Clomittaret 2013

NiQ
Täällä ilmoittautuu puaastari! :D arvasin että jotain sähläystä siinä tuli kun kioeän lapsen kanssa yritti päivittää. Hyvä Ansku kun huomasit! :D

Neppu, ei mulla ole vielä reseptiäkään kun vasta kesällä oli tarkoitus vaihtaa :) Olin vaan tapani mukaan jo hätäinen ja aloin asiaa kyselemään :D
 
NiQ Joo, ei se nyt nii vaarallista oo! :D Tekevälle sattuu! :D

Tänään olis sit piikki nro. 2! Eilinen meni hyvin enkä ees huomannu koko piikkiä ku se nahkaan uppos, on se niin pieni ja ohut! Lähinnä eniten jännitti se, et mite isäntä onnistuu siinä (kun tosiaan tää kipsi hieman hankaloittaa itsensä pistämistä!) Vai noinkoha mie oon ees maininnu koko kipsistä, no siis toissa viikonloppuna päätin sit aikani kuluks liukastua, mut onneks tän saa tämän kuun lopussa jo pois! =) Mutta asiaan...eli hyvin meni ja tänään uutta putkeen! Tulis jo maanantai ni pääsis kattoo onks tää Puregon purru nyt! :D

Ja asiaan liittymätön kysymys: Onks täällä PartyLite -konsultteja? :D
 
Onko halppisliuskatesteissä viivanpaikkoja? Esim Alice (herkkyys 10)? Vaihteleeko viivanpaikan tummuus riippuen päivästä? tänään vahvempi viivanpaikka aamupissasta kuin eilen päiväpissasta. ja minä, joka päätin etten testaile.. mutta kyllähän te tiätte..

menkkajomot on valtavat joten taitaa olla itsensä huijaamista... taas kerran.
 
Viimeksi muokattu:
Mää en meinaa malttaa olla töissä; aamun ovistestin viiva oli ehkä hieman tummentunut ja haluisin päästä kotiin testaan kuvittelinko vain vai olisko ovis kuitenkin tulossa.. Olis niiiin siistiä saada luomuovis!! :) toivottavasti en herättele toivoa turhaan.. :-/
 
Paljon voimia Ambron perheeseen. Rajan toisella puolen tapaatte taas kerran...

).( Mun labroista ei löytynyt mitään vikaa, kaikki arvot ja hormoonit kohdallaan! :) Lähete laitettu keskussairaalaan tutkimuksiin. Mies vielä simppatesteihin lähiviikkoina niin kyllä tämä tästä lähtee rullailemaan. Onko kuitenkin aika sairasta toivoa, että jotakin löytyisi, jokin selittävä tekijä, miksi saa pettyä joka kuukausi? Ikään kuin olisi helpompi, jos tietäisi mitä vastaan taistella? Mitä ajattelette rakkaat kohtalontoverit? No niin, tätiä odotellessa.

Olin kans aika yllättynyt siitä Wiskarin musiikkivideon kantaa-ottavuudesta, mutta tuo nyt on tätä aikaa.
 
Heippa, ei ole vielä vuoto alkunut. En tiedä mikä tätä mun kroppaa vaivaa yleensä niin kellontarkka tuon 28 suhteen. No täytyy odottaa. Meillä oli tänään se suunnitteluaika miten jatketaan. Kerron lekurille meidän ahdingosta ja miten pelkään etten enään koskaan tule raskaaksi. Hän sanoi, ettei ihan vielä oli koeputkihedelmöityksen kannalla vaan päädytty yhdissä tyymin, että kokeillaan Puregonia sekä lisäksi pientä kortisoni annosta lisänä. Ja sitten vielä inssi tähän kiertoon. Sitten jos nyt ei tule plussaa niin hän kirjoittaa lähetteen kunnalliselle jossa syksyllä jatkamme hoitoja. Kesän päätimme pitää lomaa hoidoista. Eli saas nähdä miten tässä käy.
 
Oikein ihanaa torstaita Clomittaret ja kiitos tuesta! :)

Tänään mies kävi veivaamassa rojut kuppiin ruokkiksella ja mä menin sitten inssiin siitä parin tunnin päästä. Lääkäri sanoi, että ei ole koskaan ennen uransa aikana nähnyt laadultaan yhtä loistavaa pestyä näytettä. A+B oli huikeat 92 %!!! :) Joten todellista laatutavaraa sain sisuksiini. Lääkäri katsoi tilanteen ensin ultralla. Hän sai limiksen paksuudeksi reilun 7 mm, kun edellisellä kerralla toinen lääkäri oli sen mitannut reiluksi 10 mm. No samapa tuo, näköjään hieman käsialasta riippuu nämä mittaustulokset, mutta ihan hyvä tuokin oli. Limis oli myös kolmikerroksinen, kuten kuuluukin. Folli oli ehtinyt jo puhjeta. Itse sen arvasinkin, koska puoliltapäivin tuli oikein kunnon oviskivut, joten luulen että munasolu oli lähtenyt matkaan paria tuntia ennen inssiä. Ajoitus meni siis oikein hyvin. :) Katetrin laitto sujui vaivattomasti, eikä tullut yhtään takaisinvirtausta. Toimenpide oli parissa minuutissa ohi, mutta lääkäri käski makoileen vielä muutaman minuutin paikallaan. Loppukiertoon sain vielä luget, 2 kapselia aamuin illoin suoraan alakertaan alkaen lauantaista.

Mulle voi siis päivittää tälle päivälle dpo 0 ja lisätä Lugesteronin tuohon jo aika mittavaan lääkelitanniaan. :)

Fiilis on nyt mitä loistavin ja odotukset on korkealla! :)

Jos tärppiä ei tästä tule, niin suurinpiirtein samalla setillä jatketaan. Menopurin tilalle vaan vaihdetaan Puregon, koska sitä on helpompi annostella pieniä määriä ja mulla LH on aina ollut hieman koholla PCO:n takia, joten Menopurin LH-lisään ei ole tarvetta.

luna, J:lle oli varattu aika, mutta T olikin tänään paikalla ja halusi ottaa mut ehdottomasti vastaan. Hyvillä mielellä olisin kyllä J:lle mennyt, mutta on T kyllä ihan omaa luokkaansa! :) T naureskeli ja vitsaili, niin toimenpide meni kuin huomaamatta ohi. :)

skorppari, vau, loistavaa! Pidän peukkuja! Kumpa! :)

Anne Elliot, mä oon ainakin tyytyväinen, että meillä on selkeä syy lapsettomuuteen (mun PCO), koska silloin tiedetään tarkalleen mitä asiaa hoidetaan ja yleensä hoitotulokset on myös parempia. Tsemppiä tutkimuksiin! :)

Hipsunpöpsy, oliko viivassa väriä? Jos oli, niin lupaavalta kuulostaa. Pidän peukkuja. :) Mä oon joskus saanut niitä värittömiä viivanpaikkoja. Ne eivät tarkoita yhtään mitään. Ovat vaan testien ominaisuus.

Ansku, loistavaa, että piikitys sujuu mieheltä hyvin. :)

NiQ, no sitä vähän epälilinkin, että tuo Pregnyl näkyy ovistestissäkin, mutta oli ihan pakko vielä tikuttaa. :D

Neppu, isosti tsemppiä ultraan! Toivottavasti punktion ajankohta selviäisi ja siellä olisi kasvamassa upea saalis. :)
 
Hienoa hydrangea, että kaikki meni nappiin ja näytti ekstrahyvältä, peukut pystyssä että teillä nyt tärppää!! :)

Voi blaah, taisin innostua turhaan, ihan selkee nega ovistestissä. Kuin kiusallaan kuitenkin tänään ollut aika paljon tuntemuksia ja nippailua tuolla muniksissa, eipä auta kuin jatkaa testailua ja toivoo että olis tulossa.. :-/
 
Hydrangea Upee juttu, että inssi meni hyvin ja teillä oli kyllä hyvät simppa tulokset mä en muista tarkkaan mitä meillä noi oli mut muistaakseni pesun jälkeen A oli 12 ja B 66 ja sitäkin tulosta sanottiin oikeen hyväksi. Nyt pidetään peukkuja, et pääset testaamaan kahta viivaa! Hyvältä kuulostaa!

Ansku83 Oliko sulla kanssa tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä tuo Puregon? Mitä se kynä korvauksen jälkeen makso? Mun piti tänään jo uteliaisuudesta hakea se apteekista, mutta se oli tilaustuote, eikä snonut mitä maksaa. Mulla on se 300 IU kynä ja 50 IU per päivä pistetään. Tajusin just et mähän tarvin varmaan 2 kynää kun aloitan jo kp3 ja kp8 tai 9 ultrataan ja sit mahd. muutama lisä pistospäivä. Pidetään peukkuja maanatain ultralle. =)

Hipsunpöpsy, pidetään peukkuja et viivanpaikkaan ilmestyy selvä viiva muutaman päivän sisään.:heart: Mulla ei oo kokemusta viivan paikoista, viime ajat on olleet niin selkeetä negaa ettei oo edes viivan paikkaa tullut.

Anna Eliot Mulla on täysin sama fiilis, et kun mitään vikaa ei löydy niin miksi silti raskaus ei ala? Toisaalta on hienoa ettei ole vikaa, mut sit joskus mietin et jos olis joku vika niin sitä pystyttäs auttamaan nyt vaan kokeillaan kaikkea ja lopputulos ei oo kovin häävi. Tsemppiä kovasti sinne! :heart:

Skorppari82 Pidetään peukkuja, että se ovis sieltä vielä tulee!

Yritin apteekista hakea sitä kynää jo valmiiksi, mutta huomenna vasta saan. Jännittää mitä nämä pistohoidot etenevät. Toisaalta kauhistuttaa jos tuleekin kauhea määrä munasoluja, sitten joudutaan ainakin siirtymään ivf, tosin toivoisin et ehkä ihan inseminaatiolla tässä nyt vielä mentäis niin ei tarvis saikkuakaan töistä. Ainoo nyt olis et ne menkat alkais niin pääsis eteenpäin, no eiköhän viimeistään viikonlopun aikana. kortisoni ei ollut kyllä kallis vähän yli 4 € 100 tbl, jos nyt tulisin raskaaksi sitä kuulemma syötäisiin varhaisraskauden ultraan asti.
 
YAW
Heippa naiset =)

Vähän varoen änkeän tänne jos sopii?
Kerron vähän taustaa ja kaipaisin kipeesti nyt apujakin samalla, uskon että tää on hyvä paikka kysyä noviisina tyhmiäkin :)

Eli, olen onnistunut saamaan jo lapsiakin eksmiehen kanssa ja nyt on uusi onni ja elämä ja iltatähteä ollaan toivottu. Saako tämmönen sekudäärinen tulla kyseleen niitä hölmöjä? =)
Eli, mulla on epäsäännöllisen lyhyt kierto. Heittoja on 22-26 päiviin, joskus jopa 27, kerran vuodessa 29. Sitten näitä mega lyhyitä kiertoja alle 20pv ja pohjanoteeraus tältä kierrolta 14 pv :(
Oon ollut yksityisen gynen pakeilla ja juuri hää sanoi puhelimessa ku labrat toimitin, että clomit ja luget ois nyt sitten mun juttu.
Ongelma on että posti nyt ei vielä toimittanut reseptejä, toivottavasti huomenna.
Käsittääkseni clomit pitäs aloittaa kp3? Jos tapahtuu katastrofi ja reseptit tulee vasta maanantaina, voiko clomit aloittaa vielä silloin? Onko siitä haittaa jos ne aloittaa vähä myöhemmin? vai yritänkö korjata kiertoa vain lugejen avulla? Vähän on hätä ja hoppu kun tänään on kp1... että ehtiikö resepti vai ei...

- haluaisin niin kovasti päästä nyt niskan päälle tän kiertoni kanssa :(
Vai onko tässä viisainta nyt jättää soittopyyntöä vain lääkärille ja kysyä mitä tehdään?
Mitä mieltä te olette?
Tänään alkoi yk16 ja tää on tämmöistä soutamista kiertojen kanssa. Viimekierrossa ovuloin kyllä, s-prog oli 21 (kp 10 follit oli tosi pieniä vielä, ovis kp17 ja kierroksi jäi 26) .

Tässä kierrossa tuntui, että ovis oli alkamassa, tikkuhinkin jo vähän väri vahveni, muttei lähellekkää plussaa... ja nyt on kyllä ihan pudasta tyhjää täynnä.

Oisko antaa viisaammilla vinkkejä? tai onko omakohtaisia kokemuksia?
Oisin kauhean kiitollinen :heart:

YAW :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Niian, loistavat tulokset teilläkin! :) Meillä A oli 50 % ja B 42 %. :)

skorppari, voi harmi! :( Mutta onhan tässä vielä aikaa viivojen vahvistua. :)

YAW, mukaan vaan! :) Jotkuthan syö Clomit vasta kp 5 alkaen, joten voisitko tehdä kanssa näin? Ehkä kannattaisi varmistaa se vielä lääkäriltä. Mulla ei ole koskaan ollut Clomeja, joten parempia neuvoja en valitettavasti osaa antaa. Luget otan nyt ekaa kertaa mukaan tähän kiertoon. Mulla on ollut ongelmaa hieman lyhkäsen lutiksen kanssa (9-11 päivää) ja sitä edeltävien tiputtelujen kanssa.
 
Mäkin voisin liittyä piinailijoihin dpo 0. Tänään on ollut oviskipuja, että ainakin toinen munasolu irtosi. Vähän mietityttää, ettei suuremmasta tule munasarjaan kystaa, kun kuitenkin maanantaina se oli JO 22mm ja vasta eilen ovisplussa.. Hydran kanssa jännät päivät edessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Nyt en saa kommentoitua kenellekään mitään järkevää... Aamulla tottakai ensimmäiseksi piti kattoa se riivatun Wiskarin video... Hetken päästä se soi radiossa... Ja nyt luin Ambron tarinaa... Aamusta asti kyyneleet silmissä, jotka nyt sitten valuvat pitkin poskia :'(

Suuren suuri osanotto Ambro ja hirmuisesti voimia sinulle ja perheellesi :hug:
 
Anne Elliot ja Niian samanlaisia ajautuksia myös täällä. Turhauttavaa kun mitään vikaa ei löydy nii hankalahan sitä on "korjata" tai edes yrittää. Käy myös välillä mielessä että vika on jossain soluissa, kromosomeissa yms. et sitä ei vain löydetä :ashamed:

Hydra Aivan huippu hyvät pesutulokset :) Täällä pidetään peukut kohti taivasta et nyt tärppäis :heart: Pregnyl näkyy sit n. 10pv myös raskaustestissä, varmaan tiesitkin :p

Tsemppiä piinailijoille :)

Ambro Täältä myös osanotto, ei voi edes kuvitella minkälaista surua kannatte :'( Paljon voimia :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pääsisinköhän nyt tänne listoille mukaan :) menossa siis kp2/27, yk14. Huomenna saiain nappasta ensimmäisen clomin IKINÄ!! Jännittää saanko kuumia aaltoja ;) onko sillä väliä otanko pillerin aamulla vai illalla, siis oireiden puolesta? :)
 
YAW
Hydrangea :heart: Kiitos vastauksesta =) Ja huisisti onnee matkaan =)

Eli jos mä nyt ihan listallekin änkeen sitten kun kerran alotin :D
YAW.................2/22-26............yk16..............1.c .....5.lapsi(1.yht),35v
- en oikein tiedä mitä tuohon hoitokertaan pitäs laittaa, noinko? :D
Käyntiin lähtee eka clomikierto ja luget perään.

huh huh, eli ihana posti toi mun reseptit ja ohjeena oli aloittaa kp3 nuo clomit. Tänään kp2, joten ankara clomien metsästys lähtee käyntiin kun päästään liikenteeseen tänään. Melkein hikee pukkas että tuleeko tästä pakollinen ylimääräinen odotuskuukausi.

En oikein tajua mitä mun kroppani yrittää? Ovistikkuihin eilen ihan puhdasta valkosta ja vielä aamullakin, tossa vähä myöhemmin alkoikin yllättäin taas pukkaan hentoo viivaa tikkuun, eli voiko mun kroppa yrittää jo taas uudelleen saada ovulaation käyntiin? Mene ja tiedä :D Lääkäri on tosiaan vasta maanantaina paikalla, että ei oikein kysästäkään että mistä kummasta on kyse... pyh.

Lyhyen kierron lisäksi ropleema on että ovis on pikkasen yleensä venähtänyt, joskus muinoin ovuloin hienosti kp 8-10 jo ja nykyään ovistelen kp 14-17, siltikään luteaaliksi ei jää kuin 9 päivää maksimissaan ja jos ovis tulee aikasin, niin kierrostakin tulee tosi lyhyt.

Sitten miun miehellä on synnynnäinen sairaus, josta me ei olla varmoja että vaikuttaako hedelmällisyyteen. Tästä kyselin gyneltäni, sanoi kyllä ettei pitäisi olla merkitystä, mutta suositteli simppatestiä. Mies onkin tiistaina menossa testiin, joten tälle kuulle riittää vielä jänniteltävää. Loppukuusta ollaankin jo taas viisaampia että tarvitaanko lisäapuja vielä vai voidaanko jatkaa yritystä näin? =) Saas nähdä vieläkö kroppa jaksaisi ymmärtää käynnistyä vai onko raaka fakta se, että vaihdevuodet lähestyy ja mun kone on vaan kerrassaan alkanut rapsitumaan jo...

Ja: tuntuu edelleen vähä hassulta olla täällä kun niin moni yrittää ensimmäisiään vaikeuksien kautta :ashamed: mutta toisaalta otan tän ihan hyvänä opetuksena itselleni. Muuttaa kyllä melkolailla suhtautumista lapsettomuuteen kaikkien onnistumisien jälkeen...
 
Viimeksi muokattu:
Niian 102,88€ tais olla kelakorvauksen jälkee tarkalleen! =) Miulla kans siis tuo 300IU ja 50IU menee/pv! Nii ja kyllä, eka kertaa on Puregon käytössä! =) Noitahan pystyy kattoo Yliopiston Apteekin sivulta, ja ku painaa siitä %-napista ni näyttää sen hinnan kelakorvauksen jälkee! =) Tuostahan riittää siis 6 pvn pistoihin tolla annoksella ja jostai luin et siin olis ylimäärästä jopa 100IU/ampulli...saas nähä onko! :D Tuliks siul Pregnyl irrotuksee? Se on sit 4,99€ korvauksen jälkee! :D Halapaa ko saippua! :D Jotenki on kyl semmone tunne et lekuri ilmottaa maanantaina että kipaseppas ostaa lisää Puregonia ja tuu parin päivän jälkee uuestaa! :D Kiitos ja samoin, pidellää sormet ja varpaat pystyssä myös sitte siun ultralle! :D ....jaaha, kun tarkemmi lukee ni ootki ilmeisesti jo hakenu Puregonin! :D Anteeksi siis myöhäinen vastaus! ^^'
 




Lauantai 13.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........65/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....49/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Slartibart........41/29...........yk6/ya3/12...tk(5.c)..............pco,1.lapsi,25v
syksytyttö....40/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
dots..........37/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
Heipa…...........29/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..29/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Miyaka.........29/26-27..........ya06.............1.c+m.........pcos,1.lapsi,34v
Anne Elliot......28/26-32........yk14........................................1.lapsi
Hipsunpöpsy....28/32.............yk17............2,c.................2.lapsi
Kazu87..........22/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
TTT...............22/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............20/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..18/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............16/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Karamelli81.....16/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
inessa_........16/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....15/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 14/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........9/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.........selitm,1.lapsi
Seemi............9/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..8/26-28..yv2,5...1.pu+pr+m+ins..(pco:3/13 hävinnyt)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......7/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................5/30............yk13..........5.c+m+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..5/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........3/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......3/27........yk14....................1.c..........
YAW.................3/22-26............yk16..............1.c .....5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....2/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v



Piinailijat
Niian dpo 16
Hipsunpöpsy dpo 14
Hydrangea dpo 2
*Stiina dpo 2




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)


 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti lista on ees jotenki oikein! :D Tarkastakaa ja huomatkaa että ovat päivättyjä HUOMISELLE eli 13.4.! :D KIIITOOOS!! :heart:

JA haittaako jos tuo tauolla/taustalla/kadonnut osio olis tuollee pienemmällä fontilla???? =)
 
Viimeksi muokattu:




Lauantai 13.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........65/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....49/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Slartibart........41/29...........yk6/ya3/12...tk(5.c)..............pco,1.lapsi,25v
syksytyttö....40/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
dots..........37/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
Niian.............31/27-28......yk9,ya4/2011....2.c...selitm.,1.lapsi,26v
Heipa…...........29/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea29/31-44.yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+lugpco,1.lapsi,26v
Miyaka.........29/26-27..........ya06.............1.c+m.........pcos,1.lapsi,34v
Anne Elliot......27/26-32........yk14........................................1.lapsi
Hipsunpöpsy....28/32.............yk17............2,c.................2.lapsi
Kazu87..........22/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
TTT...............22/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............20/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..18/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............16/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Karamelli81.....16/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
inessa_........16/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....15/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 14/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........9/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.........selitm,1.lapsi
Seemi............9/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..8/26-28..yv2,5..1.pu+pr+m+ins..(pco:3/13 hävinnyt)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......7/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................5/30............yk13..........5.c+m+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..5/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........3/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
YAW..............3/22-26............yk16........1.c .....5.lapsi(1.yht),35v
Tarana...........2/27................yk14.......1.c.........



lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko, lug=lugesteronit, mp=menopur, ins=inseminaatio

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v

Piinailijat
Niian dpo 16
Hipsunpöpsy dpo 14
Hydrangea dpo 1
Stiina dpo1



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)


 
Viimeksi muokattu:
Huh. Mä oon kyl niin hidas päivittäjä. Toivottavast kaik on oikein. Ny perjantai iltaa jatkamaan.

Hyd: Ihan parasta! Mahtavia uutisia! <3 Nyt toivotaan, että saat pian plussan testiin! Täällä varpaatkin pystyssä...

Tarana: En ole kuullut, että olisi väliä koska pillerin ottaa. Mä otin aina aamuisin ja yöt kärsin kyllä kuumista aalloista.

(.) Eka ivf:n folliultra takana. Saldona random määrä rakkuloita. Olin niin jännittynyt, että kaikki tieto meni ihan ohi. :ashamed: Mutta se jäi mieleen, että limis oli 5mm eli hyvällä mallilla jo. Sitähän mie eniten jännitinkin... :)
Näillä näkymin punktio keskiviikkona. APUA.
 
Ansku Juu täällä on kanssa haettu Puregon ja ei se loppujen lopuksi ollut kovin kallis, vaikka onhan se sitten on useissa kierroissa joutuu käyttämään, mut ei mennä asioiden edelle. :) Onneks muut lääkkeet on edullisempia. =)Juu mulle oli kans kirjoitettu se irrotuspiikki, vaikka eipä lekuri siitä mulle maininnut kun tätä suunniteltiin. :) Mut hyvä vaan oon lukenut, et useille juurikin sen lisääminen lääkearsenaliniin ja plussa on tullut. Mä uskon, että sulla on siellä kyllä hyvä tulos ultrassa. Kiva kun mennään samoilla ja molemmat tällä arsenaliinillä eka kertaa (ja viimeistä:) Joohan? Ja ai niin olin kanssa yllättnyt kun hoitaja joka ohjas lääkkeen laiton kerto että siellä voi olla niinkin paljon ylimääräistä. Mulla alkaakin sitten sunnuntaina pistokset ja ens pe ultraus.

Täällä alkoi viime yönä vuoto, eli saisi päivittää huomisella:
2/27-30......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v

Hanzku91 halaus :heart: toivotaan, että vaikka mitään syytä ei ole täähän kurjaa tilanteeseen päättyy tämä onnellisesti pienien nyyttien tuhinaan. Itsellä kanssa mielikuvitus ja pelko pistää ajatuksen laukkaamaan ja pelkää ties mitä, toivottavasti turhaan.

Mulla on ollut tosi hyvä fiilis nyt lekuri käynnin jälkeen. Musta tuntuu ettei meillä oo yleensä iha täysin kemiat kohdanneet tai oon ollut aika jännittnyt aina enkä oo saanut sanaa suustani. Tällä kertaa kerroin rehellisesti miltä tuntuu ja jotenkin keskustelu oli avoivempaa. Mua lohdutti ihan hirveesti kun hän sanoi että pitää meidän raskaaksi tulemista hyvin suurena todennäköisyytenä kun raskauksiakin alkanut eikä missään nimessä ajattele että me ilman lasta jäisimme. Puhuimme myös tressistäni ja siitä ettei tressillä silti lapsettomuutta selitetä, se voi kuulemma vähän pitkittää mutta kukaan ei sen takia ole lasta ilman jäänyt. Ehkä mä just kaipasinkin noita kannustus sanoja joita hän ei kyllä ole liion jakanut meille. Josko mun alitajuntakin tajuisi että en voita sillä pelolla mitään.

Onko teistä kukaan muuten kokeillut mitään vyöhyketerapiaa yms? Mä varasin ensi viikkoon ajan ja ajattelin kokeilla josko vaikka hieman rentoutuisin. :)
 

Yhteistyössä