Clomittaret 2013

Marjaana84 Pari päivää oli sen 5 päivän jälkeen vielä kipee pää, mutta lievempänä. Mulla nyt muutenkin on taipumusta jännityspäänsärkyyn joka oli noiden lääkkeidenkin aikana, joten en tiiä millasen säryn nuo pelkät lääkkeet olis mulla aikaseksi saanut. Toivon ettei tarvii tän kierron jälkeen popsia mitään moneen kuukauteen, että nyt tulis se pitkään kaivattu plussa =) Jos ei tule niin tän kierron jälkeen katsotaan pari omaa kiertoa, jonka jälkeen mietitään lääkärin kanssa tuota lääkettä uudelleen. Mitäpä sitä ei tekis/kestäis, että saisi sen pikku nyytin syliinsä :heart:

Ja minä taas täällä tyhmänä kyselen, että kuinka iso follin täytyy olla, että ovulaatio tapahtuis?
 




tiistai 15.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Unja-O............67/32...........yk31...........8.f+pr+ins
Heipa…...........51/18-41……..ya11/11.......tk(c).....................2.lapsi,31v
Slartibart........51/28...........yk4/ya3/12...4.c...................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............37/28-34.......yv2............4.c x2
Miramei...........30/?.............ya6/11........1.c...........................1.lapsi
Enna_.............30/35-?.........yk5............................................pk,ovl
Nyysy.............28/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Hydrangea......27/31-44.....yk11/ya1/12...2.a.................pco,1.lapsi,26v
mirjami_73.....26/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Angela............25/28-32.......yv8.............2.c..........................2.lapsi
luna_82..........23/~34........ya3/12..........tk+t(3.c+pr+l)..pco,1.lapsi,31v
skorppari82....23/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................19/28............ya4/2012......1.c......................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..17/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......17/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....16/27...........ya10/11........tk.........................1.lapsi
titiuu85..........14/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............13/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............12/28-34.......ya9/11........................................2.lapsi
NiQ...............10/33............yk10.............3.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............10/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..7/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........7/28(34-59)..ya2010........f+mp..............pco,1.lapsi,26v
Hempukkainen......................................2.c+t.................27v
Marjaana84.....5/28...........yv1.5...........1.c+ins......................1.lapsi
miimuli87........4/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......2/30-32.......yk25............4.c...................selitm,1.lapsi
fenixlintu.........1/29-34.......ya1/2012.....2.c.......................2.lapsi,36v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 8
Angela dpo 7
Miramei dpo 7
Hydrangea dpo 1

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
luna, tai sitten kun olisit odottanut terojen kanssa, niin mitään ei olisi pian tapahtunutkaan ja sitten olisi ketuttanut kun menit odottamaan. Eihän noista koskaan tiedä. Nyt ainakin pääset uuteen yritykseen nopeemmin. :) Ite kuitenkin ajattelin totella jatkossakin lääkäriä, jos kehottaa odottaa sinne kp 40 asti. Toivottavasti uutta kiertoa ei kuitenkaan enää tule. Mä oon tikuttanut noilla PC:n liuskoilla jo tosi pitkään. Ikinä en oo pissaa jäähdytellyt. Myös mulla on testit ollut pakkasessa postilaatikossa, mutta en oo huomannut niille mitään tapahtuneen. Ainakin on parissa viime kierrossa toiminut. Kannattaa vaan antaa niiden lämmitä ennen dippausta, jos ne on juuri ulkoa hakenut. Tsemppiä, eiköhän sitä taas pian paremmalta tunnu, kun pääsee odottamaan folliultraa jne. :hug:

TTT, voi kun ikävää. :hug: Hyvä, että annos nostetaan heti uuteen kiertoon. Jos sitten alkais tapahtua. :) Mä en käynyt tässä kierrossa enää toista kertaa ultrassa, kun lääkäri epäili, että ovista ei ehkä tapahdu, kun kp:t oli jo siinä edellisessä sen verran paljon (siis kp 15). Käski kuitenkin pupuileen ahkeraan.
 
Hydrangea totta, jossitella vois loputtomiin, joten parempi näin kun sit on taas paremmat mahkut clomien kanssa ovikseen. Ja ootin kuitenkin siihen kp19 vaikka lääkäri antoi luvan alottaa ne jo kp15. Jonkin ajan päästä juu pääsee sit taas jännäileen folliultraa:)
 
Viimeksi muokattu:
Heipsuli kaikille! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnea piinailijoille!
Toivotaan, että joku nyt äkkiä plussais!

Itse laitan vaan pikaviestin kännykästä kun meillä on ollut netti poikki melkein vkon!

(.):kävin tänää ultrassa ja yksi 16mm solu kasvoi. Limis oli kuulemma oikein hyvä..
Nyt vaan siis odotellaan ja tehdään ovulaatiotestejä josko sieltä tässä kierrossa pärähtää
Ihan oikea hymynaama :) oij,viimeks oli tää sama toivo melkein 3kk sitten! Jee,ihanaa!

onnea hydra hymystä! Täällä samat meiningit toivottavasti pian! Ja mäkin oon
karpannu jo pari viikkoa, ihmeen hyvä olo btw! Ens kerralla pidempi viesti kun ei tarvii
näpytellä tätä tylsää kännykkää!
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Miramei On siis minullakin vielä toivoa, kohta vaan joutuu lähtee lisää testejä ostamaan, kun oon nyt tehnyt niitä 2kpl/päivä.

Mietin vaan sitä kun mun pitäis perjantaina käydä verikokeessa, jossa katsotaan se oonko ovuloinut, kannattaako siihen mennä jos saan plussan vasta loppuviikosta tai en ehdi saamaan plussaa tuohon tikkuun ollenkaan? Voihan tosin olla sekin mahdollisuus, että ovulaatio on jo tapahtunut, en vaan ole saanut plussaa testiin.
 
titiuu, toivottavasti sielläkin bongataan vahva ovis pian! :)

Mimmuskainen, mä ottaisin verikokeeseen ajan noin dpo 7 tienoille. Suositus on kai noin oman luteaalivaiheen keskellä. Dpo 5-8 on kai ihan ok. Ite kävin viime kierrossa dpo 5 ja silloin oli jo progesteroni koholla.

Alkoi mietityttään toi mun keskiviikon papa-aika. : / Silloin dpo 2. Tuskinpa siitä mitään haittaa kuitenkaan on. Eihän sitä tikkua, tai millä se näyte sitten otetaankaan, tuonne kohtuun asti lykätä. :D
 
Jollain on vähän villi matikka, mulla on mielestäni vasta kp9. :p TAI vaihtoehtoisesti listassa pitäis lukea että tiistai 15.1.?

Ällövaroitus... Mitähän tämmönen nyt on, että ens mulla oli 5pv kuukautiset ja nyt yhtäkkiä kp9 tulee jälleen veristä vuotoa?! :confused: En oo ikinä tällaistakaan kokenu. :headwall: Toivottavasti ei mitään kummaa. Eikö tää vois olla jo se kierto... :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei ja Hydrangea Jos saan sen ovulaation testiin, niin kannattaisko mun soittaa sinne naistentautien puolelle ja kysyä sitä, että jos myöhemmin kävisin testissä?
Tää on niin hankalaa kun en tiiä vaikka olis ovulaatio jo ollut, kun en sitä aiemminkaan ole saanut tikkuun plussattua :(
 
Mimmuskainen enpä tiedä.. meillä kuulosti et se on tapahtunu tuohon päivään mennessä jos on tapahtuakseen. Annan niitten nostaa annosta, josko se aikaistais ovista...TAI sitten saan plussan. Dpo 6 ja hirveää nipistelyä kohdussa pitkin päivää :whistle:
 
Tsemppiä jännäilijöille - mä niin toivon, että joku plussaa pian!
Täällä tarvitaan nyt vahvoja plussapuhureita ja tilastot näyttävät vielä aika heikoilta. On se nyt kumma, jos tärppi ei mihinkään osu. Mä noidun täältä nyt kaikki munasolut sellaiseen kasvuun, että joka lyylillä oviksia poksahtelee ja siittiöt suorastaan kirmaavat kiimassaan kilvoittelemaan sisäänpääsystä! ;-)

Omaa napaa: ei tullut tästäkään kiertopäivä ykköstä, kun muutama tippa silloin tällöin vain tiputtelee. Negatestinkin eilen tein, kun mies halusi varmistaa, että on se tosiaan nega. Musta tuntuu pahemmalta se, että miesparka oli niin maansa myynyt. On varmaan aika turhauttavaa kuukaudesta toiseen seurata vierestä ja olla epätietoisuudessa, kun ei edes pysty jakamaan niitä tuntemuksia. Mullakin on tapana olla hissukseen kaikenlaisista turhista nippailuista, ettei mies turhaan innostu...

Tästä tää taas lähtee, kun vain saisi nuo menkat käyntiin.
 
Laala ja Miramei hyvä kun huomasitte, korjattu:)

fenixlintu mä koitan kanssa olla kertomatta miehelle pienet tuntemukset, ettei herättäs turhaa toivoa ja kun sitä itse niin helposti analysoi kaikki tuntemukset moneen kertaan. Tuskin kaikkea mun analysointia kukaan jaksais kuunnellakaan. Se on hyvä kun voi täällä höpötellä ja analysoida:) Mun mies on jotenkin semmonen viilipytty ja realisti. Kai se erilaisuus yhdistää:D
Toivoisin niin että pian sen onnen kokisin miltä tuntuu kun testissä näkee plussan ja kun kertoo siitä miehelle, kipristelee oikeen mahassa kun mietin miltä se tuntuisi:)
 
Minäkin mietin aina tuota, että miltä tuntuisi miehelle kertoa plussasta tai näyttää se tikku, josta se ei kuitenkaan mitään ymmärtäisi. Miehestä tulis hyvä isä, tiedän sen :heart: Melkein itku tulee kun miettii kuinka tunteellinen hetki se meidän elämässä olisi kun plussan saisi saati kun sen pienen käärön saisi syliinsä, ei siinä kyyneliä enää voisi pidättää. Tämä lapsettomuus alkaa muutenkin jo raastamaan minua, en tiiä kauanko enää kyyneleet riittää kun joka kuukausi saa sen uuden pettymyksen itkeä :( Toivottavasti olisi pian onnen kyyneliä :heart:
 
Mä luulin, että positiivisen raskaustestin tekeminen olis herkkä ja itkuinen hetki, mutta kun sen esikosta tein, olo oli vain epäuskoinen. Samaa luulin siitä hetkestä, kun vauva syntyy, mutta mä vaan ihmettelin sitä enimmäkseen sammakon näköistä tyyppiä, joka mun syliin verisenä annettiin. Vasta ajan kanssa molemmista hetkistä tuli totta. Kai mä olen sit vaan hitaasti lämpeävää tyyppiä. Sen sijaan tuo nyt jo kolmevuotiaaksi varttunut saa mut harva se päivä kyynelehtimään osuvilla sanoillaan. :heart: Voipi tietysti olla, että toisella kertaa sitä osaa jo itkeä ensikohtaamistakin, kun tietää, mikä siitä alkaa.
 
Mimmuskainen, mä yrittäisin siirtää aikaa. Kun se otetaan oikeaan aikaan, niin siitä nähdään, että prog-pitoisuus on riittävä ja samalla voidaan arvioida keltarauhashormonin (esim. luget) tarve jatkossa loppukiertoon.
 
Mimmuskainen, hyvältä alkaa jo viiva näyttään. Jos olis jo huomenna tai ylihuomenna komee plussa. :)

ON: Soittelin sitten klinikalle ja kertoilin, että ovis tapahtui sittenkin. Saan postissa lähetteen, niin meen prog-kokeeseen ens viikolla. Täytyypä varailla aika. Hitto, kun en tajunnut kysäistä samalla siitä papasta, että kantsiiko nyt mennä. No, kai mä meen sinne kuitenkin...
 
Pahoittelut uuden kierron aloittaneille! :hug:

Hyd
aivan loistava asenne! Tuosta kun saisi pidettyä kiinni :)

Mimmuskainen onko kyse prog. kokeesta? Mä kävin loppukierrossa ko kokeessa.

ON: Eilen ja toissapäivänä vihlontaa ja nippailuja, illalla närästystä ja alavatsaa turvottaa. Tänään ei mitään muuta ku tuo alavatsan turvotus. Tosin en usko vielä, et ovis olis vielä ollu tai sit on ollu tosi aikanen.

Nyt tseppiä ja plussapuhureita kaikille, et saadaan tammikuu korkattua! :D
 

Yhteistyössä