Ois ollu parempi jos olis ollut miehen kieliAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Ois ollu parempi jos olis ollut miehen kieliAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Mulle kelpaa naisenkin kieli. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ois ollu parempi jos olis ollut miehen kieliAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Mä olen rajoittunut, miestä mulle kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulle kelpaa naisenkin kieli. :xmas:
Harmi vaan kun ei saa silloin kun haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:So true
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä olen rajoittunut, miestä mulle kiitos!
Niin just. KerppelesAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Harmi vaan kun ei saa silloin kun haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:So true
Hui, sähän rupesit hurjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Kiva =)Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Hei, sain just viestin et saan "vappuheilani" tänään kotiin reissusta .
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Hei, sain just viestin et saan "vappuheilani" tänään kotiin reissusta .
Ainahan mä oon. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hui, sähän rupesit hurjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ainahan mä oon. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hui, sähän rupesit hurjaksi.
Kävitkö kuitenkin pikkasen kimpussa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
EnAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kävitkö kuitenkin pikkasen kimpussa :saint:
No hö, mä jo toivoin...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:EnAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kävitkö kuitenkin pikkasen kimpussa :saint:
PöhAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No hö, mä jo toivoin...