Clomittaret 2013

Hempukkainen(kohan tästä aiheesta puhunut?) =D : Meillä miehen tulokset oli 96% epämuodostuneita ja vielä ns. päästään vialla (hehe) ja viitearvohan on >4 eli meillä just toi 4% normaaleja. Ja lääkäri sanoi, että tulos on normaali!!! Nojoo, on kyl viitearvojen sisällä, mutta kuitenkin...
Mitä mieltä te olette, rakkaat kanssa sisaret, onko tuo normaalia?
Minkälaisia tuloksia teillä oli? Luna tais kertoakin jo :)

Miramei
: Kyllä miekin siellä jotain punaista näen, hyvin pientä, mutta kuitenkin!!! Nyt vaan oottelua, että viiva vahvistuisi! <3

Mirjami:
:hug:Jospa ensi kierrossa kroppasi toimisi!!! Onneksi on lääkkeitä vielä mitä kokeilla, joten pää pystyyn ja uuteen kiertoon! Ens kierros siirryt sit plussailijoihin. :)

(.) Folliultra huomenna, iiik!!! Eka kierto kokonaan menopurilla. Toivottavasti en oo turhaan joutunut kärsimään piikittelystä :( ja siellä olis kaikki hyvin, etenkin limis. Huoh, että jännittää. Mitenköhä saan untakaan...
Mutta jospa kohta pääsis hommiin ja piinailee!!!

ja Titiuu Ihanaa, että pääset piinailemaan! Nyt unet toteen!!!
Mitäs tämän hetken piinailijat? :)
 
Viimeksi muokattu:
Miramei, en tiedä onko mulla vaan vaaleanpunaiset lasit tähän aikaan kierrosta päässä, mutta olisin siinä kyllä erittäin haalean viivan näkevänäni. :) Toivottavasti näin on ja vahvistuu!

titiuu, jes, yks piinailija lisää! :) Nyt tiedätään, että ainakin yksi plussa on tulossa tälle kuulle, kun lunan enneuni toteutuu. ;)

Neppu, tsemppiä ja voimia huomiselle! Eiköhän sieltä yksi upea folli löydy. :) Niin, ja sori, rupes niin naurattaan toi päästään vialla-kommentti, vaikka ei kyllä sais.

mirjami :hug:

skorppari, siellä alkaakin olla jo jännät päivät! :) Oloja?

Simppatestituloksista. Meillä normospermia. Tilavuus 4,8 ml. Siittiömäärä 29 milj/ml. Kokonaismäärä 139 milj. Liikkuvuus A+B 68 %. Normaalit 9 %. Normaaleiden määrä sais olla ehkä enemmän, mutta lääkäri kehui tulokset oikein hyviksi. Enemmän kuulemma kuitenkin merkkaa kokonaismäärä ja liikkuvuus. Mies polttaa askin päivässä, joten eiköhän sillä oo jotain osuutta tuohon. Ei suostu lopettaan ja enää en jaksa asiasta saarnata. : /
 
Viimeksi muokattu:
Mirjami_73 Mikähän tuo progesteronitestin se tutkimus"tunnus" on, siis se joka näkyy niissä vastauksissa sit? Ajattelin kun mulla on nuo omat verikokeiden tulokset paperilla, mutten niistä mitään ymmärrä, niin voisin katsoa mikä se mun arvo oli. Lääkäri kun kommentoi vain omaan ovulaatio asiaan kysellessäni, että todennäköisesti ovuloin, mutta se ei kovin varmalta tuntunut. Pitäisiköhän noista muistakin verikokeista osata tulkita jotain? Sen kilpparin sieltä bongasin, että se ei ole kunnossa ja sainkin yksityiseltä siihen lääkkeet :)

Neppu Onnea ja tsemppiä huomiseen ultraan! Yritä saada nukuttua ja kerrohan sit miten meni :p Mua jännittää se oma eka niin paljon että voin jännittää samalla täällä sunkin puolesta :LOL:

Meidän siemennestetulokset (ei niin mukavaa luettavaa) Antakaahan kommenttia miten vakavalta kuulostaa, kun yhtä lääkäriä lukuunottamatta ovat muut olleen sitä mieltä että tuollakin tuloksella luomuraskauden pitäisi olla mahdollinen. Tilavuus: 3.6ml, siittiöiden tiheys: 6 milj./ml, kokonaismäärä: 21.6 milj. liikkuvuus a: 0% :ashamed: b: 60%, siittiöiden muoto, normaaleja 5%, epänormaaleja: 95%. Meillä mies lopetti tupakoinnin noin 4-5kk sitten, kuitenkin jo ennen tätä siemennestetutkimusta.

ON: Aamulla ajattelin tehdä elämäni ekan ovistestin =) Saas nähdä näkyykö vielä mitään! Ja sitten tunteidenpurkausta: Meillä kun puoliso siis haluaisi yrittää vielä luomuna, eikä ole alkuunkaan innoissaan inssiin menosta. Sovittiin, että mikäli lääkäri antaa tuolla spermatutkimustuloksella yhtään valoa luomuna yrittämiseen, että yritettäis clomien avulla ilman inssiä. Mutta nyt taas kun itse katsoo tuota spermakokeen tulosta, niin pelottaa että onko se vain itsensä huijaamista että yrittää tukea puolison toivomusta luomuraskaudesta ja jätetään menemättä inssiin, jos loppujen lopuksi mahdollisuudet ovat kuitenkin siihen heikot?! Pahoittelut tilityksistä... Puoliso lähti yö vuoroon, niin aika herkillä täällä taas yksin näiden mietteiden kanssa :headwall:
 
Neppu Hurjasti onnea huomiseen!! Pidän peukut pystyssä!

Mirjami voimia:( Voikohan pregnyliä käyttää ilman clomeja tai vastaavaa... Mietin vaan jos sulla follit kasvaa hyvin niin jos sit sais piikin joka varmistas ovulaation ja tukis sitä alkuvaihetta. Kun eihän clomeillakaan aina välttis ovuloi vaikka folli kasvas. Mutta voihan niistäkin olla hyötyä. Voisitko yksityiseltä kysellä mielipidettä?
 
Jeij! Tiesin, että teihin voi luottaa! Teilläkin siis on laser-katse ja kotoa löytyy vaaleanpunaiset rillit ;) Saapi nähä kuin käy. Jänskää.

Hydrangea onnittelut hyvistä uutisista! Jostain oon muuten lukenu et tupakoitsijat ja hoidoissa olevat saa useammin tyttöjä.. mistähän moinen johtuu, tuhoaako tupakka poitsut :O

Marjaana toivoahan teilläkin, kun B-siittiöitä noinkin kovasti! Sehän on näytteestä kiinni.
Eka kerralla meillä A-simppoja tais olla10% ja tokalla 30%. Yhteensä A+B oli molemmilla kerroilla reippaasti yli 50%, normaalimuotoisia oli 10-13% ja yhteensä yli 230milj! Sitten se ikävä uutinen: spermasta löyty vasta-aineita eli 30% tarttuu toisiinsa kiinni.
Onneksi hedelmöittymiseen ei tartte ko yhen hyvän ;) Niin ja keväällä alkanut raskaus oli luomu.
 
titiuu85 toivottavasti pääset seuraavaksi plussanneisiin :)

Miramei Minä en valitettavasti näe tuossa testissä kuin yhden punaisen viivan, tosin mulla on ihan pölynen näyttökin, silläkin voi osansa olla asiaan, toivottavasti parin päivän päästä kuitenkin loistaa jo kirkas punainen :)

mirjami_73 Mulla oli nyt illasta niin haalea viiva, että sai jo tihrustaa, että sen siitä erotti.
No täällä nyt pelataan varman päälle, enää en testejä tee, mutta pupuilut jatkukoon ainakin siihen asti kun saan sen verikokeen tuloksen :D

Osaako kukaan sanoa kauanko vie aikaa tutkia tuo progesteronitesti?

Siemennestitulokset, ne mitä tuossa potilaskertomuksessa käy ilmi: Sperma riittävä, määrä 37milj, tiheys 37milj/ml, eteenpäin liikkuvia 62%. Tuossa ei muuta lue, kyllä ne sillon käytiin vastaanotolla läpi, mutta en kyllä muista muuta.
 
Miramei: Toivotaan, että vaalenapunainen vahvistuu :) Nyt vain muita perässä!

Simppa-asiasta: meillä miestä ei ole testattu vielä tässä vaiheessa, kun tosiaan yksi valmis käyntikortti on tehtynä. Mutta olisi kyllä kiinnostavaa tietää mikä on "tavaran laatu" ja jos tässä edetään seuraavaan vaiheeseen, sitäkin sitten tarkastetaan. En ole vielä perehtynyt aiheeseen, joten yllätyin noista lukemista. Yleensä miesten asennehan on, että heillä on aina sataprosenttista laatusiementä - ja voi olla varmaan kova kolaus, jos ei olekaan. Miten miehet ovat käsitelleet tuloksia?

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
 
Marjaana84, sattu oleen lähete lähettyvillä... Progesteronikokeen tunnus on siis S-Prog ja koodi 2502. Pitäis kai olla yli 15 nmol/l, että ovis on tapahtunut. Onnea ekan ovistestin tekemiseen. :) Toivottavasti miehesi kanta inssiin muuttuu, jos lääkäri puoltaa sitä.

Miramei, enpä tuollaista tiennytkään. :O Mä oon kyllä ite salaa toivonut pientä pellavapäistä tyttöä, jonka hiukset saisin aamuisin letittää ja pukea kauniisiin mekkoihin. :)

Mimmuskainen, riippuu paikasta. Jotkut täällä kertoillut, että saanut tulokset 3 päivässä. Mulla meni viimeksi 1,5 viikkoa. Kävin Fimlabissa.

fenixlintu, meillä kun siemen oli laatutavaraa, niin mies oli niin ylpeenä, että sanoi laittavansa tulokset seinälle kehyksiin. :LOL: Ei kyllä onneks laittanu. Varmaan tuon takia ei sitä polttamista olekaan suostunut lopettaan, kun tulokset eivät painavaa syytä siihen antanut.

ON: Fertilityfriend muutti eilen mielipidettään samaksi kuin omani ja merkkasi oviksen maanantaille. Tänään siis molempien mielestäi dpo 4. :)

Marjaana84 Lisäys. Eiku tällaisen löysinkin: Luteaalivaiheessa mitattu kohonnut progesteronipitoisuus (yli 8 nmol/l 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua) osoittaa ovulaation tapahtuneen. Keltarauhastoiminta katsotaan normaaliksi, jos yksi arvo 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua ylittää 25 nmol/l tai kolmen arvon yhteissumma ylittää 45 nmol/l, kun näytteet on otettu 5-10 päivää ennen kuukautisten alkua.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä lääkäri katsoo sen tuloksen maanantaina, mutta ajattelin et jos se olis ollu joku nopeesti tutkittava niin olisin saanut sen jo tänään :D Katoin just, että Kuopiossa on soittoajat maanantaisin heti aamusta, kun haluaisin sen tuloksen tiedustella kuitenkin maanantaina. Näkeeköhän niitä tuloksia omahoitajat vai näkyykö ne vaan naistentautien puolella? =/
 
Mimmuskainen kyllä ne näkee, mutta meillä hoitaja ja jopa omalääkäri sanoi ettei ota kantaa tuloksiin, kun ei tiedä eikä osaa tulkita niitä. Antoi kyllä tulokset, mutta enpä mä niillä juuri mitään osannut tehdä, kun niissä ei viitearvojakaan näkynyt.

Hydrangea Okei, nyt siis mäkin tiedän mikä sen on, eli mulla se S-PROG oli 29, eli ilmeisesti ihan hyvä?!

fenixlintu Mä luulen, että meillä se siemennesteentulos otti koville. Mieheni on kokoajan miettinyt vain lääkärin sanomaa, että se on vain yksi tulos - toisen testin tulokset voisi olla jo normaalit. Ja varsinkin tuon testin jälkeen ei ole halunnut että me puhutaan asiasta kenellekään, kun olisin halunnut vanhemmilleni kertoa mitä elämäämme kuuluu. Ja muutenkin tuntuu, että osasyy miksi se inssiin meno on puolisolle niin kova juttu saattaisi johtua että puoliso varmaan ajattelee että hänessä on sitten se vika, kun joudutaan "järeämpiin" keinoihin turvautumaan. Puhumme kyllä kaikesta puolisoni kanssa, mutta tuo asia on ainut josta mieheni ei ole erityisen avoin ollut puhumaan niin olen kunnioittanut ja kertonut vain, että vika ei missään nimessä hänessä, eikä hän saa syyttää itseään mistään. On hän kyllä sanonut ettei syytä, mutta välillä on olo että miettisikö hän liikaa sitä tulosta...
 
Miramei kyllä munkin mielestä testissä on hailakasti erotettavissa jotain, toivotaan nyt viivan vahvistumista! :)

Mimmuskainen mulla meni 2 päivää prog-kokeen vastauksissa. Kyllä omahoitaja näkee kysin labrat, mut ainakin meillä suosittelevat kysymään tuloksia suoraan naikkarilta.

Marjaana hienoa, että sait lääkkeet vajaatoimintaan! :) Oletko huomannut vaikutusta olotilassa?

ON: Siis ei mitään...:| Alkuviikosta parina päivänä jomotusta ja muutama vihlaisu, sen jälkeen ollut hiljaista. Tekis mieli soittaa naikkarille ja kysästä miten edetään, jos ei mitään vastetta clomeista ole. En kyllä ole seurannassakaan, et tietäs jos jotain olis. Thyroxin lääkitystä tiputettiin puoli tabl/vk, nyt 15,5tabl. Eipä lääkäri sanonu, et vaikuttaisi mitenkään raskautumiseen. Sinänsä hyvä uutinen, ku sekin on mietityttäny.
Tää on tätä odottelua... Aamulla tuli mieleen, et hauska ois jos nyt raskautuisi; yritystä 3v.3kk ja 3.clomi :D
 
Miramei: Näyttää hyvältä =)

Täällä:
Ei taida tähän risukasaan toi aurinko paistaa. Ultrassa 5 päivän menopurin jälkeen: Ei mitään. Ei johtofollekeleita yhtään, limakalvo olematon. Lääkäri sanoi, että ovulaation induktiot on ohi, inseminaatiota ei edes kokeilla, joten matka kohti koeputkihedelmöitystä alkaa. ),: Mä niin tahdoin, että nää ois toiminut. Itkuhan siinä tuli. Tässä kohta 4 tuntia tihrustanut eikä loppua näy.
Miten mä kerron tän mun miehelle?!? Viimeks se suutahti, kun puhuin että mitäs jos pitäis mennä koeputkihoitoihin. Mä en niin jaksa ),:

Anteeks tää itkupurkaus.
 
Voi Neppu, niin kurjaa! :'( :hug: Tuli ihan kyyneleet silmiin. Toivottavasti koeputkihedelmöitys olisi teille se oikea hoitomuoto ja saisitte pian sen avulla palkinnon. Yritä jaksaa. Eiköhän se vielä siitä iloksi muutu, pakkohan sen on! :hug:
 
Upeeta Miramei!

Pahoittelut Neppu! :hug:

Täälä on myös itkupäivä, verituhru alkoi eli eipä tarvinnut tän pitempään jännäillä tai testejä tehdä :(. Lisäksi tuntuu, että alkaa parisuhde rakoilemaan kun oon niin masiksissa aina tästä ja puran mieheen ja mies ei enää ilmeisesti jaksa olla se vahva olkapää, kun kuulemma harmittaa sitäkin yhtälailla. Mää en jaksa. Miksi vaan ei voi saada sitä nyyttiä ja päästä uuteen vaiheeseen elämässä? Kuukaudesta ja vuodesta toiseen tätä toivon herättelyä ja pettymistä.. :(
 
Miramei nyt minäkin jotain haaleaa siinä nään, toivottavasti tulee pian huippu uutisia

Laala Onnea, hienoja uutisia =)

Neppu_
niin kurjaa, en osaa sanoa mitään, harmittaa ihan hirveesti sinun puolesta. :hug:

skorppari82 mulla on välillä samanlaiset tuntemukset, välillä pitää sitten itekseen itkeä kun ei kehtaa miehelle valittaa, kun tuntuu ettei se aina jaksa kuunnella. Ja minua ärsyttää kun kommentoi aina, että kyllä me vauva saadaan, no entä jos ei saada? niin jankuttaa vaan, että kyllä me saadaan. Joo :'(

Meille on noista miehen tuloksista vaan sanottu, että ovat ihan normaalit, että miehen tutkimukset loppu noihin tuloksiin. Minähän en noista mitään ymmärrä niin pitää vaan luottaa lääkärin sanoihin.

Nyt sitten jännäillään saanko edes tulosta maanantaina, kun tulin kuulemma liian myöhään verikokeeseen, niin lähti näyte ilman sitä heiluttelua eteenpäin, kuulemma pitäis siitäkin saada otettua. No se selviää maanantaina ja toivottavasti saan käydä uudelleen vielä verikokeessa jos ei oo onnistunut tuo näyte. No eipä mulle tuollaista kukaan sanonut niin vaikeepa tässä on itseensäkään syyttää kun en mennyt ajoissa :( Soitan omahoitajalle jos en saa aamun soittoajalla sitä naistentautien hoitajaa kiinni, mulle nyt riittäis edes se tulos niin voisin sitten islabin sivuilta ne viitearvot katsoa.

Minä oon varmaan alkanut kuvittelemaan kaikenlaista, parina iltana ollut ihme nippailuja vatsassa. Ja muutenkin omituinen tunne. No tietty minä nyt sitten kuvittelen, että jotain on kiinnittymässä :D
Kun oikein kovasti jotain toivoo niin varmaan sitä voi mitä ihmeellisempiä asioita kuvitella :D
 
Laala onnea hyvistä ultra-uutisista:)

Neppu Eiii:( Ihan syvältä!:( Millä se lääkäri perusteli päätöstään/suosituksiaan, eikö ois viä jotain mitä vois kokeilla (gonal-f tms?). Toisaalta lääkäri varmasti tietää mikä se todennäköisin tapa on onnistua, vaikka kaikkihan me eka kokeillaan nää ensimmäiset vaihtoehdot vaikka ei todennäkösyyksistä tietoo:(
Kauheesti voimia ja halaus!! Ja älä yhtään anteeks pyytele, kyllä täällä saa kertoo kaiken just niinkun tuntuu! Ja tiedän ettei kiva kertoa miehelle, mutta mikään näistä epäonnista ei oo meiän kenenkään omaa syytä vaan nää asiat vaan tapahtuu ja jotenkin sitä vaan pitää miestenkin se ymmärtää ja heidänkin lääkäriä uskoa että miten kannattaa jatkaa. Vaikka helppoa tää kaikki on sanoa täällä, itekin oon itkeny kun pitäny miehelle kertoo ettei kroppa toimi:(
Ja voiko olla että se koeputkijuttu on vaan tosi hyvä juttu ja siitä onnistuu heti, toivon niin tosi tosi paljon!

skorppari :hug: Voimia sullekin. Kyllä tää asia koettelee parisuhdetta, oon itekin sen huomannu, vaikka varmasti myös vahvistaa. Välillä on luonnollisesti päiviä jolloin ei vaan molemmat oo sopivassa tunnetilassa sille miltä toisesta tuntuu:(
Mä itken tosi helposti ja murehdin montaa asiaa todella syvästi (tätä asiaa, läheisten ongelmia jne) ja usein mies ei sitä ymmärrä. Koita jaksaa toivoa ja jos et aina jaksa niin me täällä toivotaan sun puolesta, meidän kaikkien on vaan uskottava että se päivä tulee kun se nyytti saadaan syliin:(

Mutta on se perkuleen epäreilua että tän tarvii näin vaikeeta olla, varmasti kaikki se vauva kyllä ansaittas ja hyviä äitejä oltas!!Ni! :(
 
Moi! Vieläkö joukkoonne mahtuu yksi clomitar?

Löysin ketjunne, kun etsin tietoa pco:sta. Nyt lueskelin uudelleen ja päätin uskaltautua myös kirjoittamaan. Tuntuu että olet totaalisen kujalla kaikesta!

Olen jättänyt pillerit pois noin vuosi sitten. Kuukautisia ei kuulunut ja gyne kirjoitti Femostonit. 3 kk kierto femoilla toimikin, mutta kun lopetin ne, katosivat myös kuukautiset. Gyne "diagnosoi" pco:n - kirjainyhdistelmän, jonka kuulin tuona päivänä ensimmäisen kerran, eikä minulla ollut hajuakaan siitä mitä se tarkoitti. Lääkäri ei asiaa sen enempää selittänyt, vaan kirjoitti terat + clomit. Itse olin uutisesta niin hämmentynyt, etten myöskään osannut kysyä yhtään mitään. Marssin resepti kainalossa apteekkiin pää aivan pyörällä. Kotona sitten googlasin pco:n ja löysin sivuillenne muutama kuukausi sitten. Lääkärikäynnistä mieleeni jäi kaikumaan vain lause "ei tämä tarkoita sitä, ettet voi tulla raskaaksi, moni on tullut..." Yksin kotona lause kääntyi mielessäni toisin päin: "mutta vielä useampi ei ole tullut..." Ihanaa lukea täältä niitä ihania uutisia ja alkaa uskoa plussaan :)

Syön siis clomeja kp 3-7 (1 päivässä) ja teroja 15-24. Kiertoni on kahdella viimeisellä clomikierrolla ollut 34 päivää. Ensimmäinen oli vain noin 22... Ovulaatiotestejä en ole tehnyt, raskaustestejä pari, kun kierto on venynyt (lääkärin mukaan menkojen piti alkaa pari päivää terojen lopettamisen jälkeen)

Olen normaalipainoinen/hoikka ja urheilullinen. Ei liiallista karvankasvua, mutta acnesta olen kärsinyt koko ikäni!

Kun luen ketjuanne, eniten minua ihmetyttää, miksi lääkärini ei puhunut mitään kontrolliultrasta tai verikokeista?! Onko muita, jotka syövät clomeja ilman ultrausta tai verikokeita?
 
skorppari, eikä! Harmittaa niin sun puolesta. :'( :hug: Toivottavasti sulta löytyy joku läheinen ihminen, jolle voit pahasta olosta puhua silloin kun mies ei jaksa kuunnella. Muista myös, että me kyllä täällä aina ollaan sua varten ja tsempataan, kun on huono päivä.

Poca, tervetuloa joukkoon! :wave: Laitapa tarkempia tietoja, niin voidaan lisätä sut listalle. :)

Voi tytöt, mä niin toivon, että tänne vihdoin alkais tulla hyviä uutisia. Saisi tää epäonni muuttua vihdoin. Harmittaa niin kovasti kaikkien teidän vastoinkäymisiä kohdanneiden puolesta. Pysytään vahvoina ja yritetään jaksaa yrittää. Eikai tässä muukaan auta.
 
  • Tykkää
Reactions: hanzku_91




lauantai 19.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Unja-O............71/32...........yk31...........8.f+pr+ins
Heipa…...........55/18-41……..ya11/11.......tk(c).....................2.lapsi,31v
Slartibart........55/28...........yk4/ya3/12...4.c...................pco,1.lapsi,25v
Alma*.............41/28-34.......yv2............4.c x2
Miramei...........34/?.............ya6/11........1.c...........................1.lapsi
Enna_.............34/35-?.........yk5............................................pk,ovl
Nyysy.............32/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Hydrangea......31/31-44.....yk11/ya1/12...2.a.................pco,1.lapsi,26v
Angela............29/28-32.......yv8.............2.c..........................2.lapsi
luna_82..........27/~34........ya3/12..........tk+t(3.c+pr+l)..pco,1.lapsi,31v
skorppari82....27/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................23/28............ya4/2012......1.c......................1.lapsi,29v
Mimmuskainen_..21/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......21/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....20/27...........ya10/11........11.t.........................1.lapsi
titiuu85..........18/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............17/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............16/28-34.......ya9/11........................................2.lapsi
NiQ...............14/33............yk10.............3.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............14/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..11/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........11/28(34-59)..ya2010........mp................pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....9/28...........yv1.5...........1.c+ins......................1.lapsi
miimuli87........8/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......6/30-32.......yk25............4.c...................selitm,1.lapsi
fenixlintu.........5/29-34.......ya1/2012.....2.c.......................2.lapsi,36v
mirjami_73.....4/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Hempukkainen...3/?...............................3.c+t.................27v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
Angela dpo 11
Miramei dpo 11
Hydrangea dpo 5
Matti Katikainen dpo 1?
titiuu85 dpo 1
Hyy2 dpo 0

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä