Ei pysty hengittään eikä liikkuun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Mitä helvettiä tää on?? Hengittäminne sattuu ihan perkeleesti keskiselkään, kiertoliikkeitä ei pysty, mitään ei voi nostaa (millä mä saan vauvan sängystä???) välillä kipu tuntuu rintarangassa. On ollu "selkä jumissa" monta aamua mutta tämä menee jo yli.. Välillä sattuu niin etten tiiä pitäiskö soittaa ambulanssi!?

Tosiaan aiemmin ollu vähän lievempänä ja tulee aina yöllä, yleensä katoaa päivän aikana, joskus tietää jo illalla et se tulee taas tänä yönä. joskus pieni kipu jää koko päiväksi. Selkäranka ja sisuskalut tuntuu kumilta.. synnytyksestä 7kk. alkoi reilu kk sitten...

Nikamalukko selkärangassa. Mullakin ollut tuo. Mulla meni hevoskuurillisella buranaa ohitse. Sun kannattaa ehkä käydä päivystyksessä, saat siihen jotain lääkettä. Eipä siihen taida muuta hoitoa olla.

[QUOTE="joo";26384998]Nikamalukko selkärangassa. Mullakin ollut tuo. Mulla meni hevoskuurillisella buranaa ohitse. Sun kannattaa ehkä käydä päivystyksessä, saat siihen jotain lääkettä. Eipä siihen taida muuta hoitoa olla.[/QUOTE]
tuota veikkaan itekkin, mutta päivystys ja burana on todella turhaa. itekseen se aukeaa aika harvoin.
kiropraktikko tai muu niksauttaja laittaa sen paikoilleen parissa minuutissa.

kävin pari kertaa hierojalla ja tuntuu että pahensi :( sattuu ihan saatanasti enkä tiedä mitä tehdä! yksin kotona 7kk ja 2,5v kanssa. hölmö soittaa päivystykseen kun on aiemminkin ollut oiretta, tää on kyllä pahin aamu ikinä!!

kiitos "joo" , helpottavaa tietää että yöllä alkaminen kuuluu asiaan :) mulla oli yksi kivuton yö tässä välissä mut nyt ihan hirvee... pystyn hieman hengitteleen pintapuolisesti mutta sitten tulee taas kramppi :(

tyynyjä vaihdettu, sängyssä nukuttu poikittain, sohvalla nukuttu, patjat käännetty.. ei auta :( voiko imetys vaikuttaa? jos on huono asento tjtn.. mut eikait se oireilis yöllä kun lapsi nukkuu..

selkäjumi voi tehä kaikennäköistä, tosi tuttua. mulla oli kerran niin kipeenä, ettei saanut päätä edes käännettyyn. yhden päivän oli tosi kipee. hartiat myös aina jumissa.

tää on kestänyt jo yli kk ja tosiaan tyynyt ym on vaihdett, hierojalla pari kertaa.. ei auta. mut nyt kun ei pysty enää hengittään niin menee jo pelottavaksi. mietin että voikohan rintsikat vaikuttaa asiaan.. tai siis lähinnä se ettei niitä yhtäkkiä käytä!? kotona ollessa mulla on toppi, helppo kaivaa tissi esiin kun huuto kuuluu :D täytyy varmaan kokeilla tänään laittaa jokkut supertukevat ylle ;)

tuo mitä aikasemmin sanoin johtuu siitä että terveyskeskuslääkäri ei vikaa löytänyt 3 kk aikana ja kiropraktikko korjasi asian muutamassa minuutissa.
hierojasta eri ole vaivaan ole mitään apua.

En mä mitään selkäjumeista tiedä, mutta ärsyttää kaikki vaivojen liiottelu. Joo, et pysty hengittään, mutta helposti onnistuu kaksplussalle kirjottelu...
Näitä tyyppejä on niin paljon, joilla on aina vähintään keuhkokuume kun ne aivastaa, ja jokainen vihlaisu on merkki halvauksesta ja syövästä.

Niin tutun kuulosta. Mä imetin myös sen seittemän kuukautta ja oli samanlaisia kohtauksia. Nyt on helpottanu, imetyksen lopetuksesta on noin kolmisen kuukautta.

Luulen samaa kun pari muuta täällä, lihakset jumissa ja nikamassa lukko. Samanlailla mulla oirehti, tuli kovia kipukramppeja rintaan ja tuntui että on rintalasta tulessa. Hengitys myös salpautui samalla.

päätön ja supermutsi, kiitos teille :) juuri tuollaisia kovia kramppeja iskee lapaluiden alapuolelle ja sen krampin aikana en pysty hengittämään, sit kun menee ohi, on hetken hyvä ja taas alkaa uusi kramppi. ihan kun olis synnyttämässä, juuri kun helpottaa niin uus "supistus" tulee :/ ehkä on syytä lopetella imetystä, jos ne hormonit/asennot jne altistaa lukoille.

ja tämän huiman neljänrivin postauksen aikana ehti tulla jo 3 kramppia. kestää muutaman rivin kirjotus aika kauan :D

Vaan se kiropraktikko tai naprapaatti. Hieroja ei avaa selän lukkoja (paitsi joskus pinnallisimmat rintarangasta). JOten mars sinne oikealle manipulaatiohoidon antajalle!

Yhteistyössä