Ekat raskaus oireet??

Lumikide - kyllä se tärppää! Uutta mahdollisuutta & kiertoa kohti vaan toiveikkain mielin. Miipelille tsemppiä pidentyneen kierron kanssa, toivotaan että puskee sitä toista viivaa tai täti tulee pian käymään.

Täällä paleluoireet ovat hellittäneet, mutta tilalle tuli vatsan turvotus ja aamulla hammaspesun aikaan ykäilyrefleksiä, vaikkei varsinaisesti paha olo olekaan. Iltapäivästä myös närästää ja kuvottaa, muttei pahasti. Naama on edelleen kuin voilla sivelty.
 
Kiitos kannustuksesta!Pahin olo tuli itkettyä sillo ku menkat alko,aina välillä tulee paha mieli ja alkaa itkettää.Onneks mulla on ihana mies joka tukee :heart: Taas ollaan toiveikkaita...lapsi olis niin tervetullu meidän elämään.Eiköhän tää tästä..
 
Sieltä ne menkat sitten alkoi kaksi päivää myöhässä. Voi olla että oli alkio päässyt hetkeksi kiinnittymään ja kasvattamaan kohdun limakalvoa, koska olen vuotanut ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon. Käytän kuukuppia, ja silti olen melkeinpä yösiteen tarvinnut sen lisäksi, ja kuppi täynnä tavaraa koko ajan ja falskaa siis pahemman kerran. ei koskaan aikasemmin näin. Ja pieniä hyytymiä myös mukana, mitä ei ton kupin kans oo tullu. Mut uudella innolle taas tässä kierrossa, yk 9 siis alkaa.
 
Kertokaas kunnen itse varmaks tiedä, että kuinka kauan lämmöt on normaalia korkeammalla jos mahdollinen hedelmöittyminen olisi tapahtunut?

Aloin vaan miettiä että itselläni on nyt DPO 7, ja lämmöt oli pikkasen koholla n.6 päivän ajan oviksesta. Mutta voi olla että oli vaan muuten hieman kuumetta, tai jotain.. Tänään kun mittasin nii oli ihan normaali lämpö.

Mitään oireita mulla ei ole, ainostaan väsymys on suunnaton, mutta sekin voi olla muuten vaan.
 
Dreaming Käsittääkseni ne on seuraaviin menkkoihin saakka koholla. Käytät kai aamulämpöä? Mulla vaikuttaa uni lämpöihin. Heittoa saattaa olla kolmekin kymmenystä, jos herään itsekseni, tai jos herään lyhyemmiltä unilta kellon soittoon. Siks en viikonloppuisin viitsi edes mittailla, kun ovat aina vähän korkeammalla hyvien unien jäljiltä. Niin ja ne lämmöthän kohoaa, vaikkei hedelmöittymistä tapahtuiskaan, kunhan vaan ovulaatio tapahtuu.
 
Ajattelinpa kirjoitella nyt tänne ketjuun, vaikka en vielä tiedä, mistä tämä johtuu. En ole vielä tehnyt testiä ja menkkojakin tämä voi enteillä, mutta mulla on ollu kohta lähemmäs viikon tissikipu. Kaikki- vaatteiden sovittaminen, tissien koskeminen (välillä jopa hipaisu) sattuu. Muita oireita ei sitten oikein olekaan. Vatsassa ehkä välillä pientä painon tunnetta. On menossa kp 26/26-39, yleensä kierto on on n. 30 tai mielumminkin sen alle, yksi megakierto on ollut tuon 39. Meillä yritystä on takana vuoden verran, joten sais jo tärppikin tulla! Ajattelin odotella vielä viikonloppuun, joko tätiä tai testiä.
 
Oireita joko on, tai mielikuvitus näitä kehittelee :LOL:

Edellisessä raskaudessa tiesi, että tärppi kävi : ovislimat loppuivat alkuunsa (tavallisesti vuotaa monta päivää), muutaman päivän kuluttua oviksesta pieniä viiltelyjä kuhdun alueella.

Tässä yrityskierrossa: Ovis bongattiin 100% varmuudella (limat sekä kipuilu). Kipuilu loppui yhden päivän jälkeen (normaalisti olen kipeä 3-4 pvää). Limat loppuivat yhdessä päivässä ja tänään pieniä viiltelyjä kohdussa. :heart:

Eilenillalla paleli ( vaikka helleilmat ja sisälläkin saunamaiset tunnelmat). Ihme, jos ei ole tärppi käynyt. Niin samoilla kuvioilla mennään kuin edellisessäkin raskaudessa. Tuloksena nyt 3 v. ihana tyttönen.

Muoks: mennään kierrossa noin 14/28, joten aikaisessa vaiheessa ovisteli
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elli75:
Eilenillalla paleli ( vaikka helleilmat ja sisälläkin saunamaiset tunnelmat). Ihme, jos ei ole tärppi käynyt. Niin samoilla kuvioilla mennään kuin edellisessäkin raskaudessa. Tuloksena nyt 3 v. ihana tyttönen.

Mulla oli eilen ihan sama ongelma ja tänään jatkuu. Voi vitsi ku olis tärpänny. Molemmilla! :)
 
Aina kierron lopussa ajaudun tänne palstalle...oireita vertailemaan. Nyt ollut jo muutaman päivän nenä tukossa ja lämmöt normaalia korkeemmalla. Ja napukkakin ylhäällä ja kovahko. Kuitenkin toisaalta tunnen ihan normaaleja "ennen menkkoja" -tuntemuksia; nyt 24/25-26. Toista lasta mieli tekee!!! =)
 
Pistänpä tännekin kun en tiedä kumpaa ketjua käytetään :hug:

Eli....Uutena täällä kirjottelemassa. Ja ekaks voisin kysästä mitä hemmettiä nää lyhenteet tarkottaa, kun enhän mä tälläsiä ole ennen käyttänyt???? esim kp...yk....ja täti :LOL:

Näin "vanhoilla" päivillä tosiaan vielä yritetään, josko vielä tärppäis. Viime kierto oli aivan sekaisin, ja menkat (tai jotkut) pääs yllättää jo kierron ekalla viikolla . Sitten kun niiden olis oikeasti pitänyt alkaa, ei kuulunu, eikä ole kuulunu vieläkään. Nyt tästä oudosta vuodosta on 4vkoa, sitä ennen oli ihan normimenkat normiin aikaan, eli n puolitoista viikkoa ennen tuota outoa vuotoa. Tein testin, neljä päivää sen jälkeen kun "ne oikeat menkat" olis pitäny alkaa ja negaa näytti.
Olo on toooodella outo, ja täällä kun lukee näitä oireita, ni rintojen arkuutta lukuunottamatta multahan löytyy kaikki :LOL:
 
Heipparallaa!!Vieläkö mahtuisi mukaan kirjottelemaan... Meillä yritetty esikoista elokuusta 08 eikä vieläkään tärpännyt... Nyt menossa kp 27/28...Aika jänskää!? En tiedä kuvittelenko kaikki "raskausoireet" vai voisko tää olla jo TOTTA.... Raskaustestit valmiina odottelemassa ens viikon testauksia! Oireita ollu jo reilu viikon verran:Tosi arat rinnat,väsymystä ja hieman vatsan turvotusta....(Sopii kyllä hyvin menkkaoireiksikin)...Muutamana aamuna ollut ällöä oloa....Kuvitelmia tietysti!? :eek:
 
Päätinpä minäkin liittyy nyt mukaan keskusteluun.
Elikkä meillä on jo vähän reilun puolen vuoden ikäinen poika ja toiveissa toinen lapsi. Alkuun isukki ei ollu niinkää innostunu ajatuksesta, vaikka mie hehkutinkii onnessani, että haluaisin jo niin kovin toisenkin lapsen ja hän tartti aikaa miettii ja sulatella asiaa ja viimein lämpeni ajatukselle.. Tätä ennen puuhailtu aina niin, ettei mies vaan oo tehny loppuun saakka ja vaikka sitä voiskin niistä touhutipoistakin raskaaks tulla, niin koen sen kuitenkin hyvin epätodennäköseks omalla kohallani, koska ei niin ole ennenkää käyny ja esikoisenkin kohalla tulin sitten heti raskaaks, kun kerran-pari teki loppuun saakka eli sisälle. Nyt sitten edetty samalla periaatteella, ettei vaan oo tehny loppuun saakka ja parina viimesenä puuhailukertana tekikin ihan loppuun saakka, kun viimein suostu siihen, että tulee jos on tullakseen ja antaa mennä vaan! Kaiken lisäksi nämä puuhailut sattu just hedelmällisimpään aikaan, mikäli nettilaskureihin on minkäänlaista luottamista.. ja ovulaatio olikin sitte viikonlopun tienoilla, kun vuosin oikein kunnolla viruvaa limaa ja maanantai-iltana vihlo tosi ikävästi alamahaan.. ja nämä ovulaatiokivuthan miulle ilmaantu vasta synnytyksen jälkeen, koskaan ennen en tuntenu, millon on ovis.
Nyt on sitte ollu kaikenlaisia oireita, jotka vois tietenkin kuvitella raskausoireiks, elikkä:

*etovaa oloo ja eilen ja tänäaamuna meinasin oksentaa kun pojalla oli niin mahtavat sonnat housussa, että huhhuh ja hajukin oli tosi jytäkkä
*tuntuu, että hajuaisti on herkempi ku ennen
*väsyttää ihan sikapaljon tosi usein
*ruuan syöminen tökkii välillä
*alamahassa tosi outoo tunnetta ja välillä vihloo ja juilii/nippailee

..ja nyt ei sitten muuta tuukkaan mieleen, vaikka saatto olla vielä jotain muutakin.
Tässä on vaan se huono puoli, etten usko, että miulla vois viellä tässä vaiheessa minkäänlaisia raskausoireita olla, jos raskaana olisinkin, koska eihän tuosta ensimmäisestä "loppuun saakka" puuhailusta oo ihan kahta viikkoakaan ja viimesin kerta oli vajaa viikko sitten. Miten voisi muka olla mahollista, että nyt alkais olemaan jo jotain raskausoireita?
Yleensä kp on ollu minulla 31, nyt meneillään kp 26..

Osaiskos joku kertoa, miten aikasessa vaiheessa näitä raskausoireita vois alkaa jo tulemaan? Esikoiseni kohalta en muista, miten pian niitä alko tulemaan, koska en alkuun meinannu edes uskoa, että oisin raskaana, mutta jotkuu muut sitä jo vähän epäilikin ja kun menkat oli noin 2 viikkoa myöhässä, tein raskaustestin ja positiivinenhan se oli! :) toivoisin niin kovin että saataisiin jo se toinenkin pieni tähän meijän perheeseen, se olis niin ihanaa :heart: ja en millään tahtois joutua enää pettymään. Valeraskauksiakin kun on ollu useempaankii eri otteeseen ja niitä negatiivisia testejä on kyllä tullu tehtyä ihan tarpeeks :ashamed:
 
Ainiin ja lisätäkseni vielä noihin edellisiin, niin palelin aika tavalla pari päivää sitten illalla, vaikka olikin tosi lämmin ilma ja mieskin oikein ihmetteli, miten minulla voi olla muka niin kylmä, vaikka oli oikeasti tosi lämmintä.. niin ja pissa on haissu jotenkii voimakkaammalle ehkä ku normaalisti ellen kuvittele sitäkii.. ja voiko sitä edes mikskää oireeks sanoa?!
 
Huomenia kaikille! :hug: Täällä nyt kp 28/28 eikä tuntemuksia tädille ainakaan vielä...Voipi olla että kun kovasti toitottaa itselleen että älä tule täti älä tule, niin stressi myöhästyttää tulevia tätejä... :| Eilen nukkumaan käydessäni ihan oikealla alavatsassa tuntui "jännää" painetta ja nippailuja,mitähän lie... :eek:
 
No eipä tarvi varmaan enää testailla....Äsken tuli vähän "limaista" verivuotoa paperiin vessassa käydessäni.... Outoa vaan,kun yleensä kun menkat alkaa niin mahakivut on kovat ja nyt ei juuri lainkaan mitään... Typerä kysymys, mutta eihän se nyt tässä vaiheessa voi mitään kiinnittymisvuotoa olla??
 
Hei Sinirusko!!

Jos vuoto ollut tuollaista limaista ja hieman veristä voit hyvinkin plussata vielä-miulla tuollaista tuli edellisessä raskaudessa plussan aikoihin-peukutan sulle plussaa:wave:

Ps. Testaileppa 1-3pvän aikana-Onnea testaukseen=)
 
Voi harmi Sinirusko, pahoitteluni :hug: ..sama se on tälläkin suunnalla että plussaa toivotaan mutta tädin pelätään aina vaan tulevan:ashamed:..miulla lähti 5yk ja ikä jo painaa vaakakupissa aikas paljon..toivotaan silti sitä plussaa kovasti molemmille, jospa se vielä kesän aikana tulisi=):flower:
 
Huh...nyt kp 27/n.30 mulla oireina ollu huippaus/sekava olo, oon harrastanu teline voimistelua ja pää on tottunu aikas hyvi kaiken maailman pyörityksiin mut nyt ku nostaa jotain lattialta ni johan meinaa olla ketarat kohti kattoa :D sitte VÄSYTTÄÄ(yleensä oon se joka on ekana aamulla ylhänä,nyt saataa yöunet venyä 1-2 päivällä!!!),koko ajan semmonen olo ku ois vasta syöny kupunsa täytee ja silti tekee mieli mättää sipsii,karkkii,torttuu,kakkuu,limuu ja muuta mahollista.Käytii eilen ukkelin mummon luona kyläilemässä ja saman tien olin tonkimassa kaikki kaapit josko sieltä olis löytyny jotain syötävää :LOL: täytyy ootella ens perjantaihi ja jos ei puolukkapäivät ala niin suoraan apteekkiin.Semmone pikkane ois kyllä kiva =)
 
ainii lisään vielä noihi "oireisiin"
-lämpöä on 36.7-37->
-ja näistä en oo iha varma kuuluuko nää näihin oireisiin vai mistä johtuu mutta aivastelen jatkuvasti ja sitte reisiin ja polviin on tullu tosi jännää ihottumaa ja paukamia...en sitte tiiä nii :D
 
täällä yks höppänä miettii et onko kellään muulla raskausoireet alkaneet hyyvin aikaisin.mulla menossa kp 21 ja tuntuu et oireita on sellasia mitkä viittais raskauteen.hirveä nälkä ja väsy,sellainen ettei jaksais yhtään mitään.alaselkä ja vatsa hiukan kipeät,mutta eniten oireena just toi väsähtänyt olo ja hirveä syömishimo.. :ashamed: menkkojen alkamiseen pitäis olla vielä aika tovi,joten epäilen vahvasti itsekin näitä raskausoireiksi,mutta kysynpä kuitenkin... :ashamed: mies sanoo tämän tämän että kyllä taidat raskaana olla kun syön niin paljon ja väsy on..
 

Yhteistyössä