Alkuperäinen kirjoittaja :p:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O taidan mennä pötkölleen vielä...
O-ou :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nokka vuotaa ja pää sattuu....
:wave: moiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Niin ja :wave: :wave:
Munkin itseasiassa pitäis just nyt mennä, muttei sambaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mut kohta on mentävä sambakoululla
Mihis? Me lähdetään lasten kanssa just ulkoilemaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Munkin itseasiassa pitäis just nyt mennä, muttei sambaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mut kohta on mentävä sambakoululla
Mun pitää mennä antamaan tarvikkeita, viemään omaa pukua kun ei mahdu meille ja hakemaan itselle tarvikkeita.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Munkin itseasiassa pitäis just nyt mennä, muttei sambaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mut kohta on mentävä sambakoululla
Ihanaa sä taisit tartuttaa muntAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mihis? Me lähdetään lasten kanssa just ulkoilemaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Munkin itseasiassa pitäis just nyt mennä, muttei sambaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mut kohta on mentävä sambakoululla
Mun flunssa tuli ehkä sulle Booty Olen vihdoin terve.
Joo, virtuaali-Lilii kävi teillä vappuna rohmuamassa herkut pöydistä, jätti jälkeensä vain pöpöt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ihanaa sä taisit tartuttaa munt
:wave: :wave: Mä tuun jos aiemmin, mitäpä sitä muutakaan elämässään tekisi...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave: nähdään illalla!
juu mä en kerkee nyt sairastaa kun joka ilta olen koulullaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, virtuaali-Lilii kävi teillä vappuna rohmuamassa herkut pöydistä, jätti jälkeensä vain pöpöt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ihanaa sä taisit tartuttaa munt
No, tsempit, mulla se kesti 4 vrk...
Nii just. Muutamat farkut ovat kutistuneet. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää: