Ekat raskaus oireet??

lumikide: Noh, huonosti kävi nyt tän intoilun kanssa. Mies oli jo onnensa kukkukoilla, nii minäkin vaikka sanoinkin että ei nyt liikaa intoilla kun on vasta niin alussa. Sunnuntaina sitten alkoi kauhea verenvuoto ja vatsakrampit illalla. Keskenmeno siis, eihän se alku siellä ehtiny olla kun alle 2 viikkoa. Neuvolasta sanottiin että seuraillaan nyt viikko ja jos vielä jatkuu vuoto tai on sietämättömiä kramppeja niin ensiapuun. Että nyt ei muuta ku toivutaan tästä ja uutta yritystä peliin ja parempaa onnea.
 
Taas alkaa se tädin odotus :ashamed:
muuten menee ok, ilman turhia sekoiluja ja pystyen ajattelemaan muutakin kun tätä. mutta tämä 1 viikko kuukaudesta kun odottaa..ja odottaa..ja keksii itse oireita. ahdistavaa. tiedän melko varmana ettei tärppää nytkään. meni se kaikkein otollisin aika ohi ilman pupuiluja. höh.. olisinkohan edes jouluna raskaana...?!
 
Oon pidemmän aikaa ja lueskellu tätä ketjua,vihdoinkin sain rekisteröidyttyä tänne.. kyllä se vaan on ihanaa ku voi lueskella toisten oireita ja jännätä toisten puolesta ja myös iloita toisten plussista.. itse pohdiskelin että koska uskaltaisin tehdä uuden testin jos tarvitsee.. tänään on n.kp 32/28-34 pari testiä oon jo tuhlannut,kun jotenkin vaan on ollut sellanen olo et oon raskaana,tosin nyt skeptisyys alkaa voittamaan.. tänään tein viimeisen testin,jolla sain "roskishaamun".. eli haalea viiva tuli 15min testauksen jälkeen,aikaisempiin testeihin ei mitään ole tullut.. jotenkin vaan tuntuu että käyn seuraavan testin ostamassa ihan apteekissa,kun en luota noihin one steppeihin...muilla kokemuksia niistä? oireita on jos jonkunlaisia tässä listaa:
-tissit kipeenä jo 13.päivää(normaalista menkat alkaa tissien kipeytymsestä 10.päivänä)
-lämmöt koholla edelleen (en tiedä monetta päivää) eilen omituinen notkahdus(36,8) tänään taas 37,2
-väsyttää,nukuin viime yönä 12 tuntia :)
-alavatsalla painon tunne
-palelee
-nuha
ei nyt muuta tuu mieleen..
Pikkunelosta meille kuumeillaan,nuorimmainen jo 2,5vuotta. Pelottaa vaan toivoa liikoja,ettei sit putoo korkealta ja kovaa,mut kun nyt on vaan ollut niin sellai olo heti oviksesta asti et oon raskaana,toinen puoli kyllä huutaa että en oo..apua.. kertokaa millasia olotiloi ja mietteitä muilla loppukiertolaisilla on....? Ja koska teen uuden testin ja millä merkillä?
 
Viime kuussa keksin itse liudan oireita..jopa lämmönnousu näköjään oli jotain ihan muuta. Päätin siis etten enää missään vaiheessa luota mihinkään oireisiin..en miiinkäänlaisiin ennekuin täti on reippaasti myöhässä. Enkä rupea nostattaa odotuksia..No.. nyt keksin sitten tässäkin kierrossa oireen..alavatsan nippailu. Tätä ei taas aiemmin ole ollut. Tietyissä nopeissa liikkeissä tuntuu kun jokin revähtäisi alhaalla oikealla. Ja välillä paikallaan istuessaankin jotenkin kevyesti kourasee alhaalta oikealta. Ärsyttävää!! Taas piti tulla jotain :p kp vasta 29/28-32
 
Sepä se kun jotenki aina keksii ittellensä niitä oireita..kai sitä kuulostelee itteensä liikaa. Sellasta tässä TAAS pohdin,et voiko kiinnityskipuja tuntua useampana päivänä..?Mulla pitäs ens viikolla alkaa menkat ja oletetusta ovulaatiosta on ny 8 pvää et ajallisesti vois olla kiinnittymisvaihe.On nyt ollu muutaman päivän sellasia menkkamaisia kipuja,mitää vuotoa ei oo ollu,kipua vaan..ens viikolla sitte ollaan taas viisaampia..saa nähdä teenkö testin juhannus aattona.:)Jotenki silti on vaa semmonen olo etten oo raskaana kun ei ainakaa viä oo mitää muita oireita muutaku tota alavattan kipua..
 
miipeli ja lumikide ihanaa et on muitakin loppusuoralla menijöitä.. ei oo kyllä mullakaa eka kierto et on oireita jos jonkunlaisia,jotenkin luulis et raskauksien ja iän myötä viisastuis tän kuumeilun suhteenkin :D Oon kuumeillu tässä jo pitkälti toista vuotta,tais vauvakuume iskeä kun neiti oli 8kk. kävin apteekin oman ostamas tänään,en tiedä koska uskallan testailla vai tarviiko ensinkään.. nyt siis menossa kp33/28-34.

Mulla oli kans omituinen kipuilu vaihe tos viime perjantaina alavatsalla (kp27) makasin toista tuntia sohvalla kippurassa kun sattu alavatsaan,mut en tiiä mikä oli,niitä kiinnittymis kipuja toivoin kans.. tissit edelleen tosi kipeät,nyt 14. päivä eli huomen sit vois alkaa menkat jos ajattelis et ne on kipeytyny oviksesta,vaikkei ennen oo tällästä ollukkaa :)

Joopa,mut kiva kun on joku paikka mihin voi purkaa vauvakuumettaan ja piinaansa,vaikka mun mies pitkäpinnanen onkin niin ei sekään jaksa loputtomiin kuunnella :D
 
Mulla jatkui ovulaation jälkeen valkovuoto ja oikeastaan koko ajan vain runsaantui ja runsaantui. Haalean plussan testasin ma-aamuna (kp 28/29) ja nyt siis kuukautisten poisjäämisestä 4 pv. Ihan alussa siis ollaan ja takana km kaksi kuukautta sitten. Kyselin tuossa viikko sitten, että minkälainen kohdunnipukka on, jos on raskaana. Oma oli nimittäin noussut ylös ja oli aika kova. Itsellä se siis oli aikamoinen muutos, josta hieman jo epäilinkin olevani raskaana. Rinnat on kipeytynyt aika lailla, mutta ei nyt aivan kauheasti. Toivon vain, että oireet jatkuisivat ja vaikka "pahenisivatkin" :)b
 
Onnea Nimbe! Kiva kuulla tosta kohdunnipukasta,tosin vähän latisti mun testaamistoivoa kun mulla se ei ollut kadonnut mihinkään.. ja negatiiviseksi tulkitsin tuloksen.. kp 34/28-34... jos sit maanantaina testais uudestaan ellei menkat oo alkanu..pienoinen ongelma on se että tänään olisi isot synttärijuhlat tulossa,enkä kyl oo koskaan juhlissa kuppiin sylkenyt,eli jos nyt meen enkä juo mitää niin ihmiset alkaa kyselee heti.. mitenköhän valkovuoto käyttäytyy raskautuneilla? tosin kaikki varmaan oireilee erilailla. ääk..en jaksa tätä piinailua enään,ois se hauska jos tulis vaik iso plussamerkki mahaan heti kun on raskautunu.. toivottavasti muut saa paljon plussia :)
 
Täällä myöskin oiretarkkailua. Vaikka ei pitäs :saint:
Kohdunnapukkaa koitin ja se on melko korkeella ja melko kova ja kiinni. En tiedä millanen se oli esikoista odottaessa kun en tajunnu kokeilla. Viime kierrossa koitin yhtenä päivänä loppukierrosta ja se oli tosi alhaalla ja pehmee.
Nyt tosin menossa vasta kp28/31 ja eka yrityskierto..
 
Hei apua..nyt vasta lueskelin noita kohdunnipukka juttuja..en ole tajunnut nyt kokeillakaan. Yleensä tunnen sen kyllä matalalla ja selvästi erottuvana yms mutta nyt en (anteeksi yksityiskohtainen kuvailu) saanut kokeiltua niin syvältä :p En siis tuntenut sitä nyt lainkaan missään. Argh! Eli taas nousi toiveet hivenen korkeammalle. Tosin heti kun kävin kokeilemassa alkoi taas jomottaa oikealta alavatsasta samanlailla kun menkat olisi tulossa.

Sitten piti vielä kysyä teiltä josko on ollut samanlaisia fiiliksiä? Ma-ti kun tuntui näitä ihme kipuja alavatsalla niin harrastimme seksiä. Kauheeta..en tiiä miten kuvailla tätä kuulostamatta nyt roisilta :whistle: Miehen työnnöt sattui ihan tosissaan alavatsaan. Ei ole ikinä tuntunut tuollaiselta. Säpsähdin siinä kun koski. Onko mitäänj ideoita tai vastaavaa käynyt? Mistähän tuo kipu mahtaisi johtua?
 
Miipeli miulla nuo miehen "työnnöt" sattuivat oviksen aikaan kun pupusteltiin-ja lujaa :/ ..kohdun napukka silloin korkialla..tiedä johtuneeko sitten tuosta..yleensä silloin napukka aukinainen ja luulisi ettei sattuisi..paljon siinä ei voi sanoa nauttineensa, valitettavasti :(..mutta hyvän asia vuoksi taipuu vaikka solmuun:pjos nikseen menee!!

Ps. Kipuilu tuntui tosiaan alavatsalla(hellän oloinen) ja pupustelun jälkeen liikkuessa..tätä oirehdintaa minulla juuri silloin oviksen aikaan(1-3pvä:n aikana)
 
36/28-34 ei plussaa,eikä menkkoja tänäänkään.. olis tosi kiva tietää missä mennään.. oon aina yhdistäny ton tissien kipeytymisen ovikseen ja sen aiheuttamiin hormonaalisiin muutoksiin,mut jos nyt on tissit 17.päivää kipeät niin sekin on omituista. mun kroppa on ilmeisesti seonnu kokonaan :)

Mikäs on miipelin,lumikiteen ja muiden tilanne?
 
Tänään kp 27/25. Aamuinen testi näytti omasta mielestäni haamuviiva, täällä sanovat selkeäksi plussaksi.

Omia oireita tässä kierrossa:
- Alavatsakivut. Ihan niinkuin olisi ilmaa vatsassa, mutta pihaustakaan ei tule. :ashamed: :LOL:
- Palelen, vaikka muu perhe väittää, että on kuuma. Vaatteet eivät auta paleluun. Mies on aina ihan kauhuissaan, kun menee minun jälkeen suihkuun. Suihku kuulemma liian kuumalla.
- Rinnat ovat arat.
 
Kp 33/28-32.. eikä uskalla testata ei sitten millään. Lupasin itelleni etten enään tee turhia testejä. Pitää olla muutaman päivän myöhässä että testaan. Aina se tilanne että justiin kun on testannu, niin menkat on alkanu tunnin parin sisään. Aina.
En halua taas nähä sitä yhtä ainoota viivaa siinä pirskeleen testissä :ashamed:
Toisaalta ei malttais millään.. en tiijä. Ehkä mä nyt elän haaveissani vielä päivän pari. Ellei tosiaan ala nyt kun tästä pääsin paasaamaan :headwall:
 
Taitaa kyllä olla niin että kun töistä pääsen niin testaan..jos ei siihen mennessä siis ala. Tuun sit tänne huomenna itkee :/
Parempi kai se kummmminkin on että tänään iso pettymys kun että herättelen toiveita ja elän epätietoisuudessa loppuviikon. Näin niille lupauksille käy :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miipeli:
Kp 33/28-32.. eikä uskalla testata ei sitten millään. Lupasin itelleni etten enään tee turhia testejä. Pitää olla muutaman päivän myöhässä että testaan. Aina se tilanne että justiin kun on testannu, niin menkat on alkanu tunnin parin sisään. Aina.
En halua taas nähä sitä yhtä ainoota viivaa siinä pirskeleen testissä :ashamed:
Toisaalta ei malttais millään.. en tiijä. Ehkä mä nyt elän haaveissani vielä päivän pari. Ellei tosiaan ala nyt kun tästä pääsin paasaamaan :headwall:

No kyllä sulla malttia, kun noin pitkään jaksat odottaa testiä... Itse testailen aikaisemmin, ja aina petyn, itken ja raivoa, kun on vain 1 viiva. Ja sitten ne saamarin menkat taas alkaa, petyn, itken, huudan taas... En oikein jaksaisi tätä enää...
 
no täällä sellanen tilanne,että menkkojen pitäs alkaa tällä viikolla loppuviikosta.Nyt vaan peukut pystyyn ettei ala!:) Nyt oon koittanu olla miettimättä liikaa ku aina oon nuo oireet "kehittäny" ittelleni. Nyt ei tosin oo sen ihmeellisempiä tuntemuksia ollu muutaku silloin alavattakipuja jolloin aattelin et olis sopinu kiinnittymiseen..? Nyt aina silloin tällöin pieniä nippauksia alavattas ja sellanen täysinäinen olo iltasin. Eilen tuli vähä touhailtua ja ei oo nyt ennen ku eilen ollu sellanen olo,et jos siellä vattas onki joku:) Ja touhailun jälkeen on maha vähä ollu jännä,nytki illalla sellasta menkkamaista kipua..et en sit tiä et köllötteliskö tua vattas pikkunen vai mitä tämä on.

Perjantaina aamulla jos ei siihen mennes oo menkkoja kuulunu aattelin tehä testin.Miten senki nyt sitte taas uskaltaa tehä kun on taas semmonen olo että nega sieltä taas tulee..huoh.. :ashamed: Koko ajan on sellanen ällöttävä olo,mutta sitä mulla on nyt jo ollu jonku aikaa,kahvia ku join eilen ni tuli vatsa kipeeks..ja rinnat on vähä arat,ei kovin. Muutama päivä täs viä piinaa ja kumminki käy niin että kun oon testin ostanu niin poks alkaa menkat..Toivotaan toivotaan toivotaan =) :heart: Ja tsemppiä myös muille plussaa odottaville!!! =) Ja miipeli,toivotaan et nyt onnais!Kerro sit miten kävi.
 
Ajattelin mäkin tänne kirjotella, jos passaa. :) Oon tuossa yhdessä ketjussa jo mutta siellä on niin hiljasta, ja nyt on pakko saada kuumeilla muidenkin kanssa. Mulla nyt kp 24/29. Tää on jo 8 yrityskerta, toisesta lapsesta haaveillaan.
"oireita" ei kyl pahemmin oo ilmestyny. Mut ei kai niitä kaikille tuukkaan. (hyvä elättää toivoa ;) ) Ainut mitä on ollu tänään nyt paljon, on alamahan keskikohdan pistely. Ei liity mitenkään mun liikkumiseen vaan tuntuu ihan levossakin selviä pistoksia. Tiedä sit mitä on, onko mitää.
 

Yhteistyössä