A
ammattivalittaja
Vieras
[QUOTE="vieras";24694638]No ei teidän lapsi vaikuta nytkään elävän tavallisessa perheessä jossa vanhemmilla on tasa-arvoinen ja hyvä parisuhde. En usko että lapsen on hyvä olla perheessä jossa pariskunta ei tue toisiaan ja mies kontrolloin ja määräilee vaimoaan ja äiti huolehtii, mistä saa ruokaan rahaa kun mies ei suostu elättämään.[/QUOTE]
No kyllä mies aina lapsensa elättää ja enpä halua miksikään viikonloppuäidiksi alkaa. en halua loppuelämää yksin jossain yksiössä viettää.
No kyllä mies aina lapsensa elättää ja enpä halua miksikään viikonloppuäidiksi alkaa. en halua loppuelämää yksin jossain yksiössä viettää.