S
se-mammaksi
Vieras
Zuviliini: Miulla oli juuri kanssa kausi kun kaikki närästi ja pahasti, kurkku tuntui olevan ihan kipeä ja tulessa. Mutta onneksi rennie auttoi, se on kiva kun ei tarvi juoda mitään litkua kuten samariinissa, sitä voi yölläkin napata suuhun sopivasti yhden tai jopa kaksi. Ja toi lorahtelu... Juu tapahtuu ja on ihan päivittäistä. Pahinta on kun joudun olemaan kyykyssä monesti tämän remontin eri juttujen kanssa ja sitten pieni yskähdys pölyn/purun vuoksi... Kohdunkaulaa myös vihloo, itse asiassa tajusin vasta tänään, että se on se mitä vihloo. Kun meinaa minulla sitä on vihlonut muutenkin, siis ihan silloin kun en ole raskaana, välillä niin että en pysty hetkeen istumaan ja kyyneleet nousee silmiin.
Noista kipuiluista ja vihlonnoista tuli mieleen, että onko kukaan teistä saanut lääkettä jälkisupistuksiin? Niihin siis mitä tulee synnytyksen jälkeen esim imettäessä. Minulla oli valtavat supistukset jo esikoisesta, joista niitä yleensä ei juuri kipeinä kuulema tunne, ja nyt olen sitten hieman hermostunut miten pahoja ne on tämän toisen kanssa. Minulla on jonkun verran kielteinen tuntuma imetykseen muutenkin niin en haluaisi niiden supistusten "estävän" koko imetyksen aloittamisen.
- Ensimmäistä äitiyslomapäivää viettävä Mammaksi-
Noista kipuiluista ja vihlonnoista tuli mieleen, että onko kukaan teistä saanut lääkettä jälkisupistuksiin? Niihin siis mitä tulee synnytyksen jälkeen esim imettäessä. Minulla oli valtavat supistukset jo esikoisesta, joista niitä yleensä ei juuri kipeinä kuulema tunne, ja nyt olen sitten hieman hermostunut miten pahoja ne on tämän toisen kanssa. Minulla on jonkun verran kielteinen tuntuma imetykseen muutenkin niin en haluaisi niiden supistusten "estävän" koko imetyksen aloittamisen.
- Ensimmäistä äitiyslomapäivää viettävä Mammaksi-