P
Pistiina
Vieras
Katri: Mie söin Nitrofuria yli puolet esikoisen raskausajasta jatkuvien tulehdusten takia. Alussa kokeiltiin muitakin antibiootteja, mutta tuo oli ainut, joka tehosi ja lopulta olinkin estolääkityksellä loppuraskauden. Miulle tulehdukset aiheutti synnytyskipuihin verrattavia suppareita, joten olin todella onnellinen saatuani tuon estolääkityksen! Nitrofur-C on se vanha ja hyväksi havaittu antibiootti, joka on turvallinen raskausaikana (näin äitipolin vanha gyne silloin sanoi). Vaatii tietty riittävän pitkän kuurin ja rutkasti juomista, että virtsatiet puhdistuvat. Mie lipitin karpalomehua litratolkulla.
Toivottavasti, Katri, siulla tulehdus hellittää pian!
Zuviliini: Hyvä, että kaikki oli kunnossa! Uudelleen synnyttäjillähän paikat pehmeneekin aikaisemmin. Ota kuitenkin rauhallisesti, ettei nyt alkaisi homma edetä turhan vikkelästi ja nauti kotona olosta!
Tuplien etsiskelijöille: Suosittelen mieluummin hommaamaan Briot! En tiedä näistä uusimista Emmaljungista, mutta ainakin meidän 2005 -mallit olivat tosi raskaat ja ISOT ulkomitoiltaan, mutta lapsille tosi ahtaat (ikäeroa 1v 9kk). Jos tuplia tarvittaisiin, ostaisin Orat (lähes 3v ikäerolla ei onneksi enää ole tarvetta).
Pikaisesti,
Pistiina 29+4 (tai jotain, olen jo seonnut laskuissa
)
Zuviliini: Hyvä, että kaikki oli kunnossa! Uudelleen synnyttäjillähän paikat pehmeneekin aikaisemmin. Ota kuitenkin rauhallisesti, ettei nyt alkaisi homma edetä turhan vikkelästi ja nauti kotona olosta!
Tuplien etsiskelijöille: Suosittelen mieluummin hommaamaan Briot! En tiedä näistä uusimista Emmaljungista, mutta ainakin meidän 2005 -mallit olivat tosi raskaat ja ISOT ulkomitoiltaan, mutta lapsille tosi ahtaat (ikäeroa 1v 9kk). Jos tuplia tarvittaisiin, ostaisin Orat (lähes 3v ikäerolla ei onneksi enää ole tarvetta).
Pikaisesti,
Pistiina 29+4 (tai jotain, olen jo seonnut laskuissa