tietokonealalla monia ei fyysisesti raskaita työpaikkoja.
tutkintoja mm: suunnittelu assistentti (3d piirtämistä, kieliä, matematiikkaa), datanomi, yms.
ihan uteliaisuudesta.. mikä älykkyysosamääräsi on? en nyt yritä kuulostaa ilkeältä, mietin vain, ovatko opintosi oikeasti kaatuneet siihen, että olisit tyhmä, vai muuhun, esimerkiksi ympäristön häiriötekijöihin jotka vaikeuttavat keskittymiseen, eivätkä kerro älykkyydestä mitään.
myös ihmettelen sitä, että koulu on lyönyt pillit pussiin. itselläni on paniikkihäiriö, josta johtuen koulussa opiskelu on äärimmäisen uuvuttavaa, mutta kouluni kuitenkin tukenut opiskeluani erinomaisesti (olen saanut tehdä paljon kotoa, saan poistua tunneilta ilman sen kummempaa häslinkiä jos kohtaus iskee..)
En tiedä älykkyysosamäärääni mutta sen tiedän että luettelemasi ammatit ovat liian vaikeita. Joo koulu löi hanskat tiskiin. Eihän tässä ole pelkästään tästä nykyisestä 2v vaan olen tätäkin koulutusta nyt 3 kertaa yrittänyt ja iltalukiota yritin 3v eli kyllä mulla sisua löytyy. Niin ja tykkään käydä koulussa se ei ole ongelma.
hatunnostot sulle ap siitä, että ilmeisesti hammasta purren kuitenkin kaksi vuotta jaksoit! itsellä hammasta purren vasta vuosi takana.