JOOOOOOOAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:pitäskö mun syödä munkkia?
JOOOOOOOAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:pitäskö mun syödä munkkia?
Mä taidan tulla teille!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:suklaakakkuakin olis pala vielä....
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Missäs meidän kolmas pyörä on?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja :p:
En tiedä. Mutta MÄ olen täällä. vaikkei se sua tietty kiinnostakaan |OAlkuperäinen kirjoittaja :p:Missäs meidän kolmas pyörä on?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Miksei muka kiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En tiedä. Mutta MÄ olen täällä. vaikkei se sua tietty kiinnostakaan |OAlkuperäinen kirjoittaja :p:Missäs meidän kolmas pyörä on?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja :p:
No kun sä haikailet kolmannen pyörän peräänAlkuperäinen kirjoittaja :p:Miksei muka kiinnosta?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tääl on jotku kuola juhlat meneillään....
Mulle sitä kosteeta torttua, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä haen nyt sitä munkkeloa...
Eiks se olis kivaa kolmistaan?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No kun sä haikailet kolmannen pyörän peräänAlkuperäinen kirjoittaja :p:Miksei muka kiinnosta?
Ei kiitos! Jos olis kaksi miestä ja minä, niin sitten kiitos kylläAlkuperäinen kirjoittaja :p:Eiks se olis kivaa kolmistaan?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No kun sä haikailet kolmannen pyörän peräänAlkuperäinen kirjoittaja :p:Miksei muka kiinnosta?
juu ja sen kanssa tuota valkoista vaahtoa ;PAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulle sitä kosteeta torttua, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä haen nyt sitä munkkeloa...
Kiitos kylläAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu ja sen kanssa tuota valkoista vaahtoa ;P
Heti loppu kimppakiva, kun ehdottaa kaksi miestä-juttuja. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei kiitos! Jos olis kaksi miestä ja minä, niin sitten kiitos kyllä
No niin loppuuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Heti loppu kimppakiva, kun ehdottaa kaksi miestä-juttuja. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei kiitos! Jos olis kaksi miestä ja minä, niin sitten kiitos kyllä
Mutta miksi naisten pitäis ottaa aina toinen nainen mukaan, miksei koskaan kahta miestä??!! Tasa-arvoo!Alkuperäinen kirjoittaja :p:No niin loppuuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Heti loppu kimppakiva, kun ehdottaa kaksi miestä-juttuja. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei kiitos! Jos olis kaksi miestä ja minä, niin sitten kiitos kyllä
Jäänx mä nyt ihan yksin?Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Vappuillan vinkeyksiä täällä... Mä taidan ryömiä petiin..."panin miehenkin nukkumaan"
Onhan sulla aivan varmasti paljon harmaita sekoja seurana :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jäänx mä nyt ihan yksin?Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Vappuillan vinkeyksiä täällä... Mä taidan ryömiä petiin..."panin miehenkin nukkumaan"
Ei taira olla niitäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Platina:Onhan sulla aivan varmasti paljon harmaita sekoja seurana :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jäänx mä nyt ihan yksin?Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Vappuillan vinkeyksiä täällä... Mä taidan ryömiä petiin..."panin miehenkin nukkumaan"