Clomittaret 2015

Piisamipeikko jännää et sulla nostettiin clomiin 3 tbl, kun mulle sanottiin vuos sitten kun 2tbl ei tullut tulosta et 3 tabletissa on se riski et limakalvo ohenee liikaa jos annostusta nostetaan. Se joka päivittää listaa niin mulle saa laittaa täks päiväks dpo 0.. pääsee ainakin joku piinailemaan ja jos pääsis tonne plussalistalle.. mä oon aatellut tän niin et kolmas kerta toden sanoo..
 
Tervetuloa Miihailija! :)

Tsemppiä maaliskuun aurinko tähän kiertoon! :hug:

Pisamapeikko uskon että vituttaa! :( Oliskohan se lääkäri laittanu sinne omakantaan niitä kokoja tai tarkemmin mitä on ajatellu?

Mulla menossa vissiin kp21 jo.. Jäi sitte kuitenkin se ovis tikuttamatta, ku en muistanu ostaa niitä testejä.. Lauantaina ainaki oli hirveet limat, harvoin niitä hoksaan, että olisko se sitten sunnuntaina ollu ovis tai ehkä maanantaina?
 
Huh mulla oli maanantaina folliultra ja kaikki kuulema sujuu niikö pitää, lisää käski piikittää menopuria ja sitten kävi köpsästi.... olin jo apteekin kanssa sopinu viime viikolla että "tarviin tod.näk. ens viikolla lisää menopuria, onnistuuhan sitten jos edellisenä päivänä soitan ja ilmoitan", tähän vastasivat "juu onnistuu onnistuu, soitat vaan ennen iltapäivä neljää niin aamu päivällä tulee" ja vituiks meni.... ei sitten tullut ja kun menin hakemaan niin ilmoitti ettei oo eikä tuu seuraavaan 2-3:een päivään(!!!) Kiittelin oikein sujuvasti siinä ja hävisin takavasemmalle miettimään että lähdenkö ajamaa yli 100km yhden pistoksen tähden ja totesin että soittelen sitten klinikalle eka... no sitten hoitajan/lääkärin kanssa neuvoteltiin asiat siihen että ei piikitetä tänään että kovin ois hullua ajaa tuollainen matka ja huomenna uudelleen sinne.. mutta toivotaan suuresti että edes näillä ois hoitovaste tarpeeks suuri. Mutta sitä se on kun asuu täällä takakylillä.. :( mutta himo tikuttelut on täällä pystyssä...

Onko muilla ollu clomien kanssa limakalvo kuivuutta....? Sitten liukkareista ja muista on ollu kauhutarinaa ettei siittiöt jaksa siitä uida läpi, eli mitä arvelette ja onko mitään omia kokemuksia että saako/ kannattaako sitä liukkaria käyttää :/
 
Pisamapeikollahan hieno ovisplussa, etköhän lykkää Terojen alotusta muutamalla päivällä, toihan nyt ainakin näyttäs siltä et LH syöksy on tullut, ja jos sieltä munasolu sit jostain piilosta vaikka irtois.

Miihailija, miksi sulle piikitetään Menopuria? Mullahan piikitettiin silloon 2009 ku inssejä tehtiin, niin myös, en silloon hokannu ees kysyä et mitäs se tekee. Ja nyt kun sain nää ekat clomit, niin kysyin et vaanko nämä riittää, niin mulle sanottiin et menopur yhdistetään, jos on limakalvoissa vaara olla liian ohuet clomien takia. Oon vähä sekasin, et mikä se käytäntö sit oikeen on, ja mitä tuo Menopur tekee kehossa. :)

Mulla on nyt eilen ollut taas se ylimääränen ultra, ku sunnuntaina niitä oli sen 4kpl muniksia. Nyt se yks epäsymmetrinen mistä jo kirjotinkin viimeeks on tipahtanu kyydistä pois, oli menny sellaseksi pötkyläksi. Ja 1 niistä hienoista aluista oli jättäny leikin kesken. Eli nyt mennään sit niin et kummassakin munasarjassa on 1 folli, 18mm oli eilen iltapäivällä. Tänään on tarjolla lounaalla Pregnyliä 5000yksikköö neulassa ja ja jälkkäriksi seksiä, jonka jälkeen ei saa nukahtaa ku pitää takas töihin :) Et silleen... Limakalvo oli 15mm, sanottiin et ei tarvi lugeja, kun on niin nätti limis, mut voi alottaa jos tuntuu et se korvien väliä helpottaa.
 
Tälläisen kuvan sain siitä lääkärin puheesta että kasvatellaan tuolla menopurilla nuita munarakkuloita/soluja, sen takia sitten aika varovaisesti ja tiheillä käynneillä sitten kontrolloidaan ettei pääse käymään niin että ihan villiintys tuo tuotanto tuolla munasarjoissa. Ja limiskin on ohuen sorttista. En tiiä mitä tulee, eilen alko oikealle puolelle alavatsalle yhdyntöjen yhteydessä koskemaan aika reippaasti ja sen jälkeen paineen tunnetta ollu samassa kohtaan. No mutta tänään, heti kohta on ultra niin saas nähä mitä siellä on revenny :D
 
Oon jotenkin ihan et häh.. kiva ku pitäisi pystyy luottaa gynen arvioon ja oma kroppa ihan toista mieltä.

Ja digi ollu negaa ennen tätä.. illalla vielä ja huomenna testi ja sit vaan katellaan.

Tänää ois dpo -1 sit kai..
 
Ex-clomittarena sen verran vaan, että jos letroista puhutaan määränä, et otetaanko 2 vai 3 tabua, niin se on se ja sama montako ottaa, ei kuulemma lekurin mukaan sen enempää tuo folleja. No, itse koitin viime kierron 3 tabua, ja ei tosiaan ollut ku yks folli, ja joissakin 2 tabun kierroissa on ollut kolmekin. Et itsekin nyt aattelen, että se 2 riittävä. (Toki letrot on sen verran halpoja, et niitä nyt tohtii kolmekin ottaa). Mutta tää nyt vaan empiirisen kokeiluni vuoksi tänne heitetty, josko joku muukin joskus hakee asiasta tietoa vaikka tältä palstalta. Tsemiä teille ja toivottavasti plussa-aalto olis matkalla :)
 
Moikka kaikille :)

Oisko täällä vilkkaampaa keskustelua kun muilla palstoilla ja vieläkö mahtuu mukaan :)

Itselläni menossa nyt eka letrozol kierto, clomeilla ei ole koskaan saatu mitään aikaiseksi. Kp12 kävin folli ultrassa ja siellä näkyi 14mm folli ja limis oli 11mm. Käskettiin tikutella ovista ja tein työtä käskettyä ja olin jo menettää toivoni kunnes kp20 vihdoin eli eilen aamulla se plussa viimein tuli. Ja mietin että oisko oviskin tapahtunut eilen illalla, ainakin ihan järkyt kivut alkoi juuri kun piti alkaa petipuuhiin. Myös huomasin eilen että tissit tai oikeestaan nännit on todella kipeät. Eli jotain ilmeisesti tapahtuu, aikaisemmin ei ole saatu näin ovista aikaiseksi.

Lapsukaisia on kolme jotka on saatu ivf/icsi hoidolla. Jotenka olen hyvin innoissani tästä mahdollisesta oviksesta :D
 
En tiedä uskallanko vielä sanoa tätä ääneen, mut voin ehkä (tällä hetkellä ainakin) jättäytyä tästä ryhmästä ;)

Halit ja tsempit tänne kaikille, pidän peukkuja ja toivon paljon paljon plussia teille <3
 
Tervetuloa Kirpsakka, ja Onnea Enkelille mikäli oikeen ymmärsin :)

Täälä taas töissä koneen ääressä, ja aivan liikaa vaeltelen keskustelupalstoilla lukien clomeista yms... Mut oon kuitenkin huomannut että ihan niin resseissä en oo ku oon joskus ollu, ehkä mä luotan et jos tää clomittelu ei tuota tulosta, niin me tyydytään sit tähän... Eli surutyötä edessä?? Hope not!!!!
 
Tervetuloa uudet ja onnea enkelille. Minulle hyvät uutiset antoivat toivoa, mitä enemmän plussia sitä helpommin alan uskomaan että meillekin plussa suotaisiin.
Täällä tänään kp10 ja letrot syöty 5-9 päivä (3kpl/päivä). Maanantaina ultra ja siitä lähdetään uuteen yritykseen taas.
 
Moikka

Hienoa löytää tälläinen ketju! :) Meillä on se tilanne, että lasta on yritetty enemmän ja vähemmän yli vuosi ja nyt kun koitin ovulaatiota tikuttaa, niin tikkuihin en saanutkaan selkeää ovisplussaa. Jotenka lääkärin pakeille ja sieltä annettiin ohjeeksi Pregnyl ja Clomifeneja kierron 3.,5. ja 7. päivä 1tbl. Alkuviikosta kävin follikkeli ultrassa, jossa näkyi jo hieno 19,5mm johtofolli. Eilen oli siis pregnylin pisto ja tänään pitäis heilutella lakanoita :)

Olen siis myös 32-vuotias ja ensimmäistä lasta yritetään. Kuulemma näin koitetaan pari kiertoa ja sit siirrytään järeämpiin toimiin, jos ei pelitä. Miehellä siittiötkään ei ollu ihan priimaa, mut pitäis niiden kuitenki toimia. Vaan nyt loppuu akku, niin pitää tästä joutua pois..
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Mun pitäisi lopettaa tää oireiden hakeminen ja palstojen selailu.. ensin oon oireista ihan varma että tärppää ja kohta taas toista mieltä vaikka oireita ei voi vielä edes olla :D todellakin piinaa tämä dpo aika..
 
Nojoo, siis keskiviikkona olin siellä ultrassa ja eihän siellä ollu kuin parit 13mm follit, tänään piikitin viimiset menopurit ja jos huomenna ei ovistestistä tule hullua hurskaammaksi niin sit pregnyliä piikitän ja sit sitä ajoitettua yhdyntää.... syystä tai toisesta viimeiset 2 päivää oon ollut tooodella kiukkuinen. Jo ehdin tuossa tuumailla että tuleekohan näistä hoidoista edes mitään tulosta, ettei edes viitsi kovin korkealle toiveita nostaa ettei sitten taas kiukuta ja harmita kun tulee kp1. :( mutta näillä fiiliksillä taas....

Vielä kymysys, miten pitkään pregnyl näkyy raskaustestissä? Ja siis näkyykö edes? Jännättää vähän koska mulla kierron pituus 22päivää (tiedän, todella lyhyt) ja huomenna kp 18 ja pistän pregnyliä niin jääköhän vähän myöhälle? :O :O hämmentävää, masentavaa ja kaikkea..
 
Ihmettelen miks lääkäri ei ehdottanut mulle tota progekoetta, ois ollut kiva tietää tapahtuiko ovis oikeasti. Tosin oireiden perusteella nyt tapahtui.

Ajattelin kanssa ensiviikon lopulla testata jos menkat ei ala ennen, ärsyttävää juilintaa on koko ajan.

Sillon kun mulle tehtiin ivf niin en tiennyt että pregnyl voi näkyä testissä ja aloin testaamisen pp8 ja silloin tuli jo haamu :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä