Clomittaret 2013

Mulle voi merkata kiertopäivä 1 tänään ja alkaa 2. clomikierto. Tiputtelusta siirryttiin selkeämpään vuotoon.

Nyt alan orientoitumaan ovistestien ostoon. Pitää tosin harkita mihin apteekkiin menisi. Meidän lähiapteekin tädit ei aina ihan ymmärrä, jos asiakas haluaa kysellä tuotteesta. Olen joskus ovistesteistä ja raskaustesteistä erehtynyt kyselemään ja vastaukset ovat olleet luokkaa "lue ohjeesta". Eikös apteekissakin olla palveluammatissa? Luulisi, että niitä käsikauppatuotteitakin pitäisi osata myydä...
 
Fenixlintu: :hug:
Hydrangea: mä kävin tän kuun alussa papakokeessa oli silloin dpo1. huomenna sais soitella vastauksia.

Tänää soittelin lääkärille nii sovittiin et ens kierrossa olis ensimmäinen inssi joka alko ehkä hiukka jännittää kun sitten pitäs pistää irrotuspiikki. Joten totesin miehelle että me saadaan plussa testii tästä kierrosta nii ei tarvita mitää inssiä saati mitää piikkiä, sopi myös miehelle :LOL:
 
Moi pitkästä aikaa!

Fenixlintu: :hug:

Oli niin monta sivua lukemattomia viestejä, etten nyt edes ehi kahlaamaan kaikkia läpi. Onko täällä viikon sisällä kukaan plussannut? :)

Mulla on VIHDOIN mahakivut ohi. Huhhuh!!! :whistle:
Sitten seuraa kysymys: mulla on nyt kp 8, toiseksi viimeinen clomi menossa. Huomenna vika. Perjantaille, kp 11 olis ultra varattu. Mutta nyt sitten tänään tuli ihan hirveet klöntit valkoista limaa! Mulla ei ole IKINÄ tullut tolleen, ehkä siksikin, etten ovuloi. Voiko olla mahdollista, että ovis on jo NYT??????? Viimeksi se oli kp 11. Mulla taitaa olla YKSI ainokainen ovistikku tuolla jäljellä, täytyy se tänään käyttää, muttakun just nyt ei oo yhtään pissahätä... :D Täytyy odotella. Mutta voisko se olla edes mahdollista, että ovis on näin äkkiä...?

Anteeksi limaiset jutut :D


Matti Katikainen, kp 8/24-30


Muokkaus/lisäys: Clearbluen digitestiin tuli hymynaama. Whaaaat? Nyt on siis vasta kp 8. Voiko se olla mahdollista...???? Ovislimatkin kuitenkin tuli. Onko se ovis nyt sitten tänään/huomenna...? Tää on ihmeellistä...
 
Viimeksi muokattu:
hanzku_91 joo sovitaan että plussaat tästä kierrosta:) Vois kyllä ottaa Hydrangean asenteesta kii ja olla optimistisempi:)
Mäkään en tykkää piikeistä, pregnylin pisti sairaanhoitaja, kävin siis apteekissa ja kiikutin piikin sairaanhoitajalle joka pisti sen. Makso kyllä 17e että pisti, eli saa nähä pitääkö yrittää opetella ite, toisaalta pieni raha siitä että tietää että pistäjä tietää mitä tekee ja jos ei usein tarvii pistellä:)

Matti Katikainen vau! Onko sulla ennen tullu ovisplussaa? Tikuttelikko tässä kierrossa muina päivinä? Kyllä kai tuo ihan mahollista on:) Ehtisköhän asian viä ultrata jos koittasit huomisaamuks saada ultran, että näkis monta siä kasvamassa tai jos siä sit näkee onko ovis jo tapahtunu?
 
Matti Katikainen: Wautsi! Mäkin ajattelin, että soittais aamul heti lääkäriin ja kysäsis sieltä, mitä mieltä ovat :) (Mut ehkä pupuilisin jo nyt ja huomenna. Varmuudeks...)

Hanzku & muut
Mäkin ajattelin silloin, kun pregnyl oli ajankohtainen että kävis sairaanhoitajalla pistämässä. Mutta nyt yhden pregnylin, 7 menopur-piikin jälkeen oon todennut että oma mies on ihan yhtä hyvä <3 Aluksi ukko jännitti varmaan enemmän kun mä (olen siis TODELLA piikkikammoinen!!) mutta nyt jo suorastaan nauttii, kun pääsee sekottelemaan lääkkeitä ja pistämään. MUTTA, jos joskus tulis tilanne, että mun pitäis itse pistää... Niin. Kai ajaisin vaik maailman ääriin, että joku muu sen tekis.

Piinailijoille taas puhureita!
 
  • Tykkää
Reactions: Matti Katikainen
Pahoittelut hanzku :hug:

Pahoittelut myös TTT, toi on kaikista ikävin tilanne, kun ei pääse edes jännäilemään. TOivottavaasti tupla-annos toimii sulla!!

Onnea titiuu hyvistä ultranäkymistä, toivottavasti saat hymynaaman bongattua :)

Vähän on sumee kuva, mutta kyllä tuo mimmuskainen minusta näyttää siltä, että tuloillaan on plussa hyvin pian.. :)

Hydra mä kävin viime kierrossa papassa muutaman päivän päästä oviksesta, mietin kanssa että kannattaako, mut mulle lääkäri sanoi, ettei siitä pitäisi olla haittaa, kun eihän siinä kohtuun asti ronkita..

Onpas Matti Katikainen aikaseen ovis, mutta hienoahan se on, nyt vaan hyödyntään!! :)

ON: Mä voisin mieluusti korkata tammikuun plussalistan :) Kyllä menee päivät hiiitaastii...
 
  • Tykkää
Reactions: Matti Katikainen
Tänään testasin negan ja nyt tiputteleekin siihen malliin et huomenna on saletisti kp1 :( voisi tosiaan joku korjata tammikuulle plussan, mulla se siirtyi nyt ainakin helmikuulle... Kammottavaa ajatella,että montako yrityskertaa on enää mahdollista niin et sais kääryleen tänä vuonna! Sain lääkäriltä uuden Clomireseptin, 3. Clomikierto lähtee siis kohta ja apuun Luget... Hyvää on se, että nyt pääsee ultraan näkee mikä vaste saadaan kahdella tabletilla.
Meillä on myös miehen simppa tutkittu, niitä oli paljon ja kaikki oli hyvin liikkuvia. Ainoastaan hieman normaalia vähemmän normaalimuotoisia. Onko kellään kokemusta tästä? Mulle tehtiin myös munajohdinten aukiolotutkimus-auki olivat. Lääkäri puhui inseminaatiosta,että vois olla hyvä tapauksessa joss epämuodostuneita on vähän normaalia enemmän... Mutta en tiedä, toisaalta tuntuu että yksityisenä klinikkana haluaa myös myydä sen meille mahd nopeasti. Jos tajusitte :) mut siis seuraava kierto ainakin näin, sulatellaan sitä inssiajatusta vielä.
Meitä on nyt aika monta uuteen kiertoon joutuneita/päässeitä joten sovitaan että tämä on mahdollisuus joka tuottaa tulosta! :)
 
fenixlintu :hug:

hanzu, no ehkä mäkin uskallan sitten huomenna mennä. Toivottavasti sun tulokset on hyvät. :)

Matti Katikainen, vautsi! :) Onpa aikanen ovis.

skorppari, okei, no hyvä juttu. Löysin vielä netistäkin pari lääkärin vastausta, että ei olisi haittaa. Jos sä korkkaat listan, niin mä voin sitten liittyä joukkoon parin viikon päästä. :)

Hempukkainen, voi harmi. :( :hug: Meillä miehen tulokset oli erinomaiset ja siltikin epämuodostuneita oli aika paljon. Lääkäri sanoi, että nykytiedon mukaan niillä ei olisi niin suurta merkitystä. Tärkeintä on, että määrä on hyvä ja eteenpäin liikkuvia (A+B-luokat) on paljon.

ON: Huomenna sitten sinne papaan. Varasin myös ajan prog-kokeeseen ens maanantaille dpo 7. Sitten onkin taas tuplasti tuloksia odotettavana ja jännitettävänä. Meen taas Fimlabiin, kun se sattuu oleen kätevän matkan päästä, niin tuloksia saakin sitten taas odottaa ja pitkään. No, ei se kyllä haittaa, jos tulevat vasta plussauksen jälkeen. ;) Eilen oli oviskipuja oikealla. Illalla oviskivut alkoi vasemmalla ja jatkui siellä tänään. Hui, jos onkin kaksi follia irronnut. Toisaalta onpahan sitten paremmat mahkut, että edes toinen tarttuis matkaan. Voihan myös olla, että molemmilla puolilla oli yritystä, mutta toinen vaan lopulta puhkesi. Viimeks folli puhkesi oikealta, niin olisin vähän odotellut, että nyt olisi vasemman vuoro.
 
Tralaa, täällä vuodot jatkuu edelleen. :kieh: Mä olen aivan hukassa että mitäs tämmönen on. Kirkasta verta tulee, juuri sen verran, että ei voi olla pelkillä pikkareilla, mut ei mitenkään paljoa kuitenkaan. :( Mulla ei oo ikinä ollu tällaista. Nyt siis 5pv kestäneiden menkkojen jälkeen pari hyvää päivää ja kp9 alkoi taas vuoto. :/
No, jos ei lopu, niin kai se perjantain gyneajalla sit selviää, mistä johtuu (?)... Päh.

Jännää, Matti Katikainen, äkkiä tallettamaan, jos kerran hymynaamaa näyttää! :D
 
Matti katikainen: hienoa, siis peitot heiluun ;)
luna_82 ja Neppu_ minä myös todella piikki kammoinen et mielellää pistättäisin piikin jollain muulla, myöskää mies ei ole kovin suostuvainen pistämää joten täytyy todella toivoa plussaa tähän kiertoon :heart:
joten skorppari82 avaa sä plussa tili ni me muut tulla perässä :wave:
Hydrangea onnea papaan =)

plussa tuulia kaikille :wave:
ps. oottako kahtonut elokuvaa hiljaa toivotut? itse aattelin tilata kun vaikutti omaan elämään sopivalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Matti Katikainen
Katti Matilainen Vau, mahtavaa kun noin selkeästi ovuloit. Eikun peittoja heiluttelemaan. Itsellä alkaa sunnuntaina ensimmäisien ovisliuskojen käyttö (tai harjoittelu, heh) :LOL:

ON: Tänään siis clomikuurin 3 päivä kohta takana ja päänsärky onneksi alkaa helpottamaan. Alamahassa vain tuntunut nippailuja ja välillä oikein kunnolla kipuja. Olisko nää nyt niitä oireita sit, kun ne follit kasvaa???
Tänään heräsi uudet toiveet luomuraskaudesta kun kävin yksityisellä lääkärillä puhumassa minun kilpirauhasasiasta... Lääkäri oli sitä mieltä että kilpirauhasen vajaatoimintaan olisi hyvä aloittaa lääkitys, koska arvot ovat koholla ja minulla on ollut oireita. Lääkäri sanoi, että raskautta yrittävillä arvojen tulisi olla 1-2 paikkeilla, kun ne minulla oli melkein 4. Joten jospa syy lapsettomuuteen olisikin ollut tuossa ja kun nyt lääkitys saadaan kohdilleen luomuraskauden mahdollisuudet paranisi :heart: Toivotaan! Aamulla siis eka thyroxin lääke ja toiveet korkealle jospa olo paranisi ja samalla mahdollisuudet siihen tärkeimpään.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä testeihin menijöille :heart:

Muok: Mimmuskainen Loistava ryhmännimi... Me yritetään niitä plussatuulia saada kans aikaiseksi oikein todenteolla :)
 
Viimeksi muokattu:
hanzku_91 En oo nähny, mutta varmaan olis ihan katsomisen arvoinen elokuva. Pitäisköhän itsekin tilata. En vaan tiiä voinko tuollaista katsoa ainakaan itkemättä :(

Marjaana84 Mulla ei tullut noista clomeista yhtään mitään muuta kuin tuota päänsärkyä tai sit en vaan tajunnut, että olisi tullut jotain muutakin :D
 




keskiviikko 16.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Unja-O............68/32...........yk31...........8.f+pr+ins
Heipa…...........52/18-41……..ya11/11.......tk(c).....................2.lapsi,31v
Slartibart........52/28...........yk4/ya3/12...4.c...................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............38/28-34.......yv2............4.c x2
Miramei...........31/?.............ya6/11........1.c...........................1.lapsi
Enna_.............31/35-?.........yk5............................................pk,ovl
Nyysy.............29/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Hydrangea......28/31-44.....yk11/ya1/12...2.a.................pco,1.lapsi,26v
mirjami_73.....27/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Angela............26/28-32.......yv8.............2.c..........................2.lapsi
luna_82..........24/~34........ya3/12..........tk+t(3.c+pr+l)..pco,1.lapsi,31v
skorppari82....24/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................20/28............ya4/2012......1.c......................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..18/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......18/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....17/27...........ya10/11........tk.........................1.lapsi
titiuu85..........15/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............14/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............13/28-34.......ya9/11........................................2.lapsi
NiQ...............11/33............yk10.............3.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............11/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..8/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........8/28(34-59)..ya2010........f+mp..............pco,1.lapsi,26v
Hempukkainen......................................2.c+t.................27v
Marjaana84.....6/28...........yv1.5...........1.c+ins......................1.lapsi
miimuli87........5/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......3/30-32.......yk25............4.c...................selitm,1.lapsi
fenixlintu.........2/29-34.......ya1/2012.....2.c.......................2.lapsi,36v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 9
Angela dpo 8
Miramei dpo 8
Hydrangea dpo 2

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Hydrangea Viime viikon torstaina oli 10.1.2013 ja sillon oli 14mm ja epäili lääkäri, että olisi ovulaatio 3-4 päivän päästä mikä olis ollu sitten sunnuntai tai maanantai :( En ymmärrä. Voikohan siinä olla, että ei vaan tuu testiin näkyviin? Jos soittaisin sinne naistentautien puolelle hoitajalle ja kysyisin, että jos käyn perjantaina siinä verikokeessa ja jos sitten saan ovulaation tuohon tikkuun vielä niin voisko sen verikokeenkin ottaa uudelleen. Minä vaan niin oon ollu toiveikas, että tästä kierrosta tärppäis ja ukon laittanut hommiin asian edistämiseksi. Nyt jos ei tärppää niin tiputaan korkeelta ja kovaa :'( Minä en varmaan enää kohta kestä tätä lapsettomuutta kun muut tulee raskaaks ja oikein kehuskelee kuinka tärppäs suunnilleen ekasta tai tokasta kierrosta, no kiva niille. Olis varmaan välillä helpompi olla avoin ja kertoa tästä tilanteesta. Minullakin tuttavapiirissä on paljon näitä vahinkoraskauksia ja sitten on mietitty, että pitääkö lapsen vai ei. Minun ei tarttis tuollaista edes miettiä, en pystyis ikinä tekemään aborttia kun lapsi on niin toivottu <3

Ootteko te koskaan miettinyt kun kaikilla meillä on yritystä niin paljon takana, että pitäisittekö lapsen jos todettaisiin, että olisi pahasti kehitysvammainen? Mitä ei tietenkään kenellekään koskaan toivoisi.
 
Mimmuskainen, ehkä sun folli vaan kasvaa hieman hitaammin. Kasvutahtihan voi olla jotain 1-3 mm/vrk luokkaa. Mulla viime kierrossa, kun ultrattiin kaksi kertaa, kun ekassa ei vielä näkynyt mitää, niin ultrien välillä kasvutahti oli ollut vain hieman päälle 1 mm/vrk. Toivotaan, että se plussa sieltä kuitenkin pian tulisi! Hyvä jos ootte kuitenkin talletellut, koska voihan se olla täysin mahdollista, että et ole LH-huippua onnistunut bongaamaan. :hug: Ennen tähän yritykseen ryhtymistä, ajattelin että ehdottomasti keskeyttäisin raskauden, jos lapsessa todettaisiin jotain vikaa. Nyt on tosi vaikea sanoa, että mitä tekis... Tuttavapiirissä on perhe, joilla on down-lapsi, joka on myös pienenä jouduttu useaan kertaan leikkaan. Tätä surua ja menettämisen pelkoa kun on seurannut, niin en tiedä olisinko itse tarpeeksi vahva siihen. Noloa tunnustaa... :ashamed: Toivottavasti kukaan meistä ei joudu tällaisia asioita miettimään...
 
Hieno juttu, Miramei! :) Hyvä, että siellä on tajuttu, että kaikkien kierto ei ole kuin suoraan oppikirjasta. Toivottavasti sun ei kuitenkaan tarvitsisi enää uutta kiertoa miettiä. ;)

ON: Papassa käyty. Siellä joku vanha kurppa sorkki ja sorkki. Aloin jo epäileen, että saako se sitä näytettä otettua ollenkaan. Ikinä ei oo noin inhaa tehny. :( Tulokset kuulemma tulee kolmen viikon päästä. Mittasinpa äsken lämmöt, niin 37,2 astetta näytti, jes :) On siis ihan selkeesti koholla, kun mulla normaali noin 36,4-36,6 astetta. Fertilityfriend näytti oviksen sunnuntaille ja että tänään olisikin jo dpo 3, kun ite olisin veikannut vasta maanantaita ja dpo 2. No, samapa tuo. Pääasia, että näyttäisi kuitenkin tapahtuneen. :)
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Toivottavasti et joudu uuteen kiertoon.

Soitin tänään naistentautien poliklinikalle ja sanoivat, että voin käydä perjantaina siinä verikokeessa ja jos saan plussan noihin tikkuihin niin siitä plussasta sitten noin viikon päästä uudelleen. Sano ettei kaikilla nuo testit toimi. No maanantaina pystyy soittelee siitä verikokeen tuloksesta kun eipä tuota voi tietää vaikka oliskin jo ovulaatio tapahtunut. No täällä sitten varmaan peittoa heilutellaan jatkossakin ihan näin varmuuden vuoksi :D
 
Hydrangea: toivottavasti tärppää, jännät päivät sullakin :)

Mimmuskainen: ehkä et vaan napannut ovista tikuilla. Mitkä sulla on käytössä? Mulla on tuo hymynaama-clearblue. Toiminut hyvin. Ainoat ovikseni sillä bongannut. :)

Miramei: :flower: Mahtavaa!

Marjaana 84: mitkä liuskat otat käyttöön? :) Kuinka pitkä kierto sulla on, onko mitään hajua milloin ovis vois sulla olla? Jos sulla on lyhyt kierto, niin sehän voi olla vaikka jo kohtapuoliin loppuviikosta?

Laala: Onko mitään vuodon syytä selvinnyt? :O Harmi juttu. :hug:

Luna82: Tuli mulle viime kierrosta ovisplus kp 11. Tää on toinen <3 :D

ON: Kauheen aikaiselta tuntuu vaan tuo ovis. Eilen siis hymynaamaa ja limat, toissapnä myös limat. Tänään tein uudelleen vielä clearblun ovistestin ja vieläkin on hymynaama. Ovis on siis varmaan huomenna? :) Onkohan siitä mitään haittaa, kun se on näin aikaisin? Tarkottaakohan tämä, että tulee lyhyt kierto...? Onko muilla ollut näin aikaisin?

Plussatuulia ja hymynaamoja kaikille <3 Onko tästä ryhmästä plussannut kukaan viime kuukausina ja kuinka pitkän yrityksen jälkeen, muistatteko?

Matti Katikainen, kp9/24-30, dpo -1 (?)
 

Yhteistyössä