Pisamapeikollahan hieno ovisplussa, etköhän lykkää Terojen alotusta muutamalla päivällä, toihan nyt ainakin näyttäs siltä et LH syöksy on tullut, ja jos sieltä munasolu sit jostain piilosta vaikka irtois.
Miihailija, miksi sulle piikitetään Menopuria? Mullahan piikitettiin silloon 2009 ku inssejä tehtiin, niin myös, en silloon hokannu ees kysyä et mitäs se tekee. Ja nyt kun sain nää ekat clomit, niin kysyin et vaanko nämä riittää, niin mulle sanottiin et menopur yhdistetään, jos on limakalvoissa vaara olla liian ohuet clomien takia. Oon vähä sekasin, et mikä se käytäntö sit oikeen on, ja mitä tuo Menopur tekee kehossa.
Mulla on nyt eilen ollut taas se ylimääränen ultra, ku sunnuntaina niitä oli sen 4kpl muniksia. Nyt se yks epäsymmetrinen mistä jo kirjotinkin viimeeks on tipahtanu kyydistä pois, oli menny sellaseksi pötkyläksi. Ja 1 niistä hienoista aluista oli jättäny leikin kesken. Eli nyt mennään sit niin et kummassakin munasarjassa on 1 folli, 18mm oli eilen iltapäivällä. Tänään on tarjolla lounaalla Pregnyliä 5000yksikköö neulassa ja ja jälkkäriksi seksiä, jonka jälkeen ei saa nukahtaa ku pitää takas töihin
Et silleen... Limakalvo oli 15mm, sanottiin et ei tarvi lugeja, kun on niin nätti limis, mut voi alottaa jos tuntuu et se korvien väliä helpottaa.