Eikä tavallisesta seksistä ole normiraskauden yhteydessä mitään vaaraa tai haittaa, että jos hyvältä tuntuu ni anna mennä vaan.. Kyllä sitä sitten synnytyksen jälkeen on ihan riittävä tauko väkisinkin, suosittelevat kait, että olisi odotettava jälkitarkastukseen asti. Ja jollei yhdyntä tunnu hyvältä, voihan sitä peiton alla muutakin puuhastella.. (miehesi puolesta tässä ajattelen, on reppanalla pitkä selibaatti muutoin edessä :LOL: )

n11n onnea ultrakuulumisista! Ja Dreamerille tuplaonnitteluja! :heart:

Ja tosiaan, neuvolassa tuli käytyä. Mukava on tuo meen neuvolatätsy. Mikä tietty on vaan hyvä, mukavampi mennä ku tulee hyvin juttuun. Yllätyin uusista ruokaohjeista, himoitsemaani homejuustoa saa ihan luvalla syödä, kunhan syö jonkun suuren kotimaisen yrityksen valmistamaa, niissä kun listeriavaara on minimaalinen. Ja maksamakkara oli saanut vapautuksen kokonaan, jee! Muutoinkin tuntuu, että maalaisjärkeä aiempaa enempi noissa ohjeissa..
Nyt pojat iltapalalle, palaillaan taasen.
Kepsukka ja masukki (7+3 nlan mukaan :LOL: )
 
Sokruli :hug:

Ja kaikille muillekkin halaus ja rutistus, jotka sitä tarvii.

Hirveesti tullu tekstiä ku en pääse työkoneelta kirjautuun ku firma on estänyt keskustelupalstat.
Mutta,ihanaa et monilla vointi hyvä ja ultrakuulumiset on ollu hyviä. Itellä on vielä niin pitkä lapsettomuuspolin kontrolliin 5.1.-10 et tuskin jaksan odottaa...

Oon aivan paniikissa ku tissikipu on hävinnyt tyystin, aamuisin ehkä vähä arat mut muuten ei mitään. Suurentunu ehkä kans hieman, mut muutenkin omaan D-kupin niin sitä en enää hirveesti haluis...Oon tänään maannu koko päivän kun tulin töistä kotiin, mun mahaa poltti niin kovaa, oon laukannu pissalla kokoajan, saa nähä onko tulossa VIT ja osittain uskon et vaikka kipu oli pahempi alavatsalla, niin kyseessä oli kuitenkin suolistokivut, mulla nimittäin todella laiska ruuansulatus, oli niin samanlaiset kivut. Mutta kyllä tollanen säikyttää et nytkö se ilo loppu. No en vielä ainakaan vuoda...Se on kai tärkeetä.

Onko muita hitaan ruuansulatuksen omaavia? Mulla siis pysyy ihan jees aisoissaku en syö vaaleita jauhoja enkä perunaa...Vähä niinku Atkins, mut en sillai laske.

Jos joku päivittää listaa niin mulle saa laittaa lasketuksi ajaksi 22.8.2010 esikoinen ja synnytän VKS.

Ihaa :heart: Bart 4+4
 
Kepsukka: Mäkin jostain luin tosta homejuustosta, ihanaa!! Nyt voi syödä hyvällä omatunnolla sitäkin ;) Tosta maksamakkarasta en ollu kuullu... Toinen jouluherkku on graavilohi, mitenhän sitä voi olla syömättä :'( Varsinkin kun mullakin tekee kaikkea suolaista mieli.. Onko se nyt merkki sitten tytöstä vai pojasta??

Onko kellään muulla niinkin inhottavaa vaivaa ku peräpukamat? Mulla esikoisen synnytyksestä jäi pientä vaivaa, joka välillä häipyny kokonaan.. nyt vaan tuntuu, että alkaa taas vaivaan :$ Miten sitä kannattaa tai voi raskausaikana hoitaa...

Nyt on mentävä sohvalle köllölleen ja Grayn anatomiaa ysiltä :) Pikkusen väsy olo kun kävimmä tytön joulujuhlissa ja olihan siellä porukkaa!! Tyttökin ihanasti veti itkupotkurauvarit kun oltiin sieltä lähdössä :|

Hauskaa iltaa kaikille!
 
Sokrulille :hug: ja onnittelut parempia uutisia saaneille. hepetiukselle tsemppejä jatkotutkimuksiin.

Ärsyttävästi heti omaa napaa: paha olo nyt hyökännyt päälle kunnolla. Viime raskaudessa en oksentanut kertaakaan, kun jatkuvalla syömisellä sai pidettyä pahan olon kurissa. Nyt tuntuu ettei tästä olisi ihan samanlaista helpotusta. Syöminen auttaa hyvin pieneksi hetkeksi ja kohta taas on yhtä oksettava olo kuin ennen syömistä. Mä olen vielä surkea oksentamaan. Vaikka mulla olisi todella paha olo ja oksennus kurkussa, en meinaa saada oksennustaudissakaan oksennettua. Joten voi olla tiedossa pitkiä aikoja vessassa odottamassa oksennusta. Ihanaa!

Ikäerosta: Meillähän ikäeroa on tulossa vauvelille ja esikoiselle 1v ja 5kk. Allekin voi vähän mennä, jos laskettu aika pitää paikkansa ja syntyy lähellä sitä. Tästä johtuen hieman jännittää asua hissittömän talon kolmannessa kerroksessa. Vaunut on jätettävä alas pyörävarastoon ja molemmat lapset on kannettava kainalossa ylös. Lisätään tähän yhtälöön vielä koira tai kauppakassit, niin hauskaa tulee olemaan.

Mä olen nyt kiusannut miestä mun enneunesta kolmosten saamisesta. Se ei oikein jaksa olla huvittunut asiasta. Taitais kyllä munkin hymy hyytyä, jos näin oikeasti kävisi.

Melita ja nöyhtä 7+?
 
Heips! Liekkö oikea paikka mutta kysyisin tällaista!

Plussasin su. Siitä asti juilinu mahas ja kamalia kramppeja ja turvonnu. Tiedän että normaalia mutta että ku juilii ja kramppailee vähän väliä!!!??? Onko muilla kamalia kramppeja?
 
iltaa vaan kaikki! :)

Ensinnäkin, Sokrulille suuret pahoittelut menetyksestä :hug: :'(

n11nalle onnea ihanista ultrakuulumisista! :heart: Ja dreamerille tuplaonnittelut, ihanaa!! :heart: :heart:

Mullahan on tosiaan esikoinen poika, niin sen raskausaikana mun teki kyllä enemmänki suolasta mieli ;) Nyt en oo viel varma kumpaako mun tekee enempi mieli, makeeta vai suolaista.. Ehkä kuitenki enempi suolasta. Salainen toive ois kyllä saada tyttönen.. :heart: Vaikka tiedätte varmaan sanomattaki, et tietenkään sillä ei oikeesti oo mitään väliä.

Mä oon edelleenkin vaan sen kerran oksentanut, mutta monta kertaa on sen jälkeen ollut toosi lähellä.. Nytkin tässä välillä nousee sylki suuhun ja tuntuu et pian, pian.. Mut sit se olo menee taas hetkeks ohitte. Mulla vähän sama "ongelma" kuin Melitalla et oon tosi huono oksentamaan ja oikeestaan jopa pelkään sitä..

Ihaa82 katsos, toinenkin VKS:läinen täällä :wave:

Sinihomejuustosta olipas huojentavaa kuulla toi, että sitä saa huoletta syödä, meillä sitä on nimittäin jääkaapissa ja oon jo sortunutkin sitä vähän maistelemaan kun niin himotti :ashamed: Ja luultavasti se on just toi Aura -merkkinen mikä on ihan turvallinen syödä..?

Mut nyt taidan tältä iltaa lopetella tähän, mukavaa illanjatkoo kaikille mammoille =)

mmiilia & ipanapa rv 5+2 :heart:
 
Dreamer Tupla-onnea tätäkin kautta ! Listaa päivitetty , lataan kohta sen tänne .
Päivityksia ja päiviä kyselin ja sitten kun tää lista on edelleenkin kopsattu sekä nyt itse päivitetty , niin saattaa silmät seota ja ollakin sama nimi toiseen kertaan .. huoh .. kertokaa jos jonkun muunkin tiedoissa on häikkää :D

Mutta eiköhän toi lista ens kuun aikana hieman päivityksestä selkene , kun on ultria ja elokuisia uusia hieman vähemmän :saint: .... Vielä on aikaa plussailla kuun loppuun ja väliinkin mahtuu B)

neitim
 






Elokuiset 2010 joulukuussa

Nimimerkki * Monesko tulossa * Ikä * Synnytyssairaala

26.7.10
adama * kolmonen * 30v * KOKS

29.7.10
miinuliinu * kakkonen * ?? * ?
Huisi hippu * esikoinen * 19v * OYS
Enkelinäiti * viides * 33v * EKKS

31.7.10
JOsMäOisinSä * kolmonen * 25v * Nais.KL

1.8.10
Mirde * esikoinen * 32v * ???
Jonetta * kakkonen * 20v * KPKS
Rebeska * esikoinen * 19v * TYKS
Selmiina * esikoinen * 19v * OYS
Kepsukka * kolmonen * 28v * Jorvi
Tuittu- * esikoinen * 26v * TAYS

2.8.10
Satsuki * kakkonen * 33v * Kättäri
amelie * ??? * ?? * ??
Edda * esikoinen * 24v * PKSSK

3.8.10
ansuli87 * esikoinen * 22v * Jorvi
Papunen84 * esikoinen * 25v * KPKS
viktooria * kakkonen * 29v * NKL/Kättäri
Martta78 * toinen * 31v * KYS
Dreamer78 * kolmonen * 31v * SATKS
DeFeis * kolmonen * ?? * Kättäri
Melita * kakkonen * 31v * TYKS

4.8.10
Annala * esikoinen * 25v * SAS
punakaneli * kolmonen * 30v * Jorvi
Sintyli * kolmonen * 32v * NKL

5.8.10
iippanen * kakkonen * 27v * PHKS

6.8.10
Noopu * esikoinen * 26v * ??
NeitiKat * kakkonen * 32v * Jorvi

7.8.10
neitim * viides * 30v * SATKS
n11na * esikoinen * 24v * SATKS

8.8.10
miumukka * kakkonen * 27v * K-HKS
epplu * esikoinen * 19v * ??
Neljännenkinkerran * nelonen * 26v * SATKS

9.8.10
wallay * kakkonen * 25v * SeKS
Niiti * kakkonen * 29v * K-SKS
Sipsunen * ?? * ?? * ??

10.8.10
Hepetius * kolmonen * 23v * PS
Sartsa83 * esikoinen * 26v * TAYS
launii * esikoinen * 22v * KAKS

11.8.10
nippanappa * kolmonen * 30v * KYS
minilätta * kakkonen * 35v * TYKS

12.8.10
aleksiina * kolmonen * 33v * SATKS

13.8.10
Indah * nelonen * 32v * ??
evi-ta * ?? * 34v * TYKS

14.8.10
Katjuska-78 * nelonen * 31v * SAS

15.8.10
MiljaK * kakkonen * 22v * KAKS

16.8.10
mmiilia * kakkonen * 21v * VKS
Copper * kakkonen * 23v * OYS
Pirppis79 * kakkonen * 30v * OYS

18.8.10
jonna82 * kakkonen * 27v * PHKS
runttipulla * kakkonen * 31v * ?
peppiina77 * esikoinen * 32v * KSKS
jennik * kakkonen * 21v * Kättäri

19.8.10
Onnellinen x5 * viides * 36v * KHKS
Hendu79 * toinen * 30v * Kättäri
Siili H * esikoinen * 23 v * KHKS

20.8.10
Selina76 * esikoinen * 33v * ??

21.8.10
salaisuuksienkammio * kolmas * 25v * SEKS
mennis * kakkonen * 26v * VAS/TAYS
Sinimarja * kakkonen * 29v * K-PKS

22.8.10
Ihaa82 * esikoinen * ?? * VKS

24.8.10
vauvahaaveita * kakkonen * 25v * OYS
korvapuusti * kolmonen * 26v * ??
erka * kolmonen * 36v * TAYS


LA ?
sukulaku * kakkonen * 39v??
Millalilla * kolmonen * ?? * ??
sintti * kakkonen * ?? * ??




Elokuisten muistoissa :

Rhiannon (la 4.8.2010)
Sokruli (la 21.8.2010)




 
kiitos kaikille onnitteluista!


Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
By the way,Dreamer,vaikka tiesit että 2 alkiota siirretty,oliko sulla jotain "oloa" että kaksi matkassa???
Mä oon nähnyt jo ennen odotusta unia että mä saan kaksoset ja nyt tän lyhyen odotusajankin aikana jo kahdesti.... :eek:
noo... no, kyllähän mä sitä vähän aavistelin ja miehelle oon sanonut, että varmana on kaksi, kun hänelle riittäis yksi. jotenkin vaan siitä alkionsiirrosta asti tuntui siltä, että kaikki menee samaa rataa kuin viimeksikin; on monta yhtäläisyyttä raskauden alkamisessa. toivottavasti kaikki menee yhtä hyvin kuin viimeksi! :)
joku kysyi, että minkä ikäiset edelliset on. ne on sitten melkein 8,5v., kun nää syntyy. joten vauva-aika on unohdettu ja muutenkin nuo ovat jo niin omatoimisia, että suuri muutos on edessä. toisaalta vielä suurempi muutos olis, jos nuo edelliset olis vasta 2,3 tai 4v. hehhee...
on tää vieläkin ihan uskomatonta, vaikka näin sen kai kuuluukin mennä. tekis mieli mennä kurkkimaan niitä jo parin viikon päästä uudelleen, mutta taidan silti tyytyä siihen nt-ultraan. kyllähän tää aika tässä nopeasti menee.
dreamer78 & hippuset 6+6
 
Copper Sama vaiva täällä tai nyt onneksi :headwall: oireeton, mutta tallella... Neidin synnytyksen jälkeen kärsin puolivuotta tuskasta ja kivusta, mutta onneksi meni ohi! Samaa olen itse pohtinu että mitäs jos taas, oli se sen verran tuskaista aikaa että... :kieh: Ajattelin nyt aluksi ihan ruokavaliolla katsoa miten menee, eli tummaa leipää, paljon vihanneksia ja hedelmiä yms yms... Yritän pitää vaan huolen ettei masu pääse kovettuu, kaapissa on iso p ullo levolakkii odottamassa B)

AAH joulu pelastettu, mun suurinta herkkua kun on maksapasteija joulupöydässä (en syö kinkkua lainkaan)!!! NAMMAMAMAMANMNAM! Kiitti tiedosta Kepsukka :hug: Mä olin jo ihan "maanimyyny" ku en olis saanu syödä mun herkkua... Ja neuvolahan mulla on vasta 28.12... Hieman olisi päähän ottanu ku siel olis sit saanu tietää et olis saanu syödä maksamakkaraa ja toivottavasti myös siis pasteijaa... :eek: Pitääkin mennä heti googlaa asiaa...

K :wave:
 
Dreamer, tuplaonnittelut! :flower:

n11nakin saanut hyviä uutisia :)

Olenko mä vähän yksinkertainen, mut en ymmärrä tota kerhoa, mitä siellä tehdään ja missä keskustelut? Pitääkö sinne vielä hakea jäseneksi? :ashamed:

Jes, tänäänpäs jo vähän ällötti ruuan jälkeen :D Mies naureskeli että kaikesta voi nainen kiksit saada! En toivokaan älytöntä pahoinvointia, muttei yhtään haittaa jos välillä ellostuttaa niin tietää, että jotain massussa on!

Ai niin, Ihaako se kyseli niitä hiilariasioita, en löydä mitään papruja viime raskauden ajalta. Varmaan nakkasin ne roskiin riemuissani kun sain taas alkaa syödä "kuin ihmiset" B)

Copper, minä sain synnytyksessä muistoksi sellaisen pienen "kivan" pukaman joka välillä meinaa jo parantua mut sit taas vaivaa. Pieni mutta todella ikävä vaiva on. En osaa kyllä auttaa että miten sen sais parannettua. Toivon että omanikin parantuisi ennen seuraavaa synnytystä. Ainut kipee paikka synnytyksen jälkeen olikin perperi. Auts :x

Pitäis lähteä nukkumaan, että jaksaa aamulla pirteänä nousta pikkuisen kanssa :wave:
 

Yhteistyössä