Oon pidemmän aikaa ja lueskellu tätä ketjua,vihdoinkin sain rekisteröidyttyä tänne.. kyllä se vaan on ihanaa ku voi lueskella toisten oireita ja jännätä toisten puolesta ja myös iloita toisten plussista.. itse pohdiskelin että koska uskaltaisin tehdä uuden testin jos tarvitsee.. tänään on n.kp 32/28-34 pari testiä oon jo tuhlannut,kun jotenkin vaan on ollut sellanen olo et oon raskaana,tosin nyt skeptisyys alkaa voittamaan.. tänään tein viimeisen testin,jolla sain "roskishaamun".. eli haalea viiva tuli 15min testauksen jälkeen,aikaisempiin testeihin ei mitään ole tullut.. jotenkin vaan tuntuu että käyn seuraavan testin ostamassa ihan apteekissa,kun en luota noihin one steppeihin...muilla kokemuksia niistä? oireita on jos jonkunlaisia tässä listaa:
-tissit kipeenä jo 13.päivää(normaalista menkat alkaa tissien kipeytymsestä 10.päivänä)
-lämmöt koholla edelleen (en tiedä monetta päivää) eilen omituinen notkahdus(36,8) tänään taas 37,2
-väsyttää,nukuin viime yönä 12 tuntia
-alavatsalla painon tunne
-palelee
-nuha
ei nyt muuta tuu mieleen..
Pikkunelosta meille kuumeillaan,nuorimmainen jo 2,5vuotta. Pelottaa vaan toivoa liikoja,ettei sit putoo korkealta ja kovaa,mut kun nyt on vaan ollut niin sellai olo heti oviksesta asti et oon raskaana,toinen puoli kyllä huutaa että en oo..apua.. kertokaa millasia olotiloi ja mietteitä muilla loppukiertolaisilla on....? Ja koska teen uuden testin ja millä merkillä?