Kyllä minäkin ymmärrän sen toiveen, että "kun saisi edes yhden". Kuitenkaan se ajatus, että kun on yksi niin rupeaa toista toivomaan ei ihan sillään pidä meidän kohdalla paikkaansa. Aina on ollut toiveissa ainakin 2 lasta. Olemme onnellisia esikoisesta, eikä se onni mitä hänestä koemme katoa mihinkään saamme tai emme saa toista lasta. Toive siitä, että omilla lapsillani olisi sisarus lähtee ihan siitä, että itse olen ainoa lapsi (selit. lapsettomien vanhempien, yrittivät toista useita vuosia). Tokihan jokainen kokee erilailla ainoana lapsena olemisen ja monelle ainoalle lapselle on lähes itsestään selvää että perheeseen tulee vain 1 lapsi, jos on tullakseen. Itsekään en sisarusta niin lapsena kaivannut, kuin nyt aikuisena. Toivon, että oma lapseni sisaruksen saa, mutta ei sitä toista lasta tehdä/toivota vain häntä vartenkaan.
Dpo 8, testasin aamulla puhtaan negan. Pregnyl on siis poistunut, jos sitä koskaan olikaan. Mutta tästä lähtien siis jos saan testiin kaksi viivaa niin on ihan se toivottu viivanen. Taikka sitten täti tulee kylään taas ensi viikolla, täytyy varmaan hankkia hänelle petivaatteet valmiiksi kuitenkin. Oiretahan itselleni keksin näinä piinapäivinä vaikka minkälaisia, alkaen etovasta olosta dpo 5, lisääntynyttä valkkaria ja pieniä finnejä...Ja no, ainakin malttamattomuutta. Kuinkas muilla piinailijoilla sujuu?
Grill Mulla on ihan sama tunne aina kun otan / pistän lääkeittä. Joka kerta mietin, että mitä jos en on ottaisikaan kun kaiken pitäisi kuitenkin tapahtua itsestään ja lääkkeet on määrätty vain tueksi. Minä en muutenkaan ole kova lääkkeiden ystävä, en kauhean mielelläni ota mitään, edes särkylääkettä. Eihän se ensimmäinenkään mitään lääkkeitä tarvinnut, onko tässä mitään järkeä heittää lapiolla rahaa kaivoon saamatta mitään vastineeksi kun saman tulokseen saa silläkin, että puuhailee pedissä. eli ei mitään. Vaikka eihän noita hoitokertoja minulla vielä kovin montaa takana ole *koputtaa puuta*