Höh. Keksi jotakin ihan muuta, keitä kahvit?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O Ei hommat edelleenkään edisty...
Päiväkahvit maistuisi nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Höh. Keksi jotakin ihan muuta, keitä kahvit?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O Ei hommat edelleenkään edisty...
Mä en juo kaffia, mutta teetä voisin keittää. Keisarin morsianta.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Höh. Keksi jotakin ihan muuta, keitä kahvit?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O Ei hommat edelleenkään edisty...
No ni, siitä uuteen nousuunAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä en juo kaffia, mutta teetä voisin keittää. Keisarin morsianta.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Höh. Keksi jotakin ihan muuta, keitä kahvit?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O Ei hommat edelleenkään edisty...
Aamuseksi on kyllä parasta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No ni, siitä uuteen nousuun
Ja Lilith, ehdota kotona päiväkahveja Tai otat väkisin nyt
Hyvää teetä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä en juo kaffia, mutta teetä voisin keittää. Keisarin morsianta.
Mulla onkin hyvä ja vaativa maku B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Hyvää teetä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä en juo kaffia, mutta teetä voisin keittää. Keisarin morsianta.
Tai yöseksi.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Aamuseksi on kyllä parasta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No ni, siitä uuteen nousuun
Ja Lilith, ehdota kotona päiväkahveja Tai otat väkisin nyt
Sama täällä. =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla onkin hyvä ja vaativa maku B) B)
Ei, aamu tai päivä on parasta!Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Tai yöseksi.
Mies istuu toisella koneella. Jos menis ja avaisi vetskarin..
Hyvä me!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Sama täällä. =)
En mää ny mene.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mee vaan ja pidä hauskaa
No oisit menny. Mä olisin mennyt...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:En mää ny mene.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mee vaan ja pidä hauskaa
Poika tulee ihan just syömään kotio.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No oisit menny. Mä olisin mennyt...
No sit mä ymmärrän.... Paree jättää iltaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Poika tulee ihan just syömään kotio.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No oisit menny. Mä olisin mennyt...
NihAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No sit mä ymmärrän.... Paree jättää iltaan...
Mulla on hemmetin tylsääAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Kiitos
Ja mulla. Kuuma priva piristäisi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on hemmetin tylsää
So trueAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ja mulla. Kuuma priva piristäisi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on hemmetin tylsää