Clomittaret 2013

Pikanen omanapanen päivitys ekan seurantaultran jälkeen:

Syön nyt siis ekaa kiertoa clomeja 1 tabl/vrk ja tänään oli kp 13 seurantaultra. Vaste oli aika huono, niin ku epäilinkii. Esikoinen tärppäs vasta 2 tabl/vrk annostuksella. Johtofolli oli vaan 12mm (seuraava 10mm) ja kohdun limakalvo vajaa 3mm.. :( Lääkäri määräs tekemää ovistestejä sunnuntaista alkaen ja jos ovista ei tuu ennen ens viikon torstaita, mul on uus ultra sit torstaina ja annostusta tuplataan. Menkat toki siihen välii Teroilla.. Tää kierto meni siis ainakii ketuiks, mut jospas seuraavaa kiertoo saatais ees ovulaatio aikaseks, et pääsis piinailemaa.

Tsemppiä piinailijoille ja valtavasti voimia Ambrolle! :hug: Epäreilua...
 
Niian Jännä nähä sit inssiajankohta kui liki osuu, mennääkö samalla erolla ku ultrat vai osuuko lähemmäs! :D On kyl kiva päästä piinailee jonku kans samaa aikaa, ku voi jännittää välillä sitä toisen r-testitulosta eikä vaa kokoaja omaasa! :D Vaihtelu virkistää! xD Ja arvaa vaa olinko eilen pikkase paniikissa ku tuli n. 6 h sen pistoksen jälkee tosi pahaolo, mut onneks hävis nopeesti! Hyperin oire: pahoinvointi....APUVA! :D Oonki tänää sit ihan varmuudeks litkiny vettä sillee riittävästi! :D Vaik oon juonu kyl muuteki! Nii ja onneks ei noita hyperin muita oireita oo ilmaantunu ja muutenki siltikin tuntuu mahottomalta et näi pienellä annoksella vois mitää hyperiä tullakkaa! :D
Ja todellaki, tää on mein eka ja vika kierto tällä arsenaalilla....ei me sellasee lähetä et uusia pitäis! ;) TSEMIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! d :heart: b
 
Anskun päivityksessä mun dpo:t on oikein (siis dpo 2 tänään), mutta Nepun päivityksessä on yksi päivä liian vähän. Mutta ei se mitään, ei mitään stressiä siitä! :) Pääasia, että näkee itsensä vaan pitkästä aikaa piinailijoissa. :)

hanzku, täytyykin pitää mielessä toi 10 päivää, että en hätähousuile ennen sitä testien kanssa. :)

Neppu, oi ihanaa! Säkin pääset sitten mahdollisesti jo hyvin pian piinaileen. Pidän peukkuja, että kaikki menee mallikkaasti. Tsemppiä! :)

Niian, mä en oo kokeillut vielä vyöhyketerapiaa, mutta se kyllä kiinnostaisi, koska olen kuullut siitä positiivisia kokemuksia. Välttämättä se ei kaikkia raskaaksi saa, mutta kuulemma se auttaa tehokkaasti vähentämään stressiä. :) Tuu sitten kertomaan, millainen kokemus oli. :) Kuulemma vyöhyketerapeutit osaa sitten käsitellä niitä oikeita pisteitä, jos niille kertoo lapsettomuudesta.

Vauva haaveissa, ihan hyvän kokoinenhan tuo johtofolli oli noille päiville. Mulla oli yhdessä kierrossa muistaakseni kp 15 folli 11 mm ja ovis oli sitten siinä kp 25-26 tienoilla. :) Mulla ei ole ikinä vielä tuossa vaiheessa ollut follit kovin isoja, mutta neljästä OI-kierrosta olen kuitenkin kolmessa kierrossa ovuloinut.

tarana, tervetuloa! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Lugesteronin käyttäjät. Mä pistin tänään aamulla ennen seitsemää kaksi ekaa lugea. Huomasin, että nyt tulee vaaleanpunaista vuotoa! :( Mitäköhän tää oikein on? Luin tuoteselosteesta, että luget voisi aiheuttaa emättimeen ärsytystä ja sen kautta vuotoa, mutta luulisi että ärsytyksen syntyminen kestäisi kauemmin. Pähkinäallergiaa mulla ei ole (siitäkin varoitus selosteessa). Jos toi vuoto on ulosvaluvaa lääkettä, niin eikai sen pitäisi punertavaa olla, kun lääke on valkoista? Voihan se olla, että onnistuin raapaisemaan pienen haavan niitä laittaessa. Tai sitten peli on taas kerran menetetty. No, en luovuta vielä. Täytyy tarkkailla tilannetta. Tänään tosiaan vasta dpo 2 (pregnylin pistin 4 päivää sitten), joten kiinnittymisvuotoakaan ei mitenkään voi olla, koska solun jakautumiseen menee muutama päivä ja siitäkin vielä muutama päivä kiinnittymiseen.
Lisäys. Vai voisiko johtua inssistä, jos katetri on osunut kohdun limakalvoon ja aiheuttaa pientä vuotoa? Toivottavasti ei kuitenkaan menkat ala, kun aukkari käynnisti mulla uuden kierron. Sen takia hieman pelkäsin tuota inssiä ja katetrin laittoa...
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea: Kiitos tsempeistä, toivoa siis ehkä vielä on! :) Todennäkösesti ovis ei kuitenkaan tapahu ennen torstain uutta seurantaultraa, mut siellähän sen sit näkee, onks munis jatkanu kasvua. Pikkasen vaa kirpasee aina nuo ns. ylimääräset ultrat, ku yksityisellä ne on näköjään joka kerta sen 100e.. :whistle: Felicitas on nykysin yhtä Mehiläisen kanssa ja hinnat pikkase noussu entisestään. :( No tää oli tiedossa, ku yksityisellä taas päätettii jatkaa eli en valita. :x
 
Hydrangea oliko se selkeesti punertavaa vai beigeä? Se lääke on aika semmosta luonnonvalkosta. Mutta on hyvin mahdollista että limakalvot inssin jälkeen herkät tai oot raapassu kun pistit niitä palleroita tms. Mutta siis jos ei ennen lugeja tullut mitään vuotoa niin en usko että toi on huolestuttavaa. Itellä ainakin välillä kuivahkot paikat niin tuntuu että voi hyvinkin limakalvot kärsiä kun palleroita sinne lykkää.
Mulla tuli sillon ei tärpänneessä sekä tässä kierrossa hieman tummemman beigeä lugemassaa ulos mutta vasta joskus dpo 10-12 tienoilla, en usko että sulla jo dpo 2 alkais menkat. Luulis että se pregnylkin estäis sen ja keltarauhanen.
Mä siis edelleen pistelen niitä, vielä pari viikkoa, joten jos tulee kyssäreitä niin pistä tuleen:)
Ikävää että tommosta tarvi tulla että tarvii herättää huolta:/ Toivottavasti tästä eteenpäin tulee vain valkoista!
 
Voi kiitos luna vastauksesta! Toivottavasti vaan hätäilen taas turhaan. Ehkä vuoto oli enemmänkin beigeä. Alapääkin tuntuu jotenkin kuivalta, että toivottavasti johtuu vaan siitä. Pelko on kuitenkin olemassa, kun ekassa anazol-kierrossa mulla oli sitä mystistä vuotoa dpo 3-5. Eka se oli rusehtavaa, sitten tuli päivän veristä vuotoa ja lopuksi vielä päivän rusehtavaa. Tosin siinä kierrossa ei ollut lugeja eikä pregnyliä. Kiitos ihana tsempeistä! Tuli heti parempi mieli. :)
 
Vauva haaveissa, mekin ollaan toistaiseksi vielä yksityisellä, kun silloin aikanaan oli kiire päästä hoitoihin, eikä jaksettu jonottaa julkiselle. Nyt ollaan kuitenkin kustannussyistä siirtymässä julkiselle ja sinne ensikäynti on toukokuussa. Hieman muakin on kirpassut tässä kierrossa rahanmeno. Neljä ultraa (yht. 410 €), inssi (laskua ei ole vielä tullut) ja 260 euron edestä lääkkeitä, hui! :|

ON: Vuotoa ei ole tullut aamun jälkeen. Ehkä mä nyt hengitän syvään ja rauhoitun nauttimaan piinailusta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Heipparallaa =).Tääl menos piikitys-päivä 3. Ei muita oireita, ku et kamalii kuumii aaltoja. Monta kertaa heränny siihen, et vaatteet ja naama aivan märkänä hiestä, ihanaa. Piikittäminen oli ihmeen helppoa. Kolme kertaa kai olis viellä tarkoitus pistää, sit oiskin jo ultra. Ja keräys viikolla 17, jos jtn. kerättävää on. vihdoinkin on jotain, mitä odottaa. Kiva kun tänne on tullut niin paljon uusia palstailijoita:).]
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea: Joo ei voi rahan menoa estää.. :/ No täytyy itekii sit harkita jossai vaihees julkiselle siirtymistä jos raskaus ei taho alkaa. Onneks se mun lääkäri kyl sano, et sit ku annos saahaa kohillee, ni voin syyä clomeja ilman seurantaultria. Eli ehkä täs alus nyt taas menee enempi.. Viimeekskii ku esikoista yritettii ni meni jonnin verra, ku oli aukkari, simppakokeet ja verikokeet heti siin alussa. Niitä ei nyt enää uuestaa onneks tarvii tehä. :) Hyvä, et sun mystinen vuoto loppu! :) Mä en noista Lugesteroista, piikityksistä, insseistä yms. joista monet täällä puhuu, ni ymmärrä yhtään mitää, ku ei oo omakohtasta kokemusta ollenkaan. Sori siis, ku en oo oikei osannu kommentoida kellekää mitää.. :ashamed: Tsemppiä haluan kuitenkii kaikille toivottaa ja piinailijoille erityisen pitkää pinnaa! =)
 
Ansku Kuulostaa jännälle, menikö se olo nyt ohi, eikä oo tullut uudelleen? Toivotaan ettei vaan mitään hyperiä tulis. Onko teillä muuten se suunnitelma jos munasoluja tuliskin kauhee määrä yllättäin, että sitten hoitomuuttus ivf:ksi? meille lekuri niin sanoi, mutta se ajatus tuntuis nyt kauheen kaukaiselta. Mua jännittää hirveesti millanen vaste tolla puregonilla on, kun eiks toi 50 IU nyt oo tosi pieni annos et ei kai sillä nyt oo kovin iso vaara, et tulis kauhee joukko munasoluja. Hyvä kun mietin jo tollasta vaikka en oo edes akaa pistostakaan laittanut. Mihin aikaan laitat muuten piikin? Mulle sanottiin, että illalla, aattelin et kasi olsi hyvä. Ja säilytätkö jääkaapis vai ihan huoneenlämmös? Kauhee tenttaus. :)

Hydrangea Voihan tosiaan olla, että tuo sinun vuoto oln ihan siitä inssistä. Mulla ei tainnut inssin jälkeen tulla verta, mutta sen aukiolotutkimuksen jälkeen tiputti muisaakseni ainakin sen päivän. Hyvä, et meni jo ohi. Pidän hirmuisesti peukkuja, et nyt tulee plussa. Niin ja ilman muuta kerron millainen kokemus se vyöhyketerapia on ja aattelin hänelle kyllä kertoa myös lapsettomuudesta jos vaan kemiat menee yksiin. Mutta sillä mielellä meen jos sais tota tressiä vähän laukastua, en niinkään et se mut taikois raskaaksi :LOL:

Vauva haaveissa Harmi ettei 1 tabl/päivässä tuonut toivottua tulosta. Toivotaan, et se sieltä ottaa vielä loppukirin. :)

Huomenna sitten aamulla kortsonit nassuun ja illalla ekaa kertaa piikitys. Tästä se sitten alkaa, toivottavasti kaikki menisin hyvin ja kai sitä toivoo ettei turhaan tällästä läpi kävisi, mut pessimisti ei pety! Voi kun vaan pysyisi pessimistinä.
 




Maanantai 15.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........67/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Slartibart........43/29...........yk6/ya3/12...tk(5.c)..............pco,1.lapsi,25v
syksytyttö....42/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Heipa…...........31/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..31/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Miyaka.........31/26-27..........ya06.............1.c+m.........pcos,1.lapsi,34v
Anne Elliot......30/26-32........yk14........................................1.lapsi
Hipsunpöpsy....30/32.............yk17............2,c.................2.lapsi
Kazu87..........24/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
TTT...............24/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............22/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..20/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............18/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Karamelli81.....18/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
inessa_........18/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....17/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 16/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........11/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............11/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..10/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......9/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................7/30............yk13..........5.c+m+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..7/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........5/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......5/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................5/22-26............yk16..............1.c .....5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....4/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........3/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....3/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v



Piinailijat

Hipsunpöpsy dpo 16
Hydrangea dpo 4
*Stiina dpo 4




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)


 
Viimeksi muokattu:
Hydra Hyvä hyvä et oli oikein! Pidetään peukkuja et tää on tältä erää tasan vika piinailujakso! :heart:

Niian Oikee ristikuulustelu iski! :D Joo, meni olo ohi...välil vähä niiku pakottaa lantioo tms ja välil on nii hiivatun kuuma ettei oo tosikaa, mut kai se kuuluu asiaa! :D Ei oo muutes suunnitelmaa IVFstä...ei tullu edes mielee kysyy koko juttua! Tiiä sit mite se onnistus, mut pitääpä maanantaina kysästä polilla et mikä niil o käytäntö! Ihan vaa mielen kiinnosta! Että meneekö kierto vaan sit ohi, vai tehäänkö sit IVF! Älä muuta sano, ite oon kans iha täpsingillää täällä tuosta vasteesta! :D Melkee pelottaa koko ultra ku ei tiiä mitä siltä uskaltais toivoo! :D Tuo edellä mainittu just siks ku miuta kans tuo 50IU on hirmu pien annos! Mie pistän klo 21...tai siis miuta pistetään! :D Ja säilytän jääkaapissa, ku en vaa joteki luota siihe huoneenlämmössä säilytyksee ku on avattu paketti! Avaamattoman säilytin kyl sit iha huoneenlämmössä! Sen ku vaa sit muistaa lämmittää huoneenlämmössä ne muutamat minuutit (itse annan lämmetä sen n. 10 min...en tiiä kyl onks se liikaa :D )! Näiköhä sitä osaa nukkua su-ma yönä ollenkaa jännätyksen takia! :D
 
dots Pahoittelut tätsyn hyökkäyksestä! :hug: Mut tsemppiä uuteen kiertoon! d =) b Ja siullahan on nyt sit vissii 3. clomikierto, vai? =) Kuten huomaat...laitoin sen jo tuonne, mut ilmota jos se on jotai muuta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ansku mulle se lekuri sano, et mielellään tehdään sitten ivf, ettei tarvi pitää taukoa yrityksesta jos tulisi liian monta. Mä mietin vain, et mikä on "liian monta" Jos olisi vaikka neljä ei kai ne vielä ivf tekisi, mullahan oli kolme munasolua clomeilla (1tbl/päivä) ja ihan inssi tehtiin. Kai sekin silti riippuu minkä kokosia ne on. Mäkin säilytään jääkaapissa ja siellä se taitaa saada olla koko piikityksien ajan. Musta se ambulli näyti kauheen "tyjältä" kun sen sinne laitoin, ei puolikaan. :) No toivotaan nyt ettei ainakaan vajaa olisi.:) Mä niin odotan sun ultra tulosta - antaa vähän suuntaa, vaikka onhan se tosi yksilöllistä ja kiertokohtastakin. Pidän peukkuja! Tule heti sitten kertomaan. :) Lupaavia oireita sulla ainakin on ettei siellä ainakaan tyhjää luulis olevan. :)

dots pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:

Täällä on eka kortisoni otettu aamulla nassuun ja illalla on ekan piikin vuoro. Hui, kun jännää. Pitkä viikko edessä ennen ultraa. :)
 
Kiitos pahoitteluista! Onneksi on lomaviikko ja vähän muuta ajateltavaa.

Ansku - Mulla oikeastaan toinen taukokierto menossa, anteeksi kun en huomannut mainita.

Lääkäri väläytti et pitäis aloittaa Terot kierron tasaamiseksi ja sit taas clomit ovulaation aikaistamisksi, toinen lääkäri oli taas sitä mieltä et seuraavaksi aloitetaan pistokset. Vähän tässä ollaan kysymysmerkkeinä, mutta kyllä ajattelin vielä tämän kierron pitää taukoa kaikista lääkkeistä ja katsoa miten oma kroppa toimii - vai toimiiko ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiirettä pukannut, etten ole kerennyt viikkon täällä käydä. Ambrolle ja koko perhelle halit. Hienoa, että positiivisin mielellä olet jatkamassa hoitoja :)

Itsellä tosiaan megakierto tässä jatkunut. Torstaina sain vihdoin lääkärin kiinni (oli lomalla pari viikkoa) ja todettiin, että nyt käynnistän teroilla menkat ja sitten kolme kiertoa syön clomeja tupla-annoksella eli 2tbl. Ja sitten katellaan niitä jatkoja.. Luulen kyllä ettei näistä clomeista ole mun kohdalla apua, mutta kokeillaan nyt :)
 
Terve taas, ei mitään uutta täältä rintamalta. Paitsi v-tuttaa.
Uusi työ on pitänyt ajatukset tasan kaksi viikkoa aisoissa, mutta nyt on alkanut ahdistaa. Alkuvuonna jaksoin olla positiivinen ja toivoa täynnä, mutta nyt on jotenkin ihan eri fiilis.
Niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana -fiilis.
Koin klassisen kyselyahdistuksen tänään, kun eräs tuttava kyseli, että koskas te teette lisää lapsia jne. Ei ole ennen ärsyttänyt, mutta nyt ihan oikeasti alkoi ärsyttämään.
Tässä kierrossa tuskin tapahtui yhtään mitään, ei ollut ovulaatio-oireita eikä oikein muutenkaan niin hyvät fiilikset kuin aiemmissa clomikierroissa. Estrogeenia liian vähän siis. Ensi kierrosta ei myöskään mitään huipputoiveita, kun en tiedä, ollanko oikeana päivänä edes yhtä aikaa kotona. Ahdistaa jo valmiiksi ajatus lapsettomuustutkimuksista ja siitä, että tästä ei oikeasti tule yhtään mitään ilman lääketieteen apua.
Yritän saada taas taisteluhengen päälle, mutta jotenkin tekisi mieli luovuttaa. Se olisi tosi helppoa.
Olipas vuodatus, toivottavasti te muut ette ole yhtä masentuneissa fiiliksissä.
 
dots Päivätty siulle taukokierroksi! =)

Niian Aika ihme ettei miule mitää sit sanonu siitä IVFstä! :confused: No, selvinnee seki sit huomena jos muistan jännitykseltäni kysyy! :D Mieki uskosin et ei välttis neljästä viel IVFää käy...mut mistä sitäkää tietää! :D Ja joo...se on tosi pien määrä mitä siin ampullissa on! Ku kohta pistetää viimine piikki ni kerron sit jäiks jälelle mitää! :D Ei oo vissii ikinä jännittäny ultra tulokset näi kovi ku nyt, järkyttävää! :D Mut tuun heti sit ilmottelee ku koneelle pääsen! :D 9:30 on aika, mut se todennäkösyys et sinne pääsee taas oikeesee aikaa on hyvin olematon...luulisin! :D
Melkee unohin kertoo! :D Eli siihen jäi se 50IU ku 250IU on nyt yhteensä pistetty ja varmana siitä saa ainaki sen jälkee viel yhen 50IU ellei jopa 100IU! :D Eli 300IUn ampullissa näin ollen todellisuudessa vähintää 350IU!

Karamelli Voi että, nuo on kyl niiiiin inhottavia tuntemuksia! :/ Toivottavasti rupee pian helpottamaan! :hug:

jenni_noora Tätipahoittelut! :hug:

miimuli No voi jumpe, toivottavasti saisit nyt tolkkua tuoho kiertoon! Tuommoset megakierrot on kyllä sieltä ja syvältä, tiedän hyvin! :/ Terot on loistokeksintö! :D
 
Viimeksi muokattu:
dots ja jenni_noora, pahoittelut uudesta kierrosta. :( :hug:

Hipsunpöpsy, voi kuinka ihanaa! :heart: Onnea! :)

Karamelli, aurinkoisempia ajatuksia. :hug: Pura vain ajatuksiasi täällä, jos se yhtään helpottaa.

ON: Meidän kissallakin on näköjään "tärppipäivät" menossa. Huutanut perjantaista lähtien ja ollut levoton. Voi raukkaa. :D Täällä luget on aiheuttanut hieman mahakipuiluja, mutta eipä muuta. Piinailut jatkuu. :)
 

Yhteistyössä