sit sutisemaan....kohta tulee lisää vieraita niin pitää singahtaa, mut vielä aikaa onAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :wave: sainsain :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: hei Lilii...sait koneen toimimaan
sit sutisemaan....kohta tulee lisää vieraita niin pitää singahtaa, mut vielä aikaa onAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :wave: sainsain :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: hei Lilii...sait koneen toimimaan
Meille saa tulla syömäänAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ihanan näköinen juhlapöytä teillä, olisin voinut tulla kylään
Mä olen nuorimman lapsen kanssa kaksin kotona vappuilemassa, kipeinä ollaan vieläkin Eli aika vaputon vappu.
Aika kätevä mies siullaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mies sitten korjasi koneen :snotty:
Painoi kannen kokonaan kiinni, avasi - ja kone toimii :xmas: :xmas:
Jos mun mies tulisi korjaamaan sen :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Aika kätevä mies siullaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mies sitten korjasi koneen :snotty:
Painoi kannen kokonaan kiinni, avasi - ja kone toimii :xmas: :xmas:
Meillä meni läppäri kans rikki, ei auta mikään vaan ihan seko on koko masiina. :/ Pitää kattoo saako tuota ees korjautettua vai pitääkö uus ostaa.
Mä tulisin TOSI mielelläniAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meille saa tulla syömäänAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ihanan näköinen juhlapöytä teillä, olisin voinut tulla kylään
Mä olen nuorimman lapsen kanssa kaksin kotona vappuilemassa, kipeinä ollaan vieläkin Eli aika vaputon vappu.
Ei kiva jos pitää vappuna olla kipulaisena mekin pelättiin tuon keksimmäisen lapsosen puolesta kun näytti sille että olis tulossa kipeäksi...olis roda jäänyt
Toivottavasti tuutte terveiksi pian....
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: :wave: Taidan olla kipee
Noi on aikas mageetAlkuperäinen kirjoittaja Platina:Booty, onpa hienot silmät!! Pitääkin huomenna kokeilla tollasta meikkiä ihan iloksi
Mä en ole 1980-luvun jälkeen käyttänytAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulle ei sovi punainen silimämeikki...