Täähän oon mä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
:wave: :wave: Mä join aattona skumppaa, etten sit muuta uskaltanut juodakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Moi kaikille :wave:
Nyt on ulkoiltu.
Otin vapunpäivänjälkeispäivän kunniaksi just lasin viiniä :xmas:
Miksi et uskaltanut? Tai siis - ihan fiksuahan se on =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave: Mä join aattona skumppaa, etten sit muuta uskaltanut juodakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Moi kaikille :wave:
Nyt on ulkoiltu.
Otin vapunpäivänjälkeispäivän kunniaksi just lasin viiniä :xmas:
Olis tullut yrtsi :$Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi et uskaltanut? Tai siis - ihan fiksuahan se on =)
Eli tunnet rajasi, hyvä Mä otin aattona vain lasin viiniä, olin kipeänä. Eilen tuli juotua kuoharipullo miehen kanssa aika nopsaan illalla, ja huih se nousikin päähän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Olis tullut yrtsi :$
B) se kirpoaa kupoliin hyvin...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Eli tunnet rajasi, hyvä Mä otin aattona vain lasin viiniä, olin kipeänä. Eilen tuli juotua kuoharipullo miehen kanssa aika nopsaan illalla, ja huih se nousikin päähän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Olis tullut yrtsi :$
Nih.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:B) se kirpoaa kupoliin hyvin...
Ja sit voi tanssia vaikka pöydillä...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nih.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:B) se kirpoaa kupoliin hyvin...
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:http://www.youtube.com/watch?v=I3_Mqf_ygIY Kosteeta torttua. "Hellin sormin torttua kostuttelen"
Kävikös sulle silleen vappuna?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja sit voi tanssia vaikka pöydillä...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nih.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:B) se kirpoaa kupoliin hyvin...
En kommentoi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kävikös sulle silleen vappuna?
Eix ollu hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:http://www.youtube.com/watch?v=I3_Mqf_ygIY Kosteeta torttua. "Hellin sormin torttua kostuttelen"
No voi, kun eteniskii :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Hommat etenee näin:
Mites se sun karaoke"kaveri"?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No voi, kun eteniskii :ashamed: :ashamed:
Ei oo edenny :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mites se sun karaoke"kaveri"?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No voi, kun eteniskii :ashamed: :ashamed:
Eteneekö hommat? :saint:
Pitäisikö seulaa vähän löysätä?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei oo edenny :| :|
Eikä ny vappunakaan ollu yhtään varteenotettavaa, jotka olis läpässy mun seulan...
En löysää seulaa, mutta oisko pitänyt edes tunniksi tai pariksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pitäisikö seulaa vähän löysätä?
Tai no ei, ei kannata. Ihan turha ottaa mitään huonoja tyyppejä nurkkiin roikkumaan.