Rizzu LA 1.8. Kätilöopisto, poika 09/06 ... poika tulossa
Mammaksi LA 1.8 Kanta-Hämeen keskussairaala, poika 11/99... poika tulossa
Niina^ LA 1.8.2008 OYS?
LiuLiu LA 3.8.2008 Kätilöopisto ... poika tulossa
mutsi 08 LA 4.8.2008 Jorvi, tyttö 12/03
kattu LA 5.8.2008 SaTKS, poika 08/06 ... poika tulossa
Second edition LA 5.8.2008 Espanja, tyttö 04/07 ... tyttö tulossa
Emeliina* LA 6.8.2008 ... tyttö tulossa
VilmaAurora LA 7.8.2008 K-S ks
Susa78 LA 10.8.2008 TAYS...tyttö tulossa
Miisa* LA 13.8.2008 TAYS, Poika 10/06 ... tyttö tulossa
Katrinna LA 19.8.2008..tyttö tulossa
Katri-73 LA 22.8.2008 Naistenklinikka
Julia 73 LA 23.8.2008, K-SKS
Garnet80 LA 23.8.2008, K-SKS, poika 03/05
Naksuli LA 24.8.2008 kätilöopisto/haikaranpesä, tyttö 08/06... tyttö tulossa
miamaria LA 25.8.2008
zuviliini LA 26.8.2008 naistenklinikka, poika 06/06 ...poikaa odotellaan
synnyttaneet:
23.7 Pistiina, rv 39+2, tyttö 46 cm ja 2 850 g
28.7 Elokuu08, rv 39+3, tyttö 3070 g ja 49,5 cm
Moro!
Jonnekin olin tippunut tuolta LA-listalta, lisäsin siis nimeni röyhkeästi heti ekaksi...
Täällä siis kärvistellään edelleen. Nyt on tosin jo supparit muuttuneet hieman "tehoavammiksi", eli ei enää pelkästään vatsan päältä kovettumisia, vaan myös alavatsaa kiristää.
Viime yönä kokeiltiin "sitä yhtä S:ää" ja tehoa löytyi siitäkin, heti petipuuhien jälkeen supisteli noin 40 min. ajan 10 min. välein, mut sit nukahdin ja pah, heräsin vasta aamulla. Tänään jätin sitten ekaa kertaa sen masutukivyön pois, sillä se on ehkäissyt myös menestyksekkäästi niitä supistuksia, ja kyllä tänäänkin on muutamia tiukempia suppareita tullut. Ehkä tää tästä pikku hiljaa.
Tutista: Meillä ei esikoinen huolinut tuttia lopulta laisinkaan, ja olihan se sitten aika lailla tississä kiinni se poika. Erikoista oli Kättärin eri osastojen suhtautuminen tuttiin. Vierihoito-osastollahan oli isoja kylttejä oikein siitä, kuinka he pyrkivät kaikin keinoin tutittomuuteen, ja sitten kun poikani "asuikin" ensi päivät lastenosastolla (siis eri paikassa kuin minä) niin ensimmäisenä oli tökätty tutti suuhun! Siellä sairaalassa hän sitä jonkin verran lutkutti, mutta sit kotiin päästyä ei enää kelvannut, kun huomasi, ettei sieltä maitoa tule. Lopulta ei kelvannut enää maito tuttipullostakaan, vaan tissin oli oltava paikalla. Nyt ajattelimme antaa väh. kerran viikossa pulloa, että minä pääsisin edes joskus jonnekin.
Mulla on sairaalaan mukaan järkyt vanhat ja jo kulahtaneet toppimalliset imetysliivit, mutta uusien ostoksille on pakko päästä kun sairaalasta pääsen. Nyt mulla on koko myös sen 75DD/E ja kasvaahan se koko ainakin kupin, pari vielä. Noita kokoja ei sit missään marketissa olekaan, vaan saa mennä kalliiseen liiviliikkeeseen ja maksaa itsensä kipeäksi! Mutta kyllä ne vanhat on niin kulahtaneita, kun niitä vuoden päivät pidin yötä päivää. Aluksi käytin kaarituettomia, mutta rintojen tasaannuttua myös kaarituellisia. Ja loppuaikoina mahduin taas D-kuppiin, silloin löysin jo Lindexiltä ja Triumphilta vähän edullisempia liivejä. Tsekatkaapas www.bebes.fi, siellä on muitakin kuin vain valkoisia/mustia liivejä tarjolla, jos siis kukkaronnyörit antavat myöten. Itse pidin paljon myös Anitan kaarituettomista, niissä on sen verran venymätön se kangas, että tukevat suht. hyvin. Ja siitä merkistä mielestäni löytyy myös kaarituellisia.
Meille tuli tänään uusi vuodesohva vieras-/työhuoneeseen, ja pesänrakennusvietin innoittamana haluaisin sisustaa jo huoneen valmiiksi, täällä kun rojut ovat maanneet nyt 2 kk muuttolaatikoissa. Tietokone roikkuu missä milloinkin jne. Ehkä kuitenkin odotan, että mies saa sen inspiksen hakea varastosta ja laittaa tietokonepöydän kasaan.
Mutta josko menisi maate.
Terkuin
Rizzu 39+5