moiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Tulipa taas opiskeluajat mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:http://www.youtube.com/watch?v=_dGcYH6Fwj8
Voi ei :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulla on aika huono olo, et ei koko aikaa jaksa sutista
moi vaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:moiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Tulipa taas opiskeluajat mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:http://www.youtube.com/watch?v=_dGcYH6Fwj8
:wave: :wave:
:hug: :hug: Sutina auttaa :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulla on aika huono olo, et ei koko aikaa jaksa sutista
Ne kerkee myöhemminkin...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mun tarttee mennä laittamaan pyykkejä kuivumaan vaikkei huvittais millään.
Oon lykännyt sitä koko päivän ja usein mulle käy niin et myöhään illalla olisin ihan valmis kaatumaan sänkyyn niin sit saan ahaa-elämyksen ja mmuistan et ne pyykit on edelleen laittamatta :headwall: ja sitten ei auta muu ku raahautua ripustelemaan niitä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ne kerkee myöhemminkin...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mun tarttee mennä laittamaan pyykkejä kuivumaan vaikkei huvittais millään.
Jaan saman tunteen kanssasi.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oon lykännyt sitä koko päivän ja usein mulle käy niin et myöhään illalla olisin ihan valmis kaatumaan sänkyyn niin sit saan ahaa-elämyksen ja mmuistan et ne pyykit on edelleen laittamatta :headwall: ja sitten ei auta muu ku raahautua ripustelemaan niitä.
Mullakin meni liki 10 vuotta ettei tullut missän käytyä. Nyt olen vähän petrannut ja pari kertaa vuodessa tarttee käydä. Tänä vuonna olen tosin jo käyttänyt nuo pari kertaa ja monta tulossa vieläAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mää en oo ollut niiin pitkään aikaan missään viihteellä että en edes kehtaa sanoa kuinka monta vuotta siitä on aikaa...ei moni uskois, varsinkin kun aikoinani olin oikee bilehile
Joo ei oo munkaan juttu... 'Siis baareilu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulle riittää noi sambabileet casalla .... en mä jaksa baariin ikinä mennä....
"Tänä vuonna olen tosin jo käyttänyt nuo pari kertaa ja monta tulossa vielä"Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo ei oo munkaan juttu... 'Siis baareilu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulle riittää noi sambabileet casalla .... en mä jaksa baariin ikinä mennä....
Veit sanat suustani :saint: :saint:"Tänä vuonna olen tosin jo käyttänyt nuo pari kertaa ja monta tulossa vielä"Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo ei oo munkaan juttu... 'Siis baareilu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulle riittää noi sambabileet casalla .... en mä jaksa baariin ikinä mennä....
Mä rrrrrakastin aikoinani lavatansseja, mutta mullakin on jäänyt nuo ajat...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Määhän oon myös vanha lavatanssikonkari mut sekin on jäänyt.
Juu ne oli kyllä ihania aikoja neAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä rrrrrakastin aikoinani lavatansseja, mutta mullakin on jäänyt nuo ajat...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Määhän oon myös vanha lavatanssikonkari mut sekin on jäänyt.
:wave: :wave: öitä ja käsille töitä!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mutta nyt meen laittaa ne pyykit ja sitten töllötintä kattomaan ja nukkumaan joten toivotan hyvät yöt :wave: