Clomittaret 2013

Matti Katikainen En muista mitä mulla oli ensin, mutta nyt oon käyttäny noita Pregcheck testejä joita Prismasta saa. Paljonko nuo hymynaama-clearblue testit maksaa? Kun mulla hieman tuo kuukautiskierto heittelee välillä niin joudun useemman päivän aina testailemaan.
 
Hanzku: Mäkin haluaisin nähdä ton elokuva. Mutta en tiedä uskallanko katsoa, on kuulema aika koskettava.

Hyd: Nyt sitten vaan jännäillään täällä sun puolestasi!! Toi on kyl ikävää, jos on sörkkijä gyne.


Mimmuskainen
: Oon joskus (ennen kuin tiesin, että raskautuminen ei olekaan niin helppoa) miettiny, että jos lapsella olis joku synnynnäinen vamma, riippuen tietty vähän, että mikä, niin keskeyttäisin varmaan. Mutta NYT, kun ollaan huomattu, että eihän tää paksuks pamahtaminen ookkaa niin helppoa, niin en osaa sanoa. Jos tekisin abortin, niin mitä jos en ikinäikinä enää tuliskaan raskaaksi. Hui, mitä asioita.
Ehkä mä mietin vasta sitten, jos sattuu kohdalle...

Matti Katikainen
: Ambrosia plussas joulukuussa, ja mun muistaakseni niillä oli aikas pitkä historia. Oisko ollu yrityskerta noin 25, kun Ambro plussas?
Muihin kysymyksiin en osaa vastata, kun ite en oo _ikinä_ ovista pongannu ja kierrot aina väh 28.


Multa vois ottaa femarin pois hoidoista eli Neppu_...........8/28(34-59)..ya2010........mp..............pco,1.lapsi,26v

Kiitos :heart:
 
Katti Matilainen Joo, samoja liuskoja kävin ostaa joita Mimmuskainen ilmeisesti käyttää, niitä joita saa Prismasta. Kun soitin ja varasin ultraan aikaa, niin se hoitaja puhelimessa kehoitti että tekisin su ja ma aamuna testit ennen ultraan menoa. Mun kierto on päivälleen sen 28 ja ovislimoja oon bongaillut yleensä kp. 13-14, mutta koskaan en ole testiä käyttänyt. Pitäisköhän sitä alkaa jo vaikka lauantaina testailee varmuudeksi? Tänään kuitenkin vasta kp6. Mihin aikaan sulla normaalisti on tullut se ovis, että miten ajoissa se nyt siis on?

Neppu noi on ehkä sellaisia asioita, joiden ajattelemista on vaikea välttää mutta itse yritän aina kun tulee kaikkia kauhukuvia mieleen vaan miettiä että etukäteen ei kannata murehtia ja panikoitua on myös se mahdollisuus että kaikki menee hyvin. Mutta pakko tunnustaa, mä olen kamala panikoituja just tuollaisista asioista, mietin mm. inssiin menossa sitä että miten se vaikuttaa lapsen geeneihin ja onko oletettavampaa että inssistä syntyisi terve lapsi, kun siittiöt on ensin huuhdeltu ja valikoitu vain parhaat ja ja ja... Ihan typeriä ajatuksia! Ja tieto lisää tuskaa, mitä enemmän tietää sen enemmän osaa pelätä. Ammatin varjopuolia!
 




torstai 17.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Unja-O............69/32...........yk31...........8.f+pr+ins
Heipa…...........53/18-41……..ya11/11.......tk(c).....................2.lapsi,31v
Slartibart........53/28...........yk4/ya3/12...4.c...................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............39/28-34.......yv2............4.c x2
Miramei...........32/?.............ya6/11........1.c...........................1.lapsi
Enna_.............32/35-?.........yk5............................................pk,ovl
Nyysy.............30/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Hydrangea......29/31-44.....yk11/ya1/12...2.a.................pco,1.lapsi,26v
mirjami_73.....28/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Angela............27/28-32.......yv8.............2.c..........................2.lapsi
luna_82..........25/~34........ya3/12..........tk+t(3.c+pr+l)..pco,1.lapsi,31v
skorppari82....25/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................21/28............ya4/2012......1.c......................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..19/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......19/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....18/27...........ya10/11........11.t.........................1.lapsi
titiuu85..........16/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............15/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............14/28-34.......ya9/11........................................2.lapsi
NiQ...............12/33............yk10.............3.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............12/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..9/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........9/28(34-59)..ya2010........mp................pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....7/28...........yv1.5...........1.c+ins......................1.lapsi
miimuli87........6/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......4/30-32.......yk25............4.c...................selitm,1.lapsi
fenixlintu.........3/29-34.......ya1/2012.....2.c.......................2.lapsi,36v
Hempukkainen...1/?...............................3.c+t.................27v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 10
Angela dpo 9
Miramei dpo 9
Hydrangea dpo 3
Matti Katikainen dpo -1

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Minä pompin täällä kohta pitkin seiniä, ei vieläkään plussaa. Miten minä nyt jaksan odottaa ainakin maanantaihin, että näkyykö siinä verikokeessa mitään, argh, nyt suututtaa :( Tässä vaan ilmeisesti jatketaan tätä pupuilua sinne asti, että joku kertoo ovuloinko ollenkaan. Mikähän todennäkösyys on, että ovuloin kun viime torstaina oli se 14mm folli. miksi miksi miksi miksi me ei kaikki vaan tultais raskaaks sormia napsauttamalla. Välillä tuntuu, että otan kauheen stressin tästä lapsen saamisesta, mutta se on vaan minulle niin kuin varmasti meille kaikille niin iso asia. Ei tuollaista varmaan voi ymmärtää kukaan sellainen joka saa sormia napsauttamalla ittensä raskaaks.
 
Tsemppiä piinaaviin päiviin mimmuskainen!

Myöhäisestä ovulaatiosta todella voi hyvinkin tulla raskaaksi. Mullahan ei ollut ollut moneen kuukauteen menkkoja eikä mitään kiertoon viittaavaakaan kun tuo meidän ainokainen on alkunsa saanut :)

Samoja fiiliksiä on kyllä, miksi ihmeessä ei vaan vois tulla raskaaksi. Toisilla se tuntuu olevan niin helppoa että suunnitellaan jopa missä kuussa vauvan halutaan syntyvän... Ei mee tasan nallekarkit.

).( Hydran innoittamana olen oikein tietoisesti yrittänyt olla positiivisella mielellä. Ja positiivisuuksissani ajattelin että ehkä mulla olis ovis nyt. Eilen viiva olo haalea ja eilen ja tänään tuli julmetut ovislimat. No, tänään ei tikussa näkynyt kuin juuri erottuva, eilistä haaleampi viiva. No, eipä ne odotukset kovin korkealla olleet. Digitestitkin tuli postissa mutta niitä en käytä ennenko saadaan tuo polikäynti alta pois. Mutta päättänyt olen että puolen vuoden sisällä minä olen raskaana ja siitä ammennan sitä positiivisuutta tähän yritykseen!
 
Hydrangea: Kiitos kun huolehdit :)
Mulle voi päivittää kp1. Sain ultran varattua kp:lle 10, eli edessä on kolmas Clomikierto... Facebookista äsken katsoin, että yksi kaveri oli päivittänyt äitiyspakkauksesta kuvan sivulleen, eli kaikki muut on raskaana tai saanu lapsen tästä kaveriporukasta paitsi minä ;( miksi? Mun mieskin oli surullinen, ajattelu hänkin varmaan että miksi elämä on näin epäreilua...

Piti mainita aiemmin, että mullekin sanottiin että pco-tyyppiset munasarjat on, mutta en saanut diagnoosia Pco koska muita kriteerejä ei täyttynyt...

Onko muilla menkat niukemmat Clomien kanssa? Musta tuntuu et ois vaikkei koskaan oo mitenkään jäätävästi vuotanut.

Niin ja greippimehusta: Ootteko juoneet sitä menkkojen loppumisesta opikseen saakka vai miten? Alan toisaalta epäillä senkin tehoa, oon juonu sitä kahdessa edellisessä kierrossa eikä ainakaan sitä toivottavaa lopputulosta oo syntynyt. Ehkä oon aloittanut juomaan sitä liian myöhään...

Tulipa kysymyksiä. Ja anteeksi negatiiviset fiilikset, on vaan niin paha olla että tekis mieli oksentaa ja tuntuu et saa niellä taas kyyneleitä ja nuolla haavojaan...
 
Hempukkainen Koita pärjäillä =)

Aloin tuossa muuten miettimään, että mulla sunnuntaina tuntu sellanen valahdus ja sellasta limamaista juttua tuli ulos, olisko ne voinu olla ovislimat? Anteeksi tällänen ällömöllötys kysymys.
 
Mimmuskainen mulla oli ekassa clomikierrossa kp12 isoin folli
13mm ja sillon ovisplussa tuli kp18 eli 6 yön päästä. Kolmannessa
clomikierrossa folli bongattiin kun se oli jo 19mm, eli sen perusteella
ei voi laskee kasvunopeutta. Mutta siis uskosin että voit vielä ihan
hyvin ovuloida, tai sit se ei oo näkyny ovistesteissä.
Mut varmuuden tietää vasta verikokeesta, toivottavasti saat hyviä uutisia
niistä!:)

TTT pahoittelut multakin, toi on niin syvältä kun lääkkeet ei toimi toivotusti
eikä pääse yrittään:( Toivottavasti tästä eteenpäin aina toimii!

Hempukkainen mun miehen tuloksissa lukee että 16% normaaleja ja 84% epänormaaleja ja lääkäri sanoi tulosta erinomaiseks (en sit tiiä onko noilla kaikilla muilla arvoilla miten paljon siihen merkitystä). A+B on 63%.
Mulla on tuntunu että clomien kanssa on niukemmat menkat. Tuntu että e-pillereiden aikaan oli runsaammat ja sitä ennen viä runsaammat kun ne tuli niin harvoin.
Ja greippimehua oon juonu clomikierroissa, mutta satunnaisesti, ehkä noin kp10 alkaen, kierron loppuun asti. Ens kierrossa kyllä aattelin luottaa vain vitamiineihin. Ja halaus, tää on niin vuoristorataa, positiivisista fiiliksista negatiivisiin ja takaisin:/

Marjaana voi ne olla niitä oireita että siä jotain tapahtuu:) Mutta varma ei voi olla, itestä ainakin tuntuu ettei niihin oireisiin voi luottaa:/ Mutta on se jotenkin parempi mun mielestä että jotain tuntuu kuin ettei tunnu, vaikka joskus kun ei tunnu, niin siä jotain silti tapahtuu. Heh:) Toivotaan kuitenkin että noi sun oireet on just sitä miltä tuntuukin:)
Ja kiva kuulla että sait kilpirauhas-asiaankin apua.

Hydrangea yh, inhottavaa että tartti olla noin epämiellyttävä papakokemus,
ei ne oo kivoja juttuja ilman ylimäärästä sorkkimistakaan.

Matti Katikainen jos sulla viimeksikin oli ovis kp 11 niin ei kai kp 8 sit niin
aikanen sulle oo. Hieno juttu:)
Mutta mites se meni, jos tulee useena päivänä ovisplussa, niin pitääkö mennä
sen ekan päivän mukaan, ihanku joku ois puhunu semmosta?

Kukas puhukaan joku kerta siitä hormonitasapaino-kirjasta?
Oliko se hyvä? Selailin sitä tänään kirjakaupassa, mutten vielä ostanut.

Ja joo mä niiiiin mielelläni päivittäisin 'Odottavat clomittaret'-listaa JOOOO!!:):)
 
Viimeksi muokattu:
Hempukkainen Mulla kesti menkat vaan 3 päivää, normaalien 5-6päivän sijaan. Ihmettelinkin asiaa, mutta ajattelin jospa se olis johtunut noista kilppariarvoista kun oli pielessä. Muutoin, isot halit sinne ja usko vaan, huomenna on olo ja mieli taas parempi. Kyllä tässä on itselläkin ollut välillä rankkoja kausia, joulun aikaan oli kaikkein kamalin kun oltiin niin toivottu että saadaan plussa joululahjaksi ja kun ei tullutkaan niin meni viikko että olin aivan rikki. Puolisokin oli huolissaan kun itkin monena iltana itseni uneen. Meidän tuleva hääpäivä oli jo 2 vuotta sitten sovittu ja tarkoituksena oli että se oma pikkuinen olisi tullut ennen tätä kesää... Mutta nyt joudutaankin pelkäämään että saadaanko lasta milloinkaan ja tulevista häistä puuttuu se meidän oma rakkaudentäyttymys ja toiveista hartain :'(
Positiivisesti kun ajattelee ja jaksaa toivoa, niin voihan se olla että se pikkuinen olisi masussa häiden aikaan, vaikka ei syliin kesähäihin ehtisikään :heart:
 
Hempukkainen, miksi muut, mutten minä...? Mulla on aika samat fiilikset. Tänään meidän työpaikalla oli viimeistä päivää töissä yks nainen, joka jää nyt äitiyslomalle. Meillä oli useampi naispuolinen töissä vielä viime vuonna, mutta muut on nyt sitten jäänyt äitiyslomalle, ja mä olen ainoa nainen meistä "nuoremmista" työntekijöistä. Että ihan kiva "miksi muut, mutten minä" fiilis täälläkin...

Ja siis mulla ainakin on selkeästi niukemmat vuodot ollu nyt Clomien ja Femarien kanssa, olis saanu aina olla tällaiset...

Matti Katikainen, ei oo selvinny vuodon syytä. Perjantaina olis folliultra. Jos ei vuoto siihen mennessä lopu, niin sit meillä on muutakin selvitettävää kuin follien koko. Mutta tää kierto nyt siis on tällä kertaa muutenkin ollut hanurista...

Oli puhetta Hiljaa toivotut -elokuvasta... Se tuli tv:stä joskus viime keväänä, ja itkin ihan hulluna, vaikka silloin ei ollutkaan vielä hoidot päällä. Nyt pelkkä traileri jo saa vedet silmiin taas...
 
Pahoittelut Hempukkainen uuteen kiertoon joutumisesta!

Voi ei hydra, inhottavaa, että piti olla vielä joku rähmäkäpälä papaa ottamassa.. Mutta huippua, että lämmöt nousi ja varmisti oviksen!! :)

Onpa outoa Mimmuskainen ettei plussaa ole vieläkään tullut, mä olin ihan varma että se oli tulossa sun kuvan perusteella kun oli kuitenkin niinkin vahva viiva jo. Mulla ei oo ikinä lähelläkään tollasta viivaa, jos ei oo ovuloimassa, mutta kai se on yksilöllistä..ja eri testeistäkin varmaan kiinni.. Mutta mulla ainakin on siis aina ovulaatio tapahtunut, jos ultrassa on noinkin iso folli näkynyt.
 
Laalaa Mä katsoin just ton trailerin Hiljaa toivotut ja vaikken ole nähnyt koko leffaa, niin nousi vedet silmiin jo tuon perusteella. Mä meen niin muiden tuskaan aina kiinni! Mistähän tuon saisi? Löytyyköhän ihan vuokraamoista, tietääkö kukaan?

luna-82 Pitäisköhän se palsta jo perustaa, jos se saisi plussatuulen aikaan :LOL: Ja joo, ihan hyvä mieli nyt siltä osin, että yksi murhe vähemmän eli ne kilppariarvot kun on lääkitys. Ja pidetään peukut pystyssä että maanantaina sieltä löytyisi sopivan kokoisia folleja juuri toivottu määrä :) Ikävintä olisi varmaan se, että niitä olisi tullut liikaa ja eka clomikierto menisi hukkaan ja saisi pupuilu-kiellon! Onko kenellekään käynyt niin?
 
Iltaa kaikille! Täällähän on pitkä pino uusia viestejä :)

Hydrangea: Tosi karmea puoskarikokemus!

Hempukkainen: minä täällä mielenkiinnolla anlysoin ekan clomikierron jälkeisiä menkkoja. Sanoisin, että hiukan on niukemmat kuin normaalisti. Tiputtelulla alkoi, kuten viimeisen vuoden verran eli siihen ei tuonut muutosta. Seuraillaan...

Lapsen kehitysvamma -aiheesta
: Mietin aihetta esikoista odottaessani todella paljon. Valvoin jopa pari yötä ennen ensimmäistä ultraa. Meillä on lähipiirissä useita kehitysvammaisia ja lapsuudessani naapurin perheellä oli ikäiseni vakavasti kehitysvammainen tyttö. Myöhemmin perheeseen syntyi toinen samaa vammatyyppiä kantava lapsi, joka kuoli alle 2-vuotiaana. Vanhemmille oli sanottu, että riski saada toinen vammainen lapsi olisi yli 75 prosenttia... Vanhempi lapsista menehtyi 17-vuotiaana ja eli suurimman osan elämästään laitoskierteessä, vaikka vanhemmat ponnistelivat kaikkensa. Tämä yhtenä taustatekijänä olin vakaasti päättänyt, että jos meille jonkinlainen vakava vamma osuisi kohdalle, keskeyttäisin raskauden. Ja ajattelen yhä niin. Varmasti tilanne olisi karmea ja jättäisi elinikäiset traumat, mutta nähtyäni perheen vuosikymmenten taistelun läheltä, en siihenkään haluaisi joutua. Karmea olisi valintatilanne. Tämä aihehan on takuuvarma kiihkojen herättelijä puolesta ja vastaan. Keskustelu nosti mulla ihan vanhat muistot pintaan ja tippa nousi linssiin. huh...

Minäkin kannatan clomittaret kerralla paksuksi -ryhmää ;-)
 
Hempukkainen, mullakin on ainoastaan pco-tyyppiset munasarjat. Olen siis normaalipainoinen ja muitakaan oireita ei ole. Silti mun lääkärit puhuu pco:sta ja joskus jopa pcos:stä. Tässä kierrossa oon juonut greippimehua menkkojen loppumisesta saakka ja juon siis yhä.

luna, meidän lääkäri sanoi, kun kyselin viime kierron kolme päivää jatkuneesta ovisplussasta, että se eka plussa on se merkitsevä ja sen jälkeen ei tarvi testata.

ON: Viimeks mulla oli dpo 3 aamulla sängystä noustessa kauheita menkkakramppeja ja hulahti oikeen kunnolla verta. Jatkui sen päivän ajan tiputteluna, kunnes dpo 4 yltyi niukaksi vuodoksi ja laantui taas dpo 5 tiputteluksi. Luulin tuon päivän niukan vuodon jo olleen menkat, kunnes tajusin että lämmöt oli yhä ylhäällä. Dpo 12 sitten vasta alkoikin uusi kierto. Lääkäri epäili, että se välivuoto olisi voinut olla ovulaation liittyvää vuotoa tai epäonnistunut kiinnittyminen. Tänään on dpo 3, joten toivottavasti vuoto pysyisi nyt poissa. Hieman pelottaa, miten käy, mutta yritän pysyä positiivisella mielellä. :)

Mä en oo lukenut hormonitasapaino-kirjaa tai katsonut Hiljaa toivottuja. Pari viikkoa sitten telkkarista tuli Onnen varjot, niin sen katsoin. Kyyneleet valui koko elokuvan ajan, vaikka se musta olikin hieman tökerö toteutus.
 
Ja viiva vaan vaalenee, ei enää tummene ollenkaan. Joko en oo ovuloinut tai sitten olen ja on jo menossa dpo jotain. En tiiä itkeä vai nauraa :(
Eilen jotain omituista nippailua oli mahassa kun nukkumaan aloin yrittämään, sekin voi olla ihan mitä vaan tai vaikka pelkkää kuvitelmaa.
 
Joo Hydrangea kyselin tota, kun Matti Katikaisen tilannetta mietin, eli että se oikee ovisplussa
päivä oli se kp8, vaikka plussa näkys useena päivänä.
niin ja toivottavasti sulla pysyy nyt vuodot kokonaan poissa koska saat Plussan!:)

Ja niin oishan toi plussanneiden ketju olemassa jo, voitas tehä joukkosiirtyminen sinne:)
 
Viimeksi muokattu:
Minä hätähousu tein testin tänään dpo9 (dpo8 testin mukaan). Tulos seuraavanlainen testiajalla ja hieman muokattuna:
Aijaa.com - ?

Eihän siinä mitään miehennähtävää ole ja laser-katsetta vaatii luonnossakin, mutta oispa jotakin... Ainoastaan sen vuoksi testasin, kun lähettivät noita sofi one steppejä clearbluen ovistestien mukana, enkä koskaan oo ollu ko testien fani.
Näättekö siis jotain? :LOL:
 
Miramei mä en tiedä raskaustesteistä mitään, eli että mitä niissä voi näkyä aina, esim. viivan paikka, mutta jos oikein tihrustan niin ehkä siinä joku vivahde ero on siinä halutulla paikalla, en kyllä kato kauheen tarkalla näytöllä eli en oo varma:) Toivotaan että se on jotain ja vahvistuu päivä päivältä! Se ois mahtavaa!!:)
 




perjantai 18.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Unja-O............70/32...........yk31...........8.f+pr+ins
Heipa…...........54/18-41……..ya11/11.......tk(c).....................2.lapsi,31v
Slartibart........54/28...........yk4/ya3/12...4.c...................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............40/28-34.......yv2............4.c x2
Miramei...........33/?.............ya6/11........1.c...........................1.lapsi
Enna_.............33/35-?.........yk5............................................pk,ovl
Nyysy.............31/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Hydrangea......30/31-44.....yk11/ya1/12...2.a.................pco,1.lapsi,26v
Angela............28/28-32.......yv8.............2.c..........................2.lapsi
luna_82..........26/~34........ya3/12..........tk+t(3.c+pr+l)..pco,1.lapsi,31v
skorppari82....26/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................22/28............ya4/2012......1.c......................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..20/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......20/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....19/27...........ya10/11........11.t.........................1.lapsi
titiuu85..........17/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............16/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............15/28-34.......ya9/11........................................2.lapsi
NiQ...............13/33............yk10.............3.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............13/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..10/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........10/28(34-59)..ya2010........mp................pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....8/28...........yv1.5...........1.c+ins......................1.lapsi
miimuli87........7/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......5/30-32.......yk25............4.c...................selitm,1.lapsi
fenixlintu.........4/29-34.......ya1/2012.....2.c.......................2.lapsi,36v
mirjami_73.....3/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Hempukkainen...2/?...............................3.c+t.................27v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 11
Angela dpo 10
Miramei dpo 10
Hydrangea dpo 4
Matti Katikainen dpo 0?
titiuu85 dpo 0

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Matti Katikainen onko sun kp:t listalla väärin? Katoin niin sulla oli toissapäivänä kp 8 mutta listan mukaan sulla oli tänään kp 9? Ja haluutko sun ovistestiplussan laskettavan mille päivälle? Jos se oli eilen niin huomenna on dpo 1 ja jos taas se oli jo se toissapäivänen (yleensä eka ovisplussa päivä kai on se merkitsevämpi) niin huomenna ois dpo 2?
 
Siis mitä mitä Miramei? näyttöä kallistamalla sain kyllä jonkinlaisen viivasen näkyviin! uutta testiä parin päivän päästä ja toivottavasti tulee kunnon punainen viiva!

Mimmuskainen, minulla on monta kertaa käynyt niin että o-testin viiva vaan haalenee ja sitten yks kaks tuleekin plussa. Älä vielä heitä toivoa!

Meillä lähipiirissä pariskunta päätti keskeyttää raskauden sikiön vamman takia, tarkemmin en tiedä millaisen. Heilläkin oli takana pitkä yritys ja monta keskenmenoa, joten päätös on ollut varmasti todella raskas. Mies (minun siis) oli heidän ratkaisustaan järkyttynyt, miten he voivat tehdä noin lapselleen. Mutta minä kyllä ymmärrän, minullakin on tuttava, jolla on vaikeasti kehitysvammainen lapsi. Lapsella on vaikeahoitoinen epilepsia ja kohtaukset vaikuttavat raskailta pikkuiselle lapselle. Tämä tuttavani ei kaipaa sääliä, hän sanoo että tämmöisenä elämä on otettava ja hän on ihana ja valoisa ihminen, mutta silti sydäntä riipaisee....

Sitten oma napa osio: progesteronitestin tulos tuli ja eipä ole hääviä - 12,4 mml/l (otettu kp 22) eli vaikka o-testiin sain komean plussan ja folli oli ultrassa 2,2 mm kp 15 niin eipä sitten ilmeisesti ole ollut ovulaatiota. Tai sitten keltarauhanen vaan oli ihan susi. Gyne lupasi silloin käydessäni laittaa kirjeen tuloksista (labra laittoi tosin minullekin tulokset), mutta hänhän jo totesi, että jos haluan jotain hoitoa niin lapsettomuusklinikalle. Että häneltä nyt tuskin mitään kummempaa kuuluu.

Ai niin ja kp 2/25. Kierto oli pari päivää normia pidempi ja muuten olisin siitä ilahtunut, mutta tuo prog-testi kyllä paljasti, että ei siellä alakerrassa mitään tapahdu :( MUTTA nyt olen vakavasti harkinnut vielä noita clomeja... pitäisköhän kuitenkin vielä testata kuuri....
 

Yhteistyössä