Juuh... Jos on niin tarvis.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En löysää seulaa, mutta oisko pitänyt edes tunniksi tai pariksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pitäisikö seulaa vähän löysätä?
Tai no ei, ei kannata. Ihan turha ottaa mitään huonoja tyyppejä nurkkiin roikkumaan.
Olisko kivaa Vai antautuuko se heti?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pitäisköhän ottaa mies väkisin tänään? :xmas:
Ja sit unohdan jättää puhelinnroni kun aamulla karkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Juuh... Jos on niin tarvis.
Kannatan!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pitäisköhän ottaa mies väkisin tänään? :xmas:
:saint: Mä ottaisin ennemmin omaa kivaa....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja sit unohdan jättää puhelinnroni kun aamulla karkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Juuh... Jos on niin tarvis.
B) B)
Mutta ei sitä jaksa loputtomiin :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::saint: Mä ottaisin ennemmin omaa kivaa....
Eihän tuo ennenkään ole pannut pahakseen. Yöllä kun alkaa tekee käsitöitä ja sitten...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olisko kivaa Vai antautuuko se heti?
B)Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Eihän tuo ennenkään ole pannut pahakseen. Yöllä kun alkaa tekee käsitöitä ja sitten...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olisko kivaa Vai antautuuko se heti?
Ei niin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mutta ei sitä jaksa loputtomiin :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::saint: Mä ottaisin ennemmin omaa kivaa....
Mä ymmärrän :hug: Mutta jotenkin - ei kannata laskea rimaa... Kauanko sä olet ollut sinkku? Oletko muuten ainoa sinkkusutisija?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mutta ei sitä jaksa loputtomiin :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::saint: Mä ottaisin ennemmin omaa kivaa....
On. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ketjun neidoilla yskäreissä tilaa?
Pelkkää tyhjää.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ketjun neidoilla yskäreissä tilaa?
Ihan väärin sutisijalleAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pelkkää tyhjää.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ketjun neidoilla yskäreissä tilaa?
Parempi sekin kuin ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pelkkää tyhjää.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ketjun neidoilla yskäreissä tilaa?
ON!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ketjun neidoilla yskäreissä tilaa?
Niin on!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ihan väärin sutisijalle
Juuh :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ihan väärin sutisijalle
Tai sit eiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta on boxit taas täynnä :saint:
Heeei, en mäkään mitään sutinaa saanutAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tai sit eiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta on boxit taas täynnä :saint:
KohtalontoveritAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Heeei, en mäkään mitään sutinaa saanut